» Off-"Flitsservice" » Techniek   

Pagina 1 van 1  [ 6 berichten ]
no justice
Master
 Bericht 
Gelukkig weet men hier alles. Het volgende probleem:

Op mijn samsung galaxy s6 mobiel staat dus kennelijk standaard de app peel remote. Ik kan deze niet verwijderen want dan update hij hem weer automatisch zodra de updates worden uitgevoerd.

Nu heb ik ook een samsung smart tv en de peel remote app kan dus de smart tv bedienen. Handig, maar ik wil het niet. Ik heb niet voor niets een afstandsbediening. grmbl

Op mijn vergrendelscherm van mijn mobiel staan nu dus wat toetsen om de tv mee te bedienen. Heel irritant. Ik wil dit niet, wat kan ik hier tegen doen? Ik ga niet mijn mobiel rooten overigens.... das geen optie. Ik kan zelfs op mijn werk de televisie thuis bedienen. Belachelijk. Wat heeft het voor zin......

Spook
Master
 Bericht 
no justice schreef:
Wat heeft het voor zin......

Dat je alles van Samsung blijft kopen.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Citaat:
Once you have control over your phone, open up the Settings app and locate the Application manager. Locate Peel Smart Remote in the list and tap it to open its info. You will probably find that the app cannot be uninstalled. However, you should be able to disable it.

Kort samengevat kan je die applicatie niet verwijderen maar wel blokkeren.

IsIkke
Master
 Bericht 
Even tijd verdiepen in Bk disabler en je probleem is opgelost

no justice
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Kort samengevat kan je die applicatie niet verwijderen maar wel blokkeren.

Thanks Dave. Ik heb hem nu uitgeschakeld. Zal mij benieuwen of hij hem toch weer gaat updaten of niet........

IsIkke schreef:
Even tijd verdiepen in Bk disabler en je probleem is opgelost

Bk disabler?

Pita
Master
 Bericht 

Dat is weer eens wat anders, dan een dure universele afstandsbediening kopen en die niet kunnen matchen aan je TV. Ik heb eens 2 uur met de helplijn van Philips aan de telefoon gehangen om eindelijk eens de juiste code daarvoor te pakken te krijgen.

Pagina 1 van 1 [ 6 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: vw-driver en 2 gasten