» Off-"Flitsservice" » Techniek   

Pagina 17 van 20  [ 973 berichten ]
flaskk
Master
 Bericht 
Waarom zou google mij willen bellen?

liquid_force
Master
 Bericht 
nee, dat je het land nummer ff via google zoekt???

babsvw
Master
 Bericht 
Mja..mja...mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt dus ik laat hem lekker te koop staan denk ik.

Via PayPal laten betalen... willen ze dat niet. Niet doen.

flaskk
Master
 Bericht 
liquid_force schreef:
nee, dat je het land nummer ff via google zoekt???

;) ik kwam er achter dat 0049 uit Duitsland is, wel bizar lang nummer. Maar schijnbaar hebben die lui 11 cijfers.

Bussloo
Master
 Bericht 
babsvw schreef:
Via PayPal laten betalen... willen ze dat niet. Niet doen.

Dan krijg je een nep-mail van (zogenaamd) PayPal met dezelfde strekking.

babsvw
Master
 Bericht 
Bussloo schreef:

Oke duidelijk dus DD bij twijfel niet doen.

Cweepz
Master
 Bericht 
flaskk schreef:
;) ik kwam er achter dat 0049 uit Duitsland is, wel bizar lang nummer. Maar schijnbaar hebben die lui 11 cijfers.

Duitse bedrijven hebben vaak "doorkies nummers" en die kunnen wel eens heel lang zijn ja!
Afgelopen vrijdag een Duitse leverancier gebeld: 0(buitenlijn) 0049xxxxxxxxxxxx
17 karakters in m'n telefoon (die nogal gaar is omdat ik hem helemaal kapot geluld heb)
Paste niet eens in het scherm. Laatste cijfer kwam op tweede regel. :lol:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Bussloo schreef:

Hij wil wel via paypal betalen. Dus gewoon wachten totdat het daadwerkelijk op de rekening staat en dan pas opsturen?

Bussloo
Master
 Bericht 
Je vertrouwt het niet. Waarom zou je dan niet wachten op een andere koper?

liquid_force
Master
 Bericht 
Hij wil wel via paypal betalen. Dus gewoon wachten totdat het daadwerkelijk op de rekening staat en dan pas opsturen?

je kunt hem gewoon via Paypal een "invoice" sturen, op het moment dat hij die betaald heeft kun je dat in je account zien. Daarna kan hij het niet terug halen zonder een "dispute" te openen.

RRL
Master
 Bericht 
Cweepz schreef:
Duitse bedrijven hebben vaak "doorkies nummers" en die kunnen wel eens heel lang zijn ja!

Niet alleen de vaste nummers, ook mobiele nummers zijn lang. Gaf er laatst een haar nummer, dacht ik dat ze me af probeerde te schepen met een 11 cijferig nummer. Bleek toch correct te zijn :lol:

GerbiE
Die hard
 Bericht 
In de spambox terecht gekomen, maar te leuk om niet te posten:
Citaat:
Onderwerp: Uw Creditcard is gedeactiveerd
Afzender ICS Fraudepreventie
Datum Wo 09:23
-----------------------------------------------------------
DHL Express

Helaas, we hebben je gemist!
Er was niemand thuis toen onze bezorger bij je aan de deur stond. Met het afhaalbewijs kun je de zending afhalen op een service punt van DHL.

Afhaalbewijs bekijken
DHL Tracking - Waar is mijn pakket?

Met het afhaalbewijs kun je heel eenvoudig online via onze track & trace zien waar het pakket is.

DHL Express - Uw logistieke partner

DHL Klantenservice, 088 – 0552 100
klantenservice@dhl.com

Niet vaak een mail gehad waar onderwerp en inhoud zo ver uit elkaar liggen :lol:

Het email adres van de klantenservice zou nyhetsbrev@velgdhl.no zijn, en de andere linkjes gaan naar http://email.velgdhl.no/t/r/l/tilktk/l/d :fp:

Scaniafan
Master
 Bericht 
GerbiE schreef:
DHL Express - Uw logistieke partner

Hmz, wij gebruiken toch echt "Excellence. Simply delivered"

Ducantoni
Master
 Bericht 
Hmja. Het wordt steeds gekker. Vooral omdat ik niet op Twitter actief ben en nu niet bepaald bij Rusland "om de hoek" woon.
Gokje: de ellende begint meteen zodra je de link van de foto aanklikt? :roll:

P̝ardon me my sweety bear 9-)
i found yr pics on twitter. You are cute :-S
My name is Ardra. My location is close to you :-}
i want t̎o unzip your pants and suck your c%ck. send me a f@ckbuddy ŗe͔quest
my nickname is Ardra93
The page - http://hohcmsbv.DatingChecker。ru

It's my phot̡o, click for detًail֗s-

I have much mͣore se** pics in the album ab͑ove for you, my love 8-D

Afzender:
"Ardra A.Dunomes" <peqdaee@myfairpoint.net>
Opvallend is wel dat dit de eerste is die een verband tussen mijn forumnaam en mailadres weet. Hackertje?

Injectie
Master
 Bericht 
Citaat:

Uitgifte nieuwe bankpas in 2017

Geachte relatie,

Als gewaardeerde klant van de Rabobank stellen wij u graag op de hoogte van onze nieuwste ontwikkelingen omtrent uw bankpas.

Met trots presenteren wij onze nieuwe bankpas. In samenwerking met de Nationale Vereniging van Banken en de consumenten hebben wij onze meest klantvriendelijke bankpas ontwikkeld. De bankpas voldoet aan onze nieuwste veiligheidsstandaarden die zijn opgesteld voor 2017.

Onze nieuwe WereldPas is uitgerust met de nieuwste technologie om uw transacties van optimale beveiliging te voorzien.

De uitgifte van onze bankpas gebeurt in fases. Naar aanleiding van dit bericht kunt u via internetbankieren zelf uw nieuwe bankpas aanvragen. De uitgifte van de nieuwe pas is kosteloos tot 10 februari 2017. Na de genoemde datum brengen wij €19,50,- kosten in rekening per pas. Hieronder ziet u de nieuwe functionaliteiten van onze WereldPas.

De bankpas van de Rabobank

Kosteloos bij elk betaalpakket
inclusief contactloos betalen
dip & go bij parkeren en tolwegen
retourpinnen
zelf uw paslimiet wijzigen
Identificeren met iDIN
Pas kwijt? Zoek je pas met de Rabo Bankieren App

Vraag uw bankpas aan

Controleer of het adres in uw browserbalk overeenkomt met https://bankieren.rabobank.nl.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Rabobank | Nederland

Alles met goede foto's alleen de afzender wekt wantrouwen op. rabobank.interhelp@rn-mx.25.nl

Ducantoni
Master
 Bericht 
En de volgende.. :roll:

jouw AH cadeaubonnen ligt klaar vandaag

AH <bonuskaarthouders@zappo056.spiceandgarnish.com>

We hebben besloten voor dit jaar een extra bijzondere actie te bedenken speciaal voor onze meest trouwe klanten.

Deze week verloten we 10 AH cadeaubonnen ter waarde van € 500,- onder onze Albert Heijn bonuskaarthouders.

>> BEVESTIG JE DEELNAME

De 5 gelukkige met de gekozen bonuskaart nummers zijn:
JIJ
Deelname nog niet bevestigd - BEVESTIG NU
Rafael O.
Deelname bevestigd
Daniel J.
Deelname bevestigd
Kiran S.
Deelname nog niet bevestigd
Joyce A.
Deelname bevestigd

Leuk geprobeerd, nu nog even het vervoegen van de werkwoorden en het onderscheid tussen enkelvoud en meervoud onder de knie krijgen. :[

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Bij ons op het werk krijgen we steeds nepmailtjes binnen van Bpost. Helaas zijn er al een paar ingetrapt (ik niet hoor). Niet doen dus (f)

Ducantoni
Master
 Bericht 
De laatste tijd blijf de spambox vollopen met berichten van AH en Primark. Gemene deler is dat er een bedrijfsnaam onder genoemd wordt op de Filippijnen.
SoftValley Media- PO Box 87, Greenhills Post Office, San Juan City, 1502 San Juan City Philippines
(Niet de enige, er zijn er meer uit die hoek) :duh:

babsvw
Master
 Bericht 
Ducantoni schreef:
De laatste tijd blijf de spambox vollopen met berichten van AH en Primark. Gemene deler is dat er een bedrijfsnaam onder genoemd wordt op de Filippijnen.
SoftValley Media- PO Box 87, Greenhills Post Office, San Juan City, 1502 San Juan City Philippines
(Niet de enige, er zijn er meer uit die hoek) :duh:

Hier ook, echter in de kpnmail gaan ze niet naar spam map erg irritant. Iemand oplossing hiervoor?

flaskk
Master
 Bericht 
Kwam een autootje tegen voor veel te goedkoop, toch maar even gereageerd.

Citaat:
Hallo,

Hartelijk dank voor uw belangstelling voor onze auto. De auto is in perfecte staat in en uit. Schilderen is goed, geen deuken / deuken en geen ongeval.Wij ook zijn beide niet-rokers.
Nog steeds is ingeschreven in Nederland en hebben de Nederlandse registratienummer.Ik kocht de auto uit Nederland, omdat ik daar werkte voor een periode. Twee maanden geleden mijn werk contract afliep en ik krijg terug naar huis in Manchester , Engeland. Ik weet dat is een kleine prijs voor een dergelijke auto, maar als we het houden moeten we een import belasting te betalen en het erg duur, het is ook een linkerhand rijden en het is erg moeilijk om hier te rijden.
Als dit gaat om een snelle verkoop te zijn zal ik laten gaan voor EUR 2000.
Als je echt geïnteresseerd bent kan ik de auto te rijden naar uw adres. waar woon je? bent u beschikbaar om mij te ontmoeten volgend week?
Voor een betere communicatie kunt u reageren in het Engels.

Bedankt,

Citaat:
Sounds good!

When do you have time, and how do you want to get paid ?

Gr,

Flaskk

Citaat:
Hi Flaskk,

As I wrote in the previous mail, the car is located in Manchester but if you are interested to buy we will drive it to your address and get there on Thursday .is this ok with you?where do you live?We hope you are a serious buyer because we had a bad experience with a buyer a month ago. He said he'll buy our car and we'll have a meeting in Venlo .We made all arrangements for travel,we bought tickets for the ferry and went to Venlo . When we got there,it was just an address of a shop, it was not the address where the buyer live, we tried to call him but the phone was not in use.We were very disappointed, we were very tired and lost a lot of money. We could not believe the people are so ruthless.After this experience we hope you understand that we need protection before we came. We thought that the best solution for us is to list our car on ebay with the buy it now price, will send you the link of the listing and we will do this transaction through ebay . Are you familiar with ebay?
If you have any other questions please do not hesitate to contact me

Regards

Ik wil hem eigenlijk nog even aan het lijntje houden. Iemand nog tips?

Ogre
Master
 Bericht 
Citaat:
Sir. Charles J. Colocino Jr. <xxxxxxxx@gmail.com>

Assistant Inspection Director
John F. Kennedy International Airport
Queens New York, 11430
United States

Hello Good Friend,

I have very vital information to give to you, but first I must have your trust before I review it to you because it may cause me my job, so I need somebody that I can trust for me to be able to review the secret to you. I am Mr. Charles J. Colocino Jr, Assistant Inspection Director here at the John F. Kennedy International Airport Queens New York during my search for undelivered parcels I discovered an abandoned shipment from a Diplomat from Benin Republic and when scanned it revealed an undisclosed sum of money in a metal trunk box. The consignment was abandoned because the Contents of the consignment was not properly declared by the consignee as “MONEY” rather it was declared as personal effect to avoid interrogation and also the inability of the diplomat to pay for the United States Non Inspection Charges which is $3,800USD. On my assumption the consignment is still left in our Storage House here at the John F. Kennedy International Airport Queens New York till date. The details of the consignment including your name, your email address and the official documents from the United Nations office in Geneva are tagged on the Trunk box.

However, to enable me confirm if you are the actual recipient of this consignment as the assistant director of the Inspection Unit, I will advise you provide your full information as Below:

FULL NAME:
ADDRESS:
PHONE NUMBER:
OCCUPATION:
COUNTRY:
NEAREST AIRPORT:

To enable me cross check if it corresponds with the address on the official documents including the name of nearest Airport around your city. Please note that this consignment is supposed to have been returned to the United States Treasury Department as unclaimed delivery due to the delays in concluding the clearance processes so as a result of this, I will not be able to receive your details on my official email account. So in order words to enable me cross check your details, I will advise you send the required details to my private email address for quick processing and response. Once I confirm you as the actual recipient of the trunk box, I can get everything concluded within 48hours upon your acceptance and proceed to your address for delivery.

Lastly, be informed that the reason I have taken it upon myself to contact you personally about this abandoned consignment is because I want us to transact this business and share the money 70% for you and 30% for me since the consignment has not yet been returned to the United States Treasury Department after being abandoned by the diplomat so immediately the confirmation is made, I will go ahead and pay for the United States Non Inspection Fee of $3,800 dollars and arrange for the box to be delivered to your doorstep Or I can bring it by myself to avoid any more trouble but you have to assure me of my 30% share.

I wait to hear from you urgently if you are still alive and I will appreciate if we can keep this deal confidential.

Thank you.

Mr. Charles J. Colocino Jr.
Assistant Inspection Director
John F. Kennedy International Airport
Queens New York, 11430
United States

Cweepz
Master
 Bericht 
Weer eens een echte ouderwetse spookfactuur via de post gehad.
"OfficeConnectStore" Jammer jongens, dat gaat je bij ons niet lukken :dag:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Haha. Vandaag een aanmaning in de bus van de kinderopvang. Met het dreigement dat ze de opvang zullen stopzetten. Ze hebben al een machtiging maar het was een credit nota, als lers op de taart hebben ze het geld vorige week al naar ons overgemaakt. :rofl:

Ik broed nog op de juiste respons.

Cweepz
Master
 Bericht 
Kun je mooi een nieuw toetsenbord van kopen ;)

babsvw
Master
 Bericht 
Marktplaats schreef :
Citaat:
Je hebt gereageerd op een advertentie van een adverteerder die zich mogelijk in het buitenland bevindt. Het betreft je reactie op de advertentie: 'Volkswagen Golf SDI bouwjaar 2006 ADVERTENTIE GOED LEZEN!!'.

Als je niet in persoon kunt handelen, adviseren wij je om je te verzekeren van de goede bedoelingen van de adverteerder. Zeker wanneer de vraagprijs van het artikel erg aantrekkelijk lijkt. In de praktijk blijkt dat wanneer een vraagprijs te mooi lijkt om waar te zijn, deze dat vaak ook is.

Wees extra voorzichtig als je een e-mail ontvangt die geschreven is in gebrekkig Engels, of als er wordt aangeboden om te betalen met MoneyGram, Western Union Bank, HSBC Bank, Cheque of andere onbekende betaalmethoden.

Lees via de onderstaande link meer belangrijke tips over veilig handelen: http://www.marktplaats.nl/i/help/veilig-en-succesvol/

Met vriendelijke groet,

Afdeling Gebruikersbescherming
www.marktplaats.nl

pfff dat kon ik zelf ook nog wel bedenken :fp:

@flaskk dit bedoel ik dus met vage bankoverschrijvingen

RRL
Master
 Bericht 
Afbeelding
Dit is toch wel een heel droevige poging :roll:

Vroeg op
Master
 Bericht 
Afbeelding

ericj
Die hard
 Bericht 
Ducantoni schreef:
P̝ardon me my sweety bear 9-)

[...]

Opvallend is wel dat dit de eerste is die een verband tussen mijn forumnaam en mailadres weet.

Op welk forum heet je dan sweety bear?

Cweepz
Master
 Bericht 
@vroeg op: classic vrijgezellen grap :thumb:

Vroeg op
Master
 Bericht 
Leg uit

Vroeg op
Master
 Bericht 
Er zijn wel degelijk bij mijn ouwe lui in de straat twee sleutels gevonden. Dat het er twee waren maakte het verdacht

babsvw
Master
 Bericht 
ik heb dat ook eens mee gemaakt, overal door het dorp sleutels met hetzelfde telefoon nummer erop, was inderdaad vrijgezellen grap, nummer wat er op stond was van a.s. bruidspaar.

Vroeg op
Master
 Bericht 
Ah ok. Ik ga ff iemand minder blij maken

Cweepz
Master
 Bericht 
Zolang er geen buitenlands nummer op staat.

SuperChinees
Die hard
 Bericht 
https://www.wieheeftgebeld.nl , veel gemiste oproepen uit Suriname: +597 5900833

Ducantoni
Master
 Bericht 
ericj schreef:
Op welk forum heet je dan sweety bear?

Geen enkel forum.
Dat koosnaampje heeft de afzender zelf bedacht. :loco:

Brul(tm)
Master
 Bericht 
SuperChinees schreef:
https://www.wieheeftgebeld.nl , veel gemiste oproepen uit Suriname: +597 5900833

Gisteravond door gebeld (...837) niet goed opgelet en aangenomen :boos:
Vanmorgen gelijk weer gebeld, maar dan vanaf ...838 (2*) :boos: :boos:
Gelijk maar geblokkeerd in de telefoon

Ducantoni
Master
 Bericht 
Kap nâh. :duh:

Je hebt een aardig persoon geweest en de mensen om je heen hebben gemerkt dat.

Dat is de reden waarom je bent een van de weinige die het krijgen van deze geweldige kans om een van onze prijzen te winnen Albert Heijn.

opent de doos nu

1
Wat kun je winnen?
Open uw gift box om uit te vinden.

2
Zijn er veel mensen krijgen van deze verrassing?
Nee, helaas niet. Je bent een van de weinige.

3
Wat moet je doen om te winnen?
Open gewoon uw gift box, zien wat erin zit en bevestig uw gegevens.

Wij hopen dat u zult genieten van deze geweldige verrassing!

Met vriendelijke groet,
Belonings-programma werkgroep

Vroeg op
Master
 Bericht 
En heb je het gedaan? Hoe gaat het verder? Doe dan!

Ducantoni
Master
 Bericht 
Ga je gang:
http://mob47.faircarrot.com/07a0a4d9dfda4d1cdc09228df11d4d44/516bddddd05b9b426d03c1dba6d2f6d1/1772/index.html
Interessant gegeven dat de unsubscribe verwijzing altijd hetzelfde is als de "klik hier" verwijzing. :loco:

Dion
FS medewerker
 Bericht 

Feitelijk schreef:
Vandaag een aanmaning in de bus van de kinderopvang.

Niet bij ons gelukkig. Had m'n collega's er anders vast over gehoord.

flaskk
Master
 Bericht 
schrok best wel eventjes, omdat ik daadwerkelijk op dat mailadres een paypal account heb...

Gelukkig was het palpay.com...

Afbeelding

lacheisleuk
Master
 Bericht 

spoof@paypal.com, ff doorsturen :thumb:

Wordt de laatste tijd ook dood gespamt door "paypal", zeker nadat ik er haast intrapte met mijn slaperige kop. Maar ik heb een extra telefoonbeveliging aan staan, dus stuur alles door.

Bussloo
Master
 Bericht 
Gelukkig is het Engels zo slecht dat het opvalt: "(...) your account has been logged from unknown device"

Ducantoni
Master
 Bericht 
:duh:
AMAZON klantenservice
"AMAZON" <reply@line38.jellyacht.com>

Beste ,

Vorige maand hebben wij je een email gestuurd omdat je een van onze finalisten bent van de volgende prijs:

een WAARDEBON van AMAZON t.w.v. € 500
U heeft zich nog niet ingeschreven om de finale prijs te bemachtigen.
U kunt nog meedoen, er zijn nog 3 bonnen te vergeven 

Vul snel uw gegevens in en verzeker uw winkans! KLIK HIER

Voordelen: 
1. Een Amazon waardebon 
2. Vrij online te besteden 
3. Snel en gemakkleijk 

Om mee te doen : KLIK HIER

Gabriella - Klantenservice
Gratis winactie

Wéér vanaf de Filippijnen:
http://www.kittenders.com/f7d6aa1a4ed0e ... index.html

Cweepz
Master
 Bericht 
Wat is de catch? Op die website moet je je echte gegevens van Amazon invoeren zodat ze op jouw account spullen kunnen bestellen?

Ducantoni
Master
 Bericht 
Geen idee wat de dubbele bodem is. Ben geen Amazon-klant, dus ze kunnen lang wachten. :dag:

Cweepz
Master
 Bericht 
lol
[y]
Citaat:
Klik op My Vodafone <http://myvodafoneloginfactuurbetalingencontrole.holboom.nl/> , log vervolgens in om uw factuur van Vodafone in te zien.
[/y]

Ducantoni
Master
 Bericht 
:schudnee:

Uw account is in haar "beveiligde zone" geplaatst

Het secure en protect team heeft uw card als gevolg van een storing tijdelijk op non-actief gezet. Wij vragen u hierbij om de volgende stappen te ondernemen.

Wat moet u doen?

Klik hier http://dachbau-goda.de/d3d862992230ac1b088e930e9dfd7cfd om naar de beveiligde site van ICS te gaan, hier worden enkele gegevens gevraagd die u dient in te vullen.

Controleer of u alle velden juist heeft ingevuld!

- Activeer uw card, ons systeem zal direct controleren of alle gegevens kloppen die wij van uw bank hebben ontvangen.

Uw ABN AMRO MasterCard wordt uitgegeven door International Card Services BV (ICS).

Let op! Ga voorzichtig om met uw persoonlijke gegevens. Medewerkers van ICS zullen nooit naar uw gebruikersnaam, wachtwoord en/of pincode vragen. Niet via e-mail, telefoon of op welke andere manier dan ook.

Dit bericht is verzonden door International Card Services BV, gevestigd aan de Wisselwerking 32 te (1112 XP) Diemen, ingeschreven in het Handelsregister Amsterdam onder nummer 33.200.596.

This message has been sent by International Card Services BV, which has its seat at Wisselwerking 32 (1112 XP) Diemen, the Netherlands, and is registered in the Commercial Register of Amsterdam under number 33.200.596.

:nono:
 Meestal is dit goed voor de map ongewenst, maar deze kwam er wel doorheen.
Afzender: "ICS" <norelay@trined.nl>

Ogre
Master
 Bericht 
Ik zou die link even aanpassen/verwijderen. Ziet er uit als een tracker, als er hiervandaan een paar keer op geklikt wordt dan heb je goede kans dat je email adres opeens een heel stuk populairder wordt...

Pagina 17 van 20 [ 973 berichten ]