» Off-"Flitsservice" » Techniek   

Pagina 1 van 1  [ 23 berichten ]
Fpsdoug
Master
 Bericht 
Ik maak al een aantal jaartjes gebruik van Sickbeard icm Sab. Die begint wat moeilijk te doen. Als ik series verwijder blijven ze terugkomen bijvoorbeeld. Tijd voor een vervanger, helemaal 100% werkt het sowieso al niet.
Zijn er mensen die ervaringen hebben met Sickrage of kent iemand een beter alternatief?

Lieuwe2410
Master
 Bericht 
Sickrage hier en werkt al jaren naar volle tevredenheid. Is volgens mij ook iets uitgebreider (torrent en subtitle support).
Als je bij sickrage een aflevering verwijdert (via bijvoorbeeld kodi of gewoon verkenner), dan zet hij hem automatisch op archived. Werkt dus uitstekend.
En ik vind sickrage er mooier uit zien dan sickbeard.

NELUZ
Respect
 Bericht 
Ik heb een tijdje geleden ook de overstap gemaakt, en het bevalt mij prima. Werking is vrijwel hetzelfde, geen problemen gehad tot dusver.

IsIkke
Master
 Bericht 
Sickrage is gewoon een stuk uitgebreider. Betere ui en meer ondersteuning.

In het verleden ondersteunde ze ook tvrage als indexer.

Weet wel dat er twee Sickrage's zijn. Ze hebben ruzie onder de devs gehad omdat er één een jaar op vakantie is geweest en terug kwam om zijn deel te claimen.

Dus je moet wel de goede pakken (uit mijn hoofd is dat sickrage.tv)

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Oh geen idee welke ik heb gedownload. Maar het werkt dikke prima.
Was nog even geklooi omdat ik wat NZB News providers nodig had voor de API, maar die stonden netjes opgeslagen in sickbeard en niet de info bewaard.
Maar nu werkt het erg mooi. Start netjes als service en heb er geen omkijken naar (als het goed is).

IsIkke
Master
 Bericht 
Fpsdoug schreef:
Maar nu werkt het erg mooi. Start netjes als service en heb er geen omkijken naar (als het goed is).

Staat ergens in settings (met advanced aan) onder git url. Ik kan zelf even niet checken, midden in verhuizing, mijn download server staat in een doos :P

RAH
Master
 Bericht 
Fpsdoug
Master
 Bericht 
Ik heb die met die haai.
Boeit het wat?

Pietert
Master
 Bericht 
Ja. Die met die junk wordt niet meer zo bijgehouden.

IsIkke
Master
 Bericht 
RAH schreef:

Ziet er boeiend uit. Er zijn een aantal dingetjes met sickbeard/rage die mij niet bevallen en dat lijkt hier wel in te zitten. Ik ga het eens installeren

Pietert
Master
 Bericht 
IsIkke schreef:
Ziet er boeiend uit.

Mwoah, in C#. Linux heeft mono nodig. Dit gaat nooit op een NAS draaien.

IsIkke
Master
 Bericht 
Pietert schreef:

mijne heeft gewoon mono :P .. maar ik draai het op een Linux VM :P

IsIkke
Master
 Bericht 
Pietert schreef:

Citaat:
NAS

Also see https://github.com/Sonarr/Sonarr/wiki/A ... t-on-Linux for autostart hints.

FreeNAS

FreeNAS 9.3 now has a one-click Sonarr [plugin] (http://doc.freenas.org/9.3/freenas_plugins.html)

Synology

(1) Add the SynoCommunity repo to your Synology device:

Log into your NAS as administrator and go to Main Menu -> Package Center -> Settings -> Package Sources
Click Add, type SynoCommunity as Name and http://packages.synocommunity.com/ as Location and then press OK to validate.
(2) Click on the Community tab in Package Center and you will find Sonarr listed there.

NOTE: You must install Mono first (also found in the Synocommunity repo.) AND make sure to give the sc-media group read/write access to both your download folders and your media folders.

NETGEAR ReadyNAS

Tested on a ReadyNAS 516 with ReadyNAS OS v6.5.1
Tested on a ReadyNAS 516 with ReadyNAS OS v6.2.2
Tested on a ReadyNAS 314 with ReadyNAS OS v6.4.1

SSH into your NAS as root.
Follow the instructions above for Debian/Ubuntu, starting from the section "Add Sonarr's repository to your software source".
Mono will be installed automatically as a dependency.
Startup script can be found here https://github.com/Sonarr/Sonarr/wiki/A ... -on-Debian

QNAP

Add the following Packages:

[QSonarr] [1.150922] Smart PVR for newsgroup and bittorrent http://forum.qnap.com/viewtopic.php?f=320&t=109449

Follow instructs from the forum thread

Pietert
Master
 Bericht 
I stand corrected in my orthopedic shoes :)

Binnenkort maar eens proberen

Vroeg op
Master
 Bericht 
wasditdan?

RAH
Master
 Bericht 
Sonarr draait bij mij inderdaad op een Qnap TS-251.

Vroeg op schreef:

Dit is voor de luie mensen die niet zelf elke aflevering willen zoeken van de series die ze volgen maar dat geautomatiseerd willen hebben. Als je één en ander een beetje goed inricht geeft je enkel in Sonarr aan welke serie je wilt zien. Sonarr zoekt de aflevering via torrent of usenet, geeft de download client de opdracht die te downloaden en als de aflevering binnen is, zet Sonarr die vervolgens in de juist map zodat een mediacenter zoals Kodi deze in de bibliotheek laat zien en jij 's avonds lekker kan kijken wat er nieuw binnen is en genieten van je favoriete series.

TommyGun
Master
 Bericht 
SR en CP gebruiker alhier, maar Sonarr en Radarr zien er wel interessant uit. Ik vind het configureren van die 2 alleen een drama... dus maar mee gestopt. #lui

Pietert
Master
 Bericht 
TommyGun schreef:
SR en CP gebruiker alhier, maar Sonarr en Radarr zien er wel interessant uit.

+1 :)

IsIkke
Master
 Bericht 
couchpotato vind ik vrij brak met een hoop dingen.. ik heb er continu ruzie mee.. of hij wil een file niet goed sorteren.. of onder de verkeerde naam.. ik heb een tool geschreven om een NFO te maken met de juiste imdb ID en deze te zetten als zijn info EN dir-name.

Dus.. Radarr ziet er zeker interessant uit

ik zit er al tijden aan te denken om een eigen systeem te bouwen.. dev docu staat al klaar :P maar geen tijd/zin/lui..

IsIkke
Master
 Bericht 
Met Sonarr aan het spelen.. euh.. waarom had ik deze niet eerder? D: echt een verademing vergeleken met SR/SB

Radarr next dus :P (eerst mijn series opnieuw sorteren :[ )

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
RAH schreef:
en jij 's avonds lekker kan kijken wat er nieuw binnen is en genieten van je favoriete series.

Voor zolang het duurt.. http://nos.nl/artikel/2029491-downloadv ... iness.html

IsIkke
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Voor zolang het duurt..

ok :P geen torrents meer dus :x

sowieso is het puur cashen .. de mensen die een stapje meer zetten voor downloads worden niet gepakt .. we gaan weer terug naar de tijd van crazy bytes enzo.. dat er een select "few" nog weet hoe ze de content krijgen en dit distribueren naar vrienden.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Laatst die gauwe handel weggedonderd.. Mooie tijd was dat :D

Pagina 1 van 1 [ 23 berichten ]