» Off-"Flitsservice" » Techniek   

Pagina 1 van 1  [ 10 berichten ]
Schoenzool
Master
 Bericht 
Op mijn laptop staat de legale versie van Outlook 2016.
Deze laptop heb ik destijds op een project van het werk gebruikt en ik heb toen mijn werk e-mailadres van dat project destijds toegevoegd. Er was toen geen ander e-mailadres nog toegevoegd.
Gezien het project is komen te vervallen, en ik nu weer in een andere organisatie werk, bestaat het e-mailadres wat ik destijds heb toegevoegd niet meer.

Ik heb in Outlook mijn persoonlijke hotmail adres toegevoegd.
Ik wil nu dat e-mailadres van het project van destijds verwijderen maar dat lukt me niet.

De volgende melding krijg ik dan:
"het primaire account kan pas worden verwijderd als dit het enige account in dit profiel is. U moet eerst alle exchange accounts verwijderen voor dat u het primaire adres kan verwijderen"

Moet ik nu mijn hotmail adres verwijderen?
En kan ik dan pas dat primair emailadres verwijderen?
Of is er andere manier?

Ik wil dat hotmail het primaire adres wordt dus.

Rover
Master
 Bericht 
Configuratiescherm --> E-mail of Mail (2016) --> Profielen weergeven --> Waarschijnlijk staat er maar 1 profiel in, vervolgens dubbelklikken op het profiel --> klik op e-mailaccounts --> Stel hotmail als standaard in, verwijderd vervolgens het andere mailadres.

Kan ook simpeler, afhankelijk van op welke manier Outlook staat ingesteld.
Outlook openen --> Bestand --> Accountinstellingen en vervolgens het hotmail-account als standaard instellen.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Rover schreef:
Outlook openen --> Bestand --> Accountinstellingen en vervolgens het hotmail-account als standaard instellen.

Dat heb ik gedaan.
Maar vervolgens kan het ander mailadres nog niet worden verwijderd. Dan krijg ik dus de melding zoals in de openingspost.

no justice
Master
 Bericht 
Thunderbird er op gooien? :-x

Brul(tm)
Master
 Bericht 
Ik denk dat je een Office 365 account had, eenmaal verlopen val je in de grace periode... zeg 30 dagen en dan vervalt functionaliteit :thumb:

Rover
Master
 Bericht 
Dat kan, dan is de licentie ook van de opdrachtgever..

Schoenzool
Master
 Bericht 
Brul(tm) schreef:
Ik denk dat je een Office 365 account had, eenmaal verlopen val je in de grace periode... zeg 30 dagen en dan vervalt functionaliteit

Heb ik recent verlengd voor een jaar. Legale versie :lol:

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Outlook.com-gebruikers ondervinden e-mailproblemen door storing

Outlook.com-gebruikers hebben sinds maandagochtend te maken met een storing. Volgens een woordvoerder van Microsoft is er inmiddels een oplossing uitgerold, maar vooralsnog zijn de problemen niet verholpen.

Sinds ongeveer 10.00 uur worden er op website allestoringen.nl meldingen gemaakt van de storing. Gebruikers van outlook.com kunnen geen e-mails verzenden of ontvangen. Ook op de statuspagina van Microsoft-diensten staat een vermelding van dergelijke problemen.

Een woordvoerder van Microsoft liet in de namiddag desgevraagd weten dat de oorzaak van de storing gevonden was, al werd niet vermeld wat deze is.

Inmiddels zou er een oplossing uitgerold zijn en moeten de diensten zo snel mogelijk weer online komen. Wanneer dat precies is, is niet bekend. Ook in de avond melden gebruikers nog problemen.

Bron: https://www.nu.nl/internet/4927583/outl ... oring.html

Superkoe
Master
 Bericht 
Schoenzool schreef:
Heb ik recent verlengd voor een jaar. Legale versie :lol:

Ik koop tegenwoordig voor een appel en een ei een 2e hands licentie. Sinds Europese wetgeving heft bepaald dat die verhandeld mogen worden, kun je spotgoedkoop een licentie kopen. Pas nog MS Projects gekocht voor ca. 10% van de nieuwprijs.

RRL
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Inmiddels zou er een oplossing uitgerold zijn en moeten de diensten zo snel mogelijk weer online komen. Wanneer dat precies is, is niet bekend. Ook in de avond melden gebruikers nog problemen.

Nog altijd kapotstuk. Outlook (2010) geeft aan dat alles up-to-date is, maar weet zeker dat het dat niet is. Webversie van Outlook doet het ook nog niet.

Binnenkort Outlook nog eens even upgraden naar 2016, via werk Professional voor € 13,95 te koop. Zie dat één licentie daarvan anders € 539,- is :loco:

Pagina 1 van 1 [ 10 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast