» Off-"Flitsservice" » Techniek Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 4 van 4  [ 168 berichten ]
Kwibus
Master
 Bericht 
Mijn telefoon gaat alleen weg als ik mij begin te irriteren/ergeren/fuckyouspellingstopic aan traagheid oid.
:roflol: :applaus:

Dus je bedoelt als je de traagheid vervelend/irritant begint te vinden O:)

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Dus je bedoelt als je de traagheid vervelend/irritant begint te vinden O:)

Genau 8)

Existenz
Die hard
 Bericht 
Mijn telefoon gaat alleen weg als ik mij begin te irriteren/ergeren/fuckyouspellingstopic aan traagheid oid.

Dat heb ik nou met auto's...

Existenz
(moet nog 11 maanden met de Optima, gaat de 3 ton nog wel aantikken <4 jaar)

adinsx
Master
 Bericht 
Ik heb al drie jaar en 9 maanden last van traagheid met de auto... Die overstap van privé hothatch naar lease station verveelt nog steeds wel eens.

WNS2.0D
Master
 Bericht 
adinsx schreef:
Kortom, nog altijd 660,- zo afrekenen (met de nieuwe regels tikken we de boel maar meteen af in plaats van een BKR-notering en in 24 maanden die 660,-), en dan kan de wederhelft weer twee jaar vooruit.
Had ze daar een nieuwe telefoon voor nodig? Nee, haar S6 doet het ook nog meer dan prima.

Dus samenvattend, omdat je contractuele plichten af dreigen te lopen geef je vrijwillig 660 euro uit voor iets wat je niet nodig hebt zodat je de zekerheid hebt weer twee jaar aan een contract vast te zitten?

Kwibus
Master
 Bericht 
Het is niet voor niets dat je al 4 maanden voor afloop al weer mag verlengen...

adinsx
Master
 Bericht 
WNS2.0D schreef:
Dus samenvattend, omdat je contractuele plichten af dreigen te lopen geef je vrijwillig 660 euro uit voor iets wat je niet nodig hebt zodat je de zekerheid hebt weer twee jaar aan een contract vast te zitten?

Bingo :lol: Nouja, en je krijgt er zo'n snelle computer op handformaat voor

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
20 Euro de maand is nog veel... Maar vooruit, wel 5 Gig en 150 minuten. Niet dat je het nodig hebt maar ach.

Afbeelding

zandbak
Master
 Bericht 
Jouw 06 nummer?

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Hij neemt niet op

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Beetje cloning kinders, ben niet van gister met 't internet. :[

snovvdog
Master
 Bericht 
Pfff 1000 mb?

Ik zit gemiddeld op de 7000 mb + ~200 minuten, 10+ gb en 300+ min in drukke maanden.
Ik moet toegeven, op mijn Z3 had ik zo weinig geheugen, en de wifi was best brak (ik had toen nog geen dual band 802.11AC, dus gebruikte in huis ook liever 4G, ook voor streamen, omdat het sneller was), dat ik vaak onnodig dingen via 4G streamde zoals Spotify of Ziggo Go of Netflix ivm. snelheid, waar wifi beschikbaar was.

Maar onder de 5gb wordt echt lastig!

zandbak
Master
 Bericht 
Reuze interessant

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
snovvdog schreef:
Pfff 1000 mb?

Nee, 14.

Dat jij je telefoon op je voorhoofd hebt geplakt weten we. :lol:

babsvw
Master
 Bericht 
Dave schreef:
20 Euro de maand is nog veel... Maar vooruit, wel 5 Gig en 150 minuten. Niet dat je het nodig hebt maar ach.

Ik heb ongeveer hetzelfde abonnement, betaal nog iets minder €10,33 per maand

Rover
Master
 Bericht 
Mja, 150 minuten ga ik het niet mee redden. 5 gig is net wat krap bij mij, vaak 5,5 a 6, vooral dat ik geregeld buiten de deur werk en geen gebruik maak van openbare wifi.
Op dit moment nog 35 per maand, binnenkort maar eens overstappen naar iets van rond de 20.

Masterdam
Master
 Bericht 
Ik zeg het nog maar een keer: €28 per maand (€27 voor 2 jaar) voor onbeperkt bellen en 12gb bij Vodafone. :jaja:

snovvdog
Master
 Bericht 
35 bij kpn inclusief spotify, waar ik dus ook niet echt heel erg meer zonder kan, bij voda zou dat dus 37 totaal zijn :[ .

Ik mag verlengen, maar wordt dus sws sim only en 1mnd/1yr abbo.

Pagina 4 van 4 [ 168 berichten ]