» Off-"Flitsservice" » Techniek   

Pagina 2 van 4  [ 168 berichten ]
WNS2.0D
Master
 Bericht 
Masterdam schreef:
Anders krijg je weer zo'n telefoon waar je niet op zit te wachten omdat de werkgever het niet accepteert als je de sim in een andere foon douwt

Als ik iets voor mijn werk nodig heb zorg ik er wel voor dat ik dat krijg. Als ik dus met een andere telefoon mijn werk beter zou kunnen doen dan die waar de werkgever mee aan zou willen komen dan regel ik dat.

Is gewoon een kwestie van goed onderbouwen en je bek opentrekken. En het gekke is, de meeste werkgevers stellen dat juist op prijs! (mits je het goed onderbouwt en daarmee laat zien meer verantwoordelijkheid te nemen in je werk. niet als je alleen maar over alles loopt te klagen en te zeuren, dan had je beter een wijf kunnen worden)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
A4 schreef:
all inclusive 3 weken aan de Turkse riviera moeten liggen a 3500 euro p.p. Dat vind ik dan weer duur.

ja ik ook wel.. D reizen doet het voor 350 p.p. vermoed ik.

Toch al een kutleven dus even voor je opgezocht;
http://www.d-reizen.nl/vakantie/turkije ... ealType=AI

Hhmm 519 Euro.. Direkt boeken :honger: :dood:

Walker
Master
 Bericht 
Genoeg mensen die niet verder nadenken dan: Goh, dat is lekker goedkoop. Koerden die afgeslacht worden, vluchtelingen die gedeporteerd worden, journalisten die in elkaar geslagen, gevangen gezet en/of vermoord worden. Maarrrr... het was fantastisch in het resort, je merkt helemaal nergens iets van!

A4
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Toch al een kutleven dus even voor je opgezocht;

:lol:. Oké, ik overdreef. Maar goed, ik de zomer zit ie al op 1300 he. En dan met je gezinnetje die kant op. Ga je wel richting die 3k hoor.

Gaat me erom dat duur een relatief en persoonlijk iets is. Ik vind voor een apparaat dat ik elke dag dusdanig intensief gebruik 700 euro niet veel. Ik doe 2 jaar met een dergelijk toestel. Nou, eurotje per dag. Tis bijna voor niks.

Existenz
Die hard
 Bericht 
Kwibus schreef:
Dual SIM beperkt je keuze enorm.

Bij het aanbod in Nederland wel, ja. Maar zo ongeveer elke opvolger van bijv. jouw Z3 is (Sony) verkrijgbaar met Dualsim. Alleen vaak niet in NL.
Kijk maar eens op Ebay(.de) bijvoorbeeld. Vanuit Polen wordt er veel geleverd. Bijna alle vlaggenschepen zijn via parallel import verkrijgbaar met dualsim.
En als je je door een europees bedrijf laat beleveren heb je gewoon garanties, OTA updates etc.

Existenz
(vindt inderdaad de niet-waterdichtheid ook het allergrootste manco aan zijn OnePlus 3T en heeft derhalve de Z3 Dualsim immer nog niet verbannen)

snovvdog
Master
 Bericht 
Het is de Oneplus 3T geworden.
Zojuist voor 395 euro opgehaald, 3 weken oud, incl factuur, volkomen nieuwstaat.

Eerste indruk: Super telefoon tov. de crappy Sony Z3. Veel responsiever, veel mooier scherm, en eindelijk 3 knoppen terug onderop off screen (dat is de reden dat ik niet op de Oneplus 5 wilde wachten, want het gerucht bestaat dat ze net zoals samsung, het scherm telefoonvullend gaan maken en de home knop verdwijnt.) Ook zijn de knoppen onderop in te stellen/om te wisselen, en kan je acties instellen op bijvoorbeeld double tap of lang ingedrukt houden, super :thumb: .

2e sim binnen een paar seconden in/uit te schakelen, dus geen gekut met uitnemen sim of 2 toestellen, gewoon bij storingsdienst sim2 actief, of inactief binnen seconden.

Kwibus
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Zojuist voor 395 euro opgehaald
Duur ritje dan. Wat kostte de telefoon? O:)

Masterdam
Master
 Bericht 
Goede keus. Toen ik aan de beurt was voor een nieuwe fon, was de T er nog niet. Het verschil zit hem geloof ik alleen in processorsnelheid. Dus de dingen die je noemt, kan ik beamen inderdaad. ;)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
A4 schreef:
Ik vind voor een apparaat dat ik elke dag dusdanig intensief gebruik 700 euro niet veel.

Ik vind het redelijk 'retarded' .. Kan me nog herinneren dat ik WAP pagina's maakte en niemand gaf er ene kloot om.

Nu zitten er lui tig uur per dag met een telefoon voor het hoofd. Maar ach, ja, dat mag dan blijkbaar honderden, zoniet duizenden Euro's kosten. We gaan toch onderhand wel naar een verzadigingspunt zou je denken :roll: ...

Alhoewel.. OLED voor telefoons is er nog niet. :fp:

Archiebald
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Alhoewel.. OLED voor telefoons is er nog niet.

Euh... De specs van de Samsung S8 nog niet gelezen? Volgens mij is dat een 3k (am)oled scherm.

A4
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Ik vind het redelijk 'retarded'

Je goed recht om dat te vinden :hug:.
Wat ik zeg; eurotje per dag omgerekend. Nou, duur hoor. Het is maar net waar je je centen aan uit wil geven. Ik vind laptops/notebooks van +2000,- bijvoorbeeld belachelijk. Of een paar duizend euro per jaar op een auto afschrijven, of vakanties van duizenden euro's, of spijkerbroeken van 150 euro kopen. En zo kan je een uur doorgaan.
Nee, dan vind ik 700, - voor een mobiel niet veel. Zeker niet voor de functionaliteiten die het biedt.

Masterdam
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Ik vind het redelijk 'retarded' ..
Jij probeert een gemiddelde van 1x per week te halen met de mededeling dat je het retarded, absurd, achterlijk of debiel vindt?

Dave schreef:
Kan me nog herinneren dat ik WAP pagina's maakte en niemand gaf er ene kloot om.
Zodra het bruikbaar is, zijn mensen meer geïnteresseerd zoals je ziet.

Dave schreef:
We gaan toch onderhand wel naar een verzadigingspunt zou je denken
:lol: Grapje neem ik aan?

flaskk
Master
 Bericht 
Maar welke functionaliteiten krijg je er bij tov tel die 300 kost?

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
flaskk schreef:
Maar welke functionaliteiten krijg je er bij tov tel die 300 kost?
Die vraag kun je ook stellen bij een dure broek, een 60" tv ipv een 32" en een Audi RS6 ipv een 2.0TDI. Het is smaak en persoonlijke voorkeur, waarin iedereen andere keuzes maakt.

Ik snap best dat als je uren per dag met je telefoon bezig bent, je een beter apparaat wil dan iemand die er een half uur per dag mee werkt en vooral Whatsappt. Dat geld voor een auto toch ook? Iemand die 50k per jaar rijdt geeft waarschijnlijk meer geld uit voor aan comfortabele Mercedes dan iemand die 5k per jaar rijdt, die pakt wel een Cuore.

IsIkke
Master
 Bericht 
Archiebald schreef:
Volgens mij is dat een 3k (am)oled scherm.

4k toch?

en volgens mij had de S7 ook al amoled

JBHC
Master
 Bericht 

Werkt een dure telefoon dan echt beter dan een goedkope? Dus een S7/S8 krijgt elke week updates, loopt niet vast, is veel sneller dan een telefoon van €200, betere verbindingen, enz?

Een RS6 heeft net zoals een dikke mercedes echte voordelen. Een 60"tv is ook echt groter dan een 40"tv.

Maar is een S7 echt beter dan bv een 1+3 ?

Of is het gewoon uiterlijk vertoon?

Pietert
Master
 Bericht 
JBHC schreef:

Betere hardware. Of je dat het waard vindt hangt af van hoe je hem gebruikt, hoe vaak, waarvoor, of je het geld hebt, etc.

Is het het waard? Dat kan alleen jij beantwoorden.

IsIkke
Master
 Bericht 
JBHC schreef:

combinatie..

je betaalt inderdaad een goed deel aan "naam" alleen. maar je krijgt er vaak ook wat voor. Je kan meestal wel een telefoon krijgen met vergelijkbare specs, maar voelt meestal "goedkoop" aan. Support is meestal een stuk slechter en vaak heb je dat specs "verleukt" worden door de hardware net iets meer te pushen

Pietert
Master
 Bericht 
IsIkke schreef:
je betaalt inderdaad een goed deel aan "naam" alleen

Net als bij Apple, een Audi RS, Ferrari, Nike, etc, etc, etc.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Masterdam schreef:
Jij probeert een gemiddelde van 1x per week te halen met de mededeling dat je het retarded, absurd, achterlijk of debiel vindt?

Je bent in de war met snovvdog, beetje op blijven letten hoor (f)

Masterdam schreef:
:lol: Grapje neem ik aan?

Nee.

Je hebt nu al dat mensen het verschil niet eens meer zien tussen een Iphone 3, 8 of 37. Op gegeven moment is het klaar.

IsIkke
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
Net als bij Apple, een Audi RS, Ferrari, Nike, etc, etc, etc.

klopt, maar houdt niet in dat het slecht is. Hoe ik ook een hekel heb aan apple.. hun hardware is gewoon kwaliteit, dat zal ik nooit ontkennen.

Pietert
Master
 Bericht 
IsIkke schreef:
maar houdt niet in dat het slecht is.

Nee nee, het houdt ZEKER niet in dat het slecht is.
Apple laptops hebben ongeëvenaarde bouwkwaliteit. Maar uiteraard betaal je er ook nog wel het merk bij. En dat heb je dus overal. Er zijn zat mensen die schamperen "Pf, Audi is gewoon een dure volkswagen" En dat klopt. Maar de gebruikte materialen, afwerking en onderdelen zijn wel gewoon van hogere kwalitiet. Maar met een Seat ben je precies even snel op je bestemming. Dus ja... ;)

IsIkke
Master
 Bericht 
precies, het enige nadeel van bijv samsung is.. het is echt puur consumenten prul.. ik heb gewerkt bij een logistiek bedrijf waar we samsung voerde voor chauffeurs.. en mja.. die kwamen nagenoeg elke dag terug ..

Rover
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
Apple laptops hebben ongeëvenaarde bouwkwaliteit.

Niet ongeëvenaard, maar gewoon niet vergelijkbaar met ander consumentenprul.

Scaniafan
Master
 Bericht 
Ik heb een OnePlus 3T. Waar merk je in dat je met een "minder" merk werkt? Voor mij tot nu toe alleen de communicatie met de service. En dan echt puur en alleen een taalbarrière, een chatsupport medewerker die het Engels niet 100% machtig is. Samsung en Apple hebben zoiets beter op orde.

Sommige dingen zijn het geld waard om te hebben, en voor de één is dat iets anders dan voor de ander. Dave doet z'n uiterste best om ergens op een godvergeten stuk rots WiFi te krijgen. Ieder z'n ding.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Dat heeft niet zoveel met elkaar te maken. Een marketingproject is wat anders dan 'iets willen hebben'. Het is wel opmerkelijk hoe mensen zich in allerlei bochten kunnen wringen om hun telefoonverslaving goed te praten. :fp:

Service communicatie ook, voor een telefoon :lol: ..

Scaniafan
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Een marketingproject

Dat kan ik niet ruiken aan de hand van jouw posts op het forum, voor mij ben je WiFi aan het knutselen op een godvergeten stuk rots.

In jouw ogen ben ik vanwege mijn besteding van > € 500,- aan een telefoon telefoonverslaafd, terwijl de waarheid 180 graden anders is en mijn telefoon alleen gebruikt wordt op / voor mijn werk. Van mijn werk krijg ik een S4 mini waar ik 10 minuten aan het wachten ben om de mail te laden. Dan kies ik ervoor om een fatsoenlijke telefoon te kopen.

Echer, als ik thuis ben en geen bereikbaarheidsdienst heb, dan ben ik de volgende ochtend vaak m'n telefoon kwijt en op vakantie ben ik bereikbaar tot m'n accu leeg is. Daarna weer bereikbaar aan het eind van m'n vakantie.

babsvw
Master
 Bericht 
Scaniafan schreef:
Dat kan ik niet ruiken aan de hand van jouw posts op het forum, voor mij ben je WiFi aan het knutselen op een godvergeten stuk rots.

Proest :roflol:

Sorry Dave, ik weet wel beter gelukkig ;)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Scaniafan schreef:
Dat kan ik niet

En dat is ook exact de bedoeling. Informatie wordt keihard misbruikt voor hele andere zaken, dat zie je nu maar weer.

Als je ieder jaar 500-800 Euro uitgeeft aan een telefoon, en/of een telefoonabo hebt van 50 Euro de maand (komt op hetzelfde neer) dan ben je gewoon telefoonverslaafd. Het is okay, die ziekte is wijdverspreid. Maar goedpraten hoeft niet.

Existenz
Die hard
 Bericht 
Overigens nog een leuke tip voor OnePlus 3(T)-gebruikers en alle andere Dualsimmers:
Installeer de app "Island" (Beta in Playstore of downloadbaar via XDA), en je draait 2 WhatsApp-account
TEGELIJKERTIJD online op je toestel zonder batterydrain. Sterker nog, merk überhaupt geen meer-verbruik.
Géén root nodig!

Existenz
(deed gisteren een clean install van 4.1.3 - Android 7.1.1 en heeft nog steeds geen werkende wekkerT :boos: )

Scaniafan
Master
 Bericht 
Dat is wat ik bedoel. Jij gaat er vanuit dat ik:

Dave schreef:
ieder jaar 500-800 Euro uitgeeft aan een telefoon,

Dave schreef:
n/of een telefoonabo hebt van 50 Euro de maand

en dus

Dave schreef:
telefoonverslaafd

ben.

Terwijl ik nergens op dit forum heb staan dat ik dat doe. Ik heb voor het eerst sinds 4 jaar een andere telefoon gekocht en heb privé een abonnement van € 5,- in de maand...

Dave schreef:
Maar goedpraten hoeft niet.

want in jouw ogen is iedereen die een vraag stelt over een telefoon van meer dan 2 tientjes verslaafd en open staan voor andere inzichten is niet aan de orde :fp:

Ik stel dat jij :loco: bent vanwege wifi op een godvergeten stuk rots en sta open voor een ander inzicht, jij stelt dat ik gek ben vanwege een "te dure" telefoon maar als ik aangeef wat en hoe ben ik aan het goedpraten :fp:

Kwibus
Master
 Bericht 
Een echte telefoonverslaafde wil natuurlijk ook op een godvergeten stuk rots wél een goede dekking hebben, dus is Dave hier dan niet de dealer O:)

IsIkke
Master
 Bericht 
hmm verslaafd zou ik het niet zo zeer noemen.. het is meer in de richting van gadget-freak.. wat op zich onder verslaving geschaard kan worden natuurlijk.

Ik zie het meer "willen hebben van het snelste/beste/meest shiney" .. wat op zich kan slaan op meer dan alleen telefoons. Auto/huis/dieren zelfs..

snovvdog
Master
 Bericht 
Ik blijf erbij, het gaat hier niet om een telefoon, maar om een mini computertje, die ook zo gebruikt wordt.

En aangezien ik ongeduldig ben, moet alles zo snel mogelijk reageren, ik zei dat ik aan mijn Z3 genoeg had qua performance, pas nu met de 3T merk ik hoe belachelijk veel sneller alles reageert. Het laatste wat ik wil, is ergens onnodig op wachten, al helemaal een computer.
Citaat:
Maar met een Seat ben je precies even snel op je bestemming.

Met telefoons is dit dus niet zo, en computers ook niet. Hoe een telefoon er uit ziet interesseert mij werkelijk geen zak. Wel hoe snel/makkelijk ik er op kan werken.
Ik heb ook liever een Seat Cupra bv. dan een instapmodel Audi.

Kleding is discutabel, mijn ervaring is, dat goedkope kleding soms even lang, en soms korter mee gaat als dure kleding. Echter kan je voor de prijs van 1 duur t-shirt of 1 dure jeans, 10 paar goedkope kopen... Dus slijten ze ook minder snel en kan je vaker afwisselen.

Samsung vind ik uit de hand gelopen met de prijzen, en natuurlijk, ze maken qua specs wel prima telefoons, maar waarom ze 2x zo duur zijn als OnePlus? Ik zou wel eens willen zien waar al hun R&D fund heen gaat, want zo vernieuwend zijn hun tels helemaal niet.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Scaniafan schreef:
Terwijl ik nergens op dit forum heb staan dat ik dat doe.

Ik heb je ook nergens aangesproken volgens mij. Dat doe jij nu wel, haalt er hele andere zaken bij. Je hebt zelf geen idee waar je het over hebt maar blijven proberen om maar je gelijk te kunnen krijgen. Dat is pas :loco:

Scaniafan schreef:
Ik stel dat jij :loco: bent

Prima joh. Heel dorp is er gelukkig mee. Dat jij het :loco: vind is je eigen zelfgecentreerde gedrag. Wat, opnieuw, typerend is voor.. Jawel.. Een telefoonverslaafde.

Samenvattend, je bent dom (f)
en daar ga ik het bij laten

IsIkke
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
maar om een mini computertje,

het zijn inderdaad mini computers.. maar heel het concept "telefoon" is tegenwoordig uit zijn voegen getrokken.. waardoor je ze gewoon telefoon noemt..

Ik ga zelf voor een S8+ .. werk werkt met T-Mobile.. dus ik moest uit die lijst kiezen >.< maarja ik krijg em graties :P

Signum
Master
 Bericht 
IsIkke schreef:
Ik ga zelf voor een S8+

Ik heb hem vorige week eindelijk op kunnen halen. Mooi ding! Ben vooral blij met de batterij.. Op mijn S5 had ik een Zerolemon batterij zitten aangezien ik het nog niet eens een dag volhield met de standaard batterij. Met de S8+ lijkt het vooralsnog niet nodig te zijn. De batterij gaat lekker lang mee.

IsIkke
Master
 Bericht 
Signum schreef:
Ik heb hem vorige week eindelijk op kunnen halen.

:thumb: en jaloers.. de geen die over telefoons hier gaat heeft alles te laat ingevoerd.. dus ik zat niet bij de 20-04 lichting :(

Nu is het even wachten op wanneer hij komt. Ik heb nog geen verzend bevestiging van hem..

snovvdog
Master
 Bericht 
Ik vind het zeer jammer dat samsung heeft toegegeven aan de google richtlijnen en de knop(pen) onderop heeft weggehaald.
Ik blijf er bij, hoe meer je off screen kan doen, hoe fijner zo'n telefoon uiteindelijk werkt.

Ik heb nu een fysieke schuifknop links boven om hem op ''don't disturb'' of ''silent'' mode te zetten. Waarom heeft niet elke telefoon dat, ipv dat gekut met vol + en - elke keer :[ ?

Als er een S8 met dual sim en fysieke home, terug en menu knop onderop zat, was ik gelijk verkocht, dan konden ze hem zelfs 1100 euro maken, ik zou hem toch wel kopen.

IsIkke
Master
 Bericht 
De S8+ is beschikbaar met dual sim (wel via US besteld)... de rest.. mja dat is inderdaad smaak. Ik heb er geen last van.. ik heb ze in alle soorten en maten gehad in mijn leven.. het is me nog niet opgevallen dat het me stoorde ;)

ah zelfs een NL bedrijf die ze importeert voor je: http://www.dual-sim.nl/samsung-galaxy-s ... -sm-g950fd

snovvdog
Master
 Bericht 
Achja, aangezien ik nu een losse telefoon heb, en mijn abbo over 2 maanden verloopt, kan ik een goedkope sim-only van 30€ per maand nemen die elke maand opzegbaar is, en inderdaad 1 ipv. 2 jaar met de tel doen bijvoorbeeld!

Ik ben stiekem wel benieuwd naar de S8, de hardware specs zijn super! Kan er altijd één proberen wanneer de afschrijving heeft toegeslagen!
Ook naar de nieuwe Oneplus 5, super naar benieuwd.

Kwibus
Master
 Bericht 
Mja, ik weet het niet. Ik "krijg" volgende week voor een zeer gereduceerd prijsje een gloednieuwe S7 Edge omdat de huidige eigenaar na 2 weken gebruik toch, noodgedwongen en zeer tegen zijn zin overigens, naar Apple gaat (slechtziend is echt beter ondersteund op Apple). Vanaf de S4 die ik nu heb is het een hele stap vooruit. Maar de S8+ is er nu ook en die had ik dan toch liever gehad dan de S7 Edge. Ondanks dat ik 899,- voor een telefoon belachelijk duur vind (en Apple heeft zelfs nog duurdere :loco: ). Voelt toch een beetje als het "net niet" zijn, die S7. Terwijl mijn vrouw vorige week de gewone S7 voor haar verjaardag kreeg, ook komende vanaf een S4. Denk toch een beetje het "hebben hebben hebben" waar IT-ers misschien wat gevoeliger voor zijn?

snovvdog
Master
 Bericht 
Zeker, ik heb hetzelfde met GPU's, half jaar geleden oid. geupgrade naar een GTX980, terwijl ik grotendeels oude en zelfs 2d spellen speelde.
Omdat ik een GTX980 heb, heb ik een UHD scherm gekocht ipv Full HD. Nu ben ik voor sommige spellen weer toe aan een GPU upgrade.

En zo gaat het cirkeltje rond...

Cpu's daarentegen, ik heb nog steeds een Sandybridge die ik inmiddels mishandel met hoge voltages en temps op 4.7 ghz. Zie het nut niet echt in om naar de nieuwste gen over te stappen, aangezien de cpu wereld echt amper vooruit is gegaan in de afgelopen 8 jaar. Als hij het begeeft dan stap ik wel over :lol: . (of ik koop 2e hands een ivy, ligt er aan of ik zin heb om alles uit elkaar te slopen en op te bouwen, don't fix what isn't broken principe).

IsIkke
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
ik heb nog steeds een Sandybridge

:duh: don't get me started..

RRL
Master
 Bericht 
Signum schreef:
Op mijn S5 had ik een Zerolemon batterij zitten aangezien ik het nog niet eens een dag volhield met de standaard batterij.

Goed merk voor de batterijen? Ik word knettergek van de standaard batterij in mijn S4, ding is na nog geen 1,5 jaar totaal naar de zak.

snovvdog schreef:
Ik heb nu een fysieke schuifknop links boven om hem op ''don't disturb'' of ''silent'' mode te zetten. Waarom heeft niet elke telefoon dat

Dat vond ik dan weer een van de weinige fijne dingen aan de iPhone, schuifje om voor geluid uit en met telefoon nog vergrendeld 'don't disturb' modus.
Bij de S4 ontgrendelen en 2x tikken in het notificatiemenu voor volledig stil. Vaak genoeg gebruik maar flightmode aanzetten via de powerknop om het iets sneller te doen.

Signum
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Goed merk voor de batterijen? Ik word knettergek van de standaard batterij in mijn S4, ding is na nog geen 1,5 jaar totaal naar de zak.

Absoluut. Ik had op de S5 een 8500mAh batterij zitten. De telefoon wordt aanzienlijk dikker (lees: baksteen formaat), maar ik kon 3 dagen op 1 batterij doen met behoorlijk gebruik van apps (FN + Spotify in ritten Almere - Groningen zonder oplader).

babsvw
Master
 Bericht 
Ik heb een 3100 mAh accu red ik het net geen 36 uur mee... gebruik telefoon veel.

WNS2.0D
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Ik snap best dat als je uren per dag met je telefoon bezig bent, je een beter apparaat wil dan iemand die er een half uur per dag mee werkt en vooral Whatsappt. Dat geld voor een auto toch ook? Iemand die 50k per jaar rijdt geeft waarschijnlijk meer geld uit voor aan comfortabele Mercedes dan iemand die 5k per jaar rijdt, die pakt wel een Cuore.

Ik snap dat niet, maar misschien is het vooral dat ik een stap eerder niet begrijp.
Maar om terug te gaan naar het geld dat mensen erop stuk slaan, daar kun je ook bier van kopen. En het leuke is, dat je dat bier samen met vrienden zou kunnen drinken als je er ouderwets contact mee zou hebben zonder zo'n telefoon.
Echt onbegrijpelijk hoeveel mensen aan hun telefoon vastgegroeid lijken te zitten. En dan uitgerekend dat syndroom als excuus gaan gebruiken om er nog meer geld op stuk te slaan.

Archiebald
Master
 Bericht 
Grappig die reacties hier. Maar JA! er zit ab-so-luut verschil in gebruikerservaring tussen een goedkope (200,-) Samsung J5 2016 en een high end telefoon.

Mijn S6 heb ik vorig jaar verkocht omdat ik gewoon niet tevreden was over dat toestel en ik er toen nog wel wat voor kon krijgen. Daar heb ik toen een deel van gebruikt om die J5 te kopen.

Voor de duidelijkheid zo'n goedkoop toestel doet zn ding PRIMA. Zeker als bang for bucks. Maar! De camera is ruk, net als het scherm en hij is traag!

Dus ja. Ik ga zo weer lekker 50,-/maand betalen voor zo'n mooie nieuwe gadget van een S8. Boeit me ook niks ook. Vind het mooi :)

A4
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Samenvattend, je bent dom

Noemen we jou 'dom' omdat je in een E90 (320d ofzo?) rijdt? Met een E36 318tds kom je ook op je bestemming hoor. Maar een E90 rijdt nét ff lekkerder. Net zoals een S7 edge van Samsung net ff lekkerder werkt dan een Nokia 6310i.
Lastig om te bevatten wellicht. Maar toch is het zo.

Pagina 2 van 4 [ 168 berichten ]