» Off-"Flitsservice" » Techniek   

Pagina 1 van 4  [ 168 berichten ]
snovvdog
Master
 Bericht 
Nu ben ik bijna aan de beurt, mag die rot Z3 eindelijk dumpen binnenkort/verlengen.

Wat moet hij:
1: Soortgelijke performance als mijn Z3, beter hoeft niet per sé, hij is snel genoeg, 3GB (of meer) ram en een moderne quad/hexa/octa core cpu.
2: Minstens 32gb opslag geheugen en uitbreidbaar (ben het zat zo vaak de boel naar SD te moeten verplaatsen)
3: Goede, of aanpasbare (via xml bv.) A2DP output en 3.5mm output, mijn huidige Z3 had bagger geluid qua volume en moest hem rooten om dit te boosten.
4: Goede gespreksvolume, ik heb mijn Z3 moeten rooten om het volume te krijgen welke ik wil
5: Goede stabiele 5ghz wifi en stabiele BT (ik heb 24/7 apparatuur als stappentellers/slaapmeters/bt weegschaal/bluetooth headset/auto bluetooth verbonden ermee) en gebruik ook regelmatig de telefoon als Netflix Cast apparaat
6: Redelijke batterij, ik krijg nu geen 1 dag meer vol, moet hem op dagen dat ik navigeer of veel telefoneer tussendoor opladen.

Wat wil ik het liefst ook:
1: Dual sim (naast SD slot dus)
2: Amoled (ik heb nu al bijna 2 jaar IPS, en toch vind ik het niet mooi tov. Amoled)
3: Liefst 64gb+ opslag geheugen en uitbreidbaar.
4: Waterdicht (ik gebruik wel eens de tel onder de douche)
5: Goede batterij, 2 dagen zwaar gebruik?
6: Zo veel mogelijk fysieke knoppen, hoe hoe meer ''op gevoel'' kan zonder touchscreen hoe beter.

Scherm (vanaf 5 inch 1080p), camera, merk, stereo/mono speaker, en gebruikte materiaal/behuizing is verder niet heel boeiend (sterker nog, ik heb liever plastic wat je kan laten vallen dan glas wat breekt of metaal wat buigt).

Ben totaal niet thuis in de ''vlaggenschip'' wereld van telefoons, ik ken alleen de budget markt een beetje.

Ik wil ~50 pm kwijt zijn, gebruik 300-400 min bellen per maand, en 8gb+ 4G. 2 jarig of eenjarig met bijbetaling tot 200 max. Ik blijf het liefst ivm. Spotify Premium, en netwerkbetrouwbaarheid bij KPN...

Masterdam
Master
 Bericht 
Koop gewoon een losse telefoon.

Tweebel
Master
 Bericht 
Galaxy S7?
Zal binnenkort wel hard in prijs dalen met de introductie vd S8.

snovvdog
Master
 Bericht 
Masterdam schreef:
Koop gewoon een losse telefoon.

Dan blijf ik minstens 40 pm houden voor sim only.

300+ min, 8+gb 4G internet, en Spotify premium is een must (bij anderen dan kpn komt er dan 10 pm bij).

Komt op hetzelfde neer, ik zit nu inclusief verzekering (die ik al een keer heb aangesproken ivm. gebroken scherm, ik kan niet voorzichtig omgaan met gebruiksvoorwerpen) op 60pm...

S7 is single sim en dual sim heeft echt wel de voorkeur.

Iemand ervaring met de Google Pixel? Lijkt mij zelf een fijner toestel dan de S7, alleen helaas ook single sim :(.
OnePlus 3T lijkt ook fijn. Iemand Ervaring met de 3T 128gb (dan hoop ik dat ik zonder sd genoeg heb :[) ?

Kwibus
Master
 Bericht 
Dual SIM beperkt je keuze enorm. Kijk dus eerst of er überhaupt een dual sim is die in aanmerking komt. Is die er niet, dan kun je opnieuw gaan kijken met de rest van je wensen. Die overigens ook niet mals zijn.

snovvdog
Master
 Bericht 
Afbeelding

3T heeft de beste hardware voor het geld en dual sim, andere 2 waterdicht, meh, is er geen telefoon met het beste van beide :[ ?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
snovvdog schreef:
Waterdicht (ik gebruik wel eens de tel onder de douche)

Als zeepje? Het is ernstig gesteld tegenwoordig.

babsvw
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Als zeepje? Het is ernstig gesteld tegenwoordig.

[Offtopic]Ik gebruik mijn niet waterdichte telefoon ook wel eens als in bad zit of onder de douche sta, kan dan prima appjes beantwoorden [/offtopic]

snovvdog
Master
 Bericht 
Nee, gewoon lekker films/series kijken, soms echt bellen, appje beantwoorden, Pokemon spelen (GBA emulator :D).

Ik douche niet dagelijks, maar als ik douche, zit ik er gerust een half uurtje - uur :).

S8 is overigens ook mooi zie ik, alleen is hij het verschil waard boven de s7 straks? En is hij niet te groot...

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Mja de honger naar aandacht is groots tegenwoordig, het is de modernste verslaving :kniktja:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Infobesitas ofzo. Met je telefoon onder de douche. Echt, waar gaat deze generatie naartoe...

zandbak
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Ik douche niet dagelijks, maar als ik douche, zit ik er gerust een half uurtje - uur

Valt niet mee op die leeftijd
Afbeelding

snovvdog
Master
 Bericht 
Pffff, laat mensen lekker doen wat ze zin in hebben.

Ik zet idd regelmatig een plastic krukje of tuinstoel neer in de douche, zou dolgraag een bad willen, maar vrees dat dat niet zou passen in mijn badkamer :(.

Maar goed, ik moet voor mijzelf dus beslissen wat belangrijker is, waterdicht of dual sim... :[

babsvw
Master
 Bericht 
precies en succes met zoeken

Kwibus
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Echt, waar gaat deze generatie naartoe...
Nou, het kind met het badwater weggooien natuurlijk. Ruimte maken voor de apparatuur :lol:

S8 799,-
S8+ 899,-

Katsjing...

boersma
Master
 Bericht 
Heb deze week de S7 van de baas gekregen. Zie nog weinig verschil in werking met de S5 die ik prive heb. De S5 is nog steeds erg snel en kan bij normaal gebruik makkelijk een dag zonder opladen.
Wat me wel opviel is dat je bij de S7 de batterij niet meer eruit kan halen. Simkaart en sd-kaart houder zit ook via een soort schuiflaatje aan de bovenkant (kun je met een speciaal sleuteltje eruit halen).

Masterdam
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
OnePlus 3T lijkt ook fijn. Iemand Ervaring met de 3T 128gb?
Ik heb de 3zonderT. Ben er erg tevreden over. Hoe het met de accu zit, weet ik niet. Ik laad dat ding altijd in de auto op enzo.

snovvdog schreef:
Dan blijf ik minstens 40 pm houden voor sim only.

300+ min, 8+gb 4G internet, en Spotify premium is een must (bij anderen dan kpn komt er dan 10 pm bij).
Hiero krijg je 12GB en onbeperkt bellen voor €27,-. Hoe het met Spotify zit weet ik niet want dat heb ik niet, dus ik weet niet waar je het over hebt. ;)

Kwibus
Master
 Bericht 
boersma schreef:
kun je met een speciaal sleuteltje eruit halen
Nee nee, dat moet heel anders weten we nu via Flierefluiter :roflol:

Dat niet kunnen wisselen van een accu vind ik wel een groot nadeel. Ik zit nog steeds op een S4 en die bevalt eigenlijk prima, maar wel met een nieuwe accu intussen. Recentelijk nieuwe S7 Edge voor m'n broertje in orde gemaakt. Is wel groter en beter enzo, maar is de aankomende S8+ dan echt 899,- waard? Of slaan we weer met z'n allen door?

Masterdam
Master
 Bericht 
Het is simpelweg één van de beste telefoons. Maar of dat 400-500 extra waard is? Onderstaande is de conclusie.
Kwibus schreef:
Of slaan we weer met z'n allen door?

zandbak
Master
 Bericht 
Er zullen genoeg zotten zijn die zo'n ding gaan kopen. Of "gratis" krijgen bij een veel te duur abbo.

snovvdog
Master
 Bericht 
Masterdam schreef:
Ik heb de 3zonderT. Ben er erg tevreden over. Hoe het met de accu zit, weet ik niet. Ik laad dat ding altijd in de auto op enzo.

Hoe zit het met de volume van dingen, de auto gaat niet zo hard en ik merk dus gigantisch verschil tussen telefoons hoe hard de muziek kan.

Masterdam schreef:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abo ... =red-super krijg je 12GB en onbeperkt bellen voor €27,-. Hoe het met Spotify zit weet ik niet want dat heb ik niet, dus ik weet niet waar je het over hebt. ;)

Ofwel 37, Spotify premium kan ik niet echt goed meer zonder, bij KPN krijg je dat bij je abbo, maar is anders 10 pm los...

Ik zit vaak in uithoeken, midden in het bos (natuurkampeerterreinen), ik heb van werk t-mob, en ik merk dat daar dus vaak 0 bereik mee is waar ik met kpn gewoon h+ of 4g heb, ik moet in het midden van een bos in Friesland of Limburg of op de Wadden gewoon dingen kunnen opzoeken of overnemen mobiel... Is Voda inmiddels vergelijkbaar met coverage met KPN ?

djee
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Dat niet kunnen wisselen van een accu vind ik wel een groot nadee

+1 2x telefoon door gesloopt kortsluiting na in het water vallen.

snovvdog schreef:
Voda inmiddels vergelijkbaar met coverage met KPN ?

Serieus? Nou ja hier is de dekking iig een stuk beter dan kpn wat je vaak totaal geen bereik mee hebt.

Rover
Master
 Bericht 
Ik heb in ieder geval eigenlijk nooit problemen met bereik, gebruik al een jaar of 10 Vodafone...

boersma
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Nee nee, dat moet heel anders weten we nu via Flierefluiter :roflol:

Kan ik dat ergens teruglezen?

Kwibus
Master
 Bericht 
Ja, hier :lol:

boersma
Master
 Bericht 
Prachtig! Gleufjes pinnetjes.... wat een toestand.

Masterdam
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Hoe zit het met de volume van dingen, de auto gaat niet zo hard en ik merk dus gigantisch verschil tussen telefoons hoe hard de muziek kan.
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal omdat het bij mij nooit voor problemen heeft gezorgd. Mijn auto's konden altijd hard genoeg. Maar is simpel te testen door iemand te vragen hem aan jouw auto te hangen.

snovvdog schreef:
Is Voda inmiddels vergelijkbaar met coverage met KPN ?
Ik gebruik bijna 20 jaar Vodafone en heb nooit noemenswaardige problemen ondervonden. En ik kom ook in uithoeken.

Vroeg op
Master
 Bericht 
Ik heb een S7 edge. bevalt me opperbest. Alleen de batterij is wat minder.
Vrij snel leeg. Ik heb ook digibesitats. Als ik in bad lig drie uur lang zit ik ook drie uur te klooien met het apperaat. Tomtom draait ook bijna elk ritje wat ik doe. Puur info. de weg weet ik toch wel. Opslagcapaciteit genoeg. Heb nu 64 + 64GB.

Trouwens bij de S8 kan je geen apps meer op de SD kaart zetten. Die functie heeft Samsung uitgezet bij dat model.

Marten320TD
Master
 Bericht 

@Boersma:
Heb je het nou over Audi's?? Doe mij dan die baas?? O:) :[

Als waterdichtheid een eis is, what about een goed hoesje?
Ja, ik weet het: lomper en waarschijnlijk haalt ie de 110dB niet meer. :[
Maar daarvoor heb je weer je blauwtand en/of headphones, toch?

snovvdog
Master
 Bericht 
Marten320TD schreef:
Maar daarvoor heb je weer je blauwtand en/of headphones, toch?

Auto's hebben vaak niet heel hoog max. volume, waardoor een luidere A2DP stream wenselijk is!

En in auto's zonder bluetooth moet een normaal gesprek voeren via de luidspreker mogelijk zijn.

Marten320TD schreef:
Als waterdichtheid een eis is, what about een goed hoesje?

Het is een wens, geen eis, geluid is veel belangrijker.

Vroeg op schreef:
Trouwens bij de S8 kan je geen apps meer op de SD kaart zetten.

Dat is stom :huh: .

Masterdam schreef:
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal omdat het bij mij nooit voor problemen heeft gezorgd. Mijn auto's konden altijd hard genoeg. Maar is simpel te testen door iemand te vragen hem aan jouw auto te hangen.

Als voorbeeld, ik vond de S2 prima qua volume, de S4 al iets minder, en de Z3 dramatisch. Het is ook geen hardware maar een software beperking, door hem te rooten en betaalde waardes in een xml te veranderen boost je het volume weer.

Zeker in een verder onversterkte radio (dus niet meer dan die ~100watt die die ''4x50w'' radio's uitspugen) is vol volume niks, maar ook in mijn Leon (voorspeakers zijn versterkt) en in de Toyota met versterker&sub (alles behalve de voorspeakers versterkt) zit ik graag wel eens op vol volume en wil het dan het liefst nog harder.

Masterdam schreef:
Ik gebruik bijna 20 jaar Vodafone en heb nooit noemenswaardige problemen ondervonden. En ik kom ook in uithoeken.

Misschien het overwegen waard, al scheelt het maar een paar euro.

Ik ga iemand zoeken met de 3T en ook even de S8 en Pixel in de winkel een keertje opzoeken en goed doortesten.
Ik had gisteren bijna de 3T al op impuls besteld (ik ben mijn Z3 zo erg zat, vond de oude S4 beter!), maar juist daarom zou ik er even mee moeten spelen om niet dezelfde fout te maken als met de Sony.
Ik neig heel erg naar de 3T, ook oa. om dit: ''De rest van de aanpassingen zit in de opties. Een van de fijne dingen is dat er zoveel in te stellen is. Je kunt kiezen om de capacitieve knoppen - die naast de vingerafdrukscanner zitten en geen iconen hebben - om te draaien, of zelfs helemaal buiten gebruik te stellen. Ook zijn er veel 'gestures' die je kunt maken zonder dat het scherm aanstaat, zoals het vegen van een O om de camera te starten en een V om de zaklampfunctie te activeren.''

Hoe meer dingen in te stellen en te customizen zijn hoe beter, alles wat de bediening naar mijn smaak kan maken.
Ook een fysieke home en vaste soft-touch knoppen onder, ipv. op het scherm, is zo veel handiger!

WNS2.0D
Master
 Bericht 
Ik sta er iedere keer weer over verbaast wat mensen voor een telefoon uit willen geven. Ik doe nu al ruim 3 jaar met een Nexus5. Eigenlijk is dat ding veel te duur maar omdat ik bijna de helft via mijn werk vergoed kreeg en de rest van mijn bruto salaris kon betalen vond ik het nog wel te doen. Prima toestel, maar belachelijk duur om de volle mep voor te betalen.
En dan lopen er mensen rond met toestellen die het dubbele kosten en die vaak al na twee jaar weer vervangen worden (Apple malloten daargelaten, die vervangen na een jaar)

Wat is het toch dat sommigen het nodig vinden om zoveel voor een toestel neer te tellen terwijl voor ca 200 euro je volop keus hebt uit toestellen die prima een jaar of 3 mee kunnen.

snovvdog
Master
 Bericht 
Dat heb ik met mensen die dure keukens of badkamers kopen of iets alleen voor het ''mooi'' (f).

Telefoon is, op de computer na, de meest gebruikte gebruiksvoorwerp die er is.

Hij moet zo snel als het kan, en je moet zo makkelijk en goed mogelijk alles kunnen bedienen, doen, automatiseren, etc...
Dankzij de mobiele telefoon kan ik gewoon support leveren en computers overnemen vanaf het strand of terras ipv. een laptop mee te zuilen bv...
Daarnaast voor entertainment, TV kijken doe je via Netflix en dit te casten naar je TV (of als je al een smart-tv hebt, via de tv zelf)... Ouderwets kabel of optische media is niet meer van deze tijd. Muziek doe je via Spotify en niet via optische media.
Voor mijn computer & telefoon ga ik niet besparen als mij dit frustraties, extra wachten, of efficiëntie kost, die apparaten moeten alles het liefst instantly en met zo min mogelijk user-input doen. Ik betaal voor het gemak en de snelheid waarmee ik dingen gedaan krijg.

Een mooi voorbeeld van wat ik aan Sony, los van de hardware, vervelend vind: dingen als de standaard klok/alarm applicatie, zo'n ''wieltje'' waar je doorheen moet scrollen kost veel meer tijd dan zoals bij Touchwiz bv. gewoon snel op het numerieke pad een tijd in te rammen. Standaard toetsenbord is zo crap vgl. met de Samsung of Swiftkey. Standaard dialer is compleet crap en doet niets met vegen naar links of rechts op een nummer of contact (ik heb nu een betaalde dialer).
Dat soort kleine UI irritaties stapelen op en zorgen ervoor dat iets simpels als iemand bellen maar ook iets als een timer of alarm instellen meer tijd en aandacht vraagt dan nodig.

Tweebel
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Ik ga iemand zoeken met de 3T en ook even de S8 en Pixel in de winkel een keertje opzoeken en goed doortesten.

Kijk vooral ook naar de S7. Die heeft in principe alles wat je wil en zal wel een stukje goedkoper worden als de S8 er over een paar weken is.

Remo
Master
 Bericht 
En die nieuwe BlackBerry KeyOne? Mooi toestel en wordt wellicht wel de opvolger van mijn iPhone 7 zodra hij volgende maand uit komt. Eindelijk weer een fatsoenlijk keyboard, veiligheid van BB, maar draait wel op Android en is samen met de Nexus toestellen altijd voorzien van de nieuwste security updates (in tegenstelling tot Samsung e.d.)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
ik wacht daar ook op maar ik ga niet de volle mep betalen, ben gekke snovvhenkie niet :P

600 Euro voor een telefoon, stelletje koekwausen. Kijk met de Kerst wel een keer.

snovvdog
Master
 Bericht 
Dave schreef:
600 Euro voor een telefoonmini pc, stelletje koekwausen. Kijk met de Kerst wel een keer.

Ik vind 600 euro voor een computertje niks, zeker als het je werk is... Een dure laptop van 1000+ vind je zeker wel normaal?

Remo schreef:
BlackBerry KeyOne

Leuk apparaat, zeker het overwegen waard, maar niet waterdicht noch dual sim :(.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Wat werk, ga je bezig zijn met je telefoon ineens als werk beschouwen? :lol:

Ik heb een T699 puur voor noodgevallen en wat betreft de laptop, hhmm denk nu al ruim een jaar of vijf. Laptop is belasting aftrekbaar dus zo duur is het niet. Maar ik heb al een goeie dus niet noodzakelijk om weer te investeren.

Laptops behouden bovendien hun waarde heel lang. Althans deze (Elitebook dreamcolor) kom je niet tegen voor onder de 1000 Euro. Telefoons daarentegen zakken als een baksteen in prijs na een paar maanden al.

snovvdog
Master
 Bericht 
Dave schreef:

Dat is mijn werk, ik heb oa. piketdienst voor een servicedesk (wij zijn 2e of 3e lijn voor meedere klanten), ik doe vrijwel alles mobiel. Daarnaast ook regelmatig klusjes als ''service engineer'' en ik ga liever even mijn telefoon uit mijn zak pakken dan de laptop uit te pakken, op te zetten, etc... Los van dat ik uren aan de telefoon zit met klanten...

Storingen oplossen gaat via webportals of als het nodig is via teamviewer op de telefoon. Ook even iets uitleggen via Whatsapp met foto's is zo veel gemakkelijker dan aan de telefoon iets te moeten uitleggen. Alsmede diagnose stellen. Wij zitten in de self service wereld, toegang, aansturing en beheer van CCV, Atos en Nayax betaalterminals (POS software), en in de automatisering...

Kwibus
Master
 Bericht 
Snovvdog phone home :lol:

Masterdam
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Man, kom eens onder die steen vandaan!

Dave schreef:
Laptop is belasting aftrekbaar dus zo duur is het niet.
Telefoon niet?

Archiebald
Master
 Bericht 
Dave schreef:
600 Euro voor een telefoon, stelletje koekwausen.

S8+ hier over een maandje.. 900,- geloof ik. Heb dat ding 80% van de tijd dat ik wakker ben in mn handen. Vind het het allemaal ruim waard :lief:

Signum
Master
 Bericht 
Archiebald schreef:
S8+ hier over een maandje.. 900,- geloof ik

Ik heb vandaag een pre-order voor de S8+ gedaan :honger:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Rover schreef:
Ik heb in ieder geval eigenlijk nooit problemen met bereik, gebruik al een jaar of 10 Vodafone...

Ja als je in de randstad woont zal het bereik wel goed zijn :lol:
Ik kom met regelmaat op plekken waar mijn complete bereik gewoon wegvalt. Geen 4G meer en geen tot zeer slechte sim verbinding :x

En 900 euro voor een telefoon stukslaan, pfoe. Ik koop ze gewoon gebruikt, telefoon halfjaartje oud en voor de helft van het geld O:)

Scaniafan
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
OnePlus 3T lijkt ook fijn. Iemand Ervaring met de 3T 128gb (dan hoop ik dat ik zonder sd genoeg heb :[ ) ?

Jup, fijn toestel. Heb nu 34,1 gb van de 128 gb in gebruik en in Spotify rond de 2500 nummers offline staan.

Telefoon schijnt extreem makkelijk te rooten zijn, ik heb het zelf (nog) niet nodig gehad.

Masterdam schreef:
Hoe het met de accu zit, weet ik niet. Ik laad dat ding altijd in de auto op enzo.

Ik laad de telefoon om de 1,5 a 2 dagen op. Gebruik hem echter niet continue, op het werk kijk ik af en toe en stuur af en toe een appje, navigatie gebruik ik nooit langer dan 15 minuten omdat ik de weg toch wel weet.

Voor- en nadeel is Dash charge. Aparte lader & kabel nodig maar met een half uurtje al weer 80%. In het begin las ik reviews dat je laadpatroon erdoor gaat veranderen en had ik zoiets van pfff. Blijkt echter echt te kloppen, ik laad m'n telefoon als ik zie dat ie bijna leeg is even snel op tot 80% als ik weer snel weg moet.

snovvdog schreef:
Ik neig heel erg naar de 3T, ook oa. om dit: ''De rest van de aanpassingen zit in de opties. Een van de fijne dingen is dat er zoveel in te stellen is. Je kunt kiezen om de capacitieve knoppen - die naast de vingerafdrukscanner zitten en geen iconen hebben - om te draaien, of zelfs helemaal buiten gebruik te stellen. Ook zijn er veel 'gestures' die je kunt maken zonder dat het scherm aanstaat, zoals het vegen van een O om de camera te starten en een V om de zaklampfunctie te activeren.''

Klopt, ik heb de knoppen naast de fingerprintsensor omgedraad en aangepast. Ik gebruik de zaklamp iedere ochtend omdat de dimmer op de slaapkamer nog geplaatst moet worden en de camera open ik met O. Ligt de telefoon in de auto in een vakje boven de radio teken ik een < of > op het scherm en gaat de muziek naar een volgend nummer. || is pauze / play. ||| is screenshot.

Nadelen tot nu toe:

Dat je in de (android) spraakbesturing heel ver komt maar dat je niet kan aangeven met welke SIM gebeld moet worden. Zit ik op de motor kan ik dus met spraakbesturing > Bel vriendin > Mobiel en daarna loop ik vast.

Dat je maar 5 vingers in de fingerprint kan opslaan. Ik gebruik regelmatig mijn pink of middelvinger, maar ook beide duimen en wijsvingers... Dilemma

Hoesje vind ik een meerwaarde qua uiterlijk maar is wel gevoelig, zie mijn andere topic. Is overigens wel netjes opgelost, heb gratis een vervangende gekregen (die nog in doos zit tot ik deze te veel versleten ga vinden).

WNS2.0D
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Dat is mijn werk, ik heb oa. piketdienst voor een servicedesk (wij zijn 2e of 3e lijn voor meedere klanten)

Dan laat je je werkgever toch gewoon lekker die telefoon regelen.

Vind het nog altijd een vaag verhaal. Ik zou echt niet de hele dag aan zo'n ding vastgekleefd willen zitten. Maar ok, als jij op die manier je werk moet en wil doen is dat jouw keuze.

Masterdam
Master
 Bericht 
WNS2.0D schreef:
Dan laat je je werkgever toch gewoon lekker die telefoon regelen.
Ik heb dat altijd geprobeerd te voorkomen. Liever een vergoeding of gewoon een goed salaris wat dat compenseert. Anders krijg je weer zo'n telefoon waar je niet op zit te wachten omdat de werkgever het niet accepteert als je de sim in een andere foon douwt. :roll:

WNS2.0D schreef:
Vind het nog altijd een vaag verhaal.
Dat jij zo niet wil leven is begrijpelijk. Maar ik snap niet goed wat er vaag aan is.

RRL
Master
 Bericht 
Masterdam schreef:
Anders krijg je weer zo'n telefoon waar je niet op zit te wachten

Zoals een iPhone bij mijn vorige werkgever. Kon maar niet wennen aan dat kreng. Tot het punt aan toe dat ik zelfs sneller een mail vanaf mijn privé Samsung tikte en dan maar copy paste als reactie op de te beantwoorden mail.

Liever BYO met een goede vergoeding.

A4
Master
 Bericht 
Wat is duur... Ik heb dat apparaat zo'n 2 jaar lang dagelijks een paar uur in mijn handen. Is een toestel van 700 dan duur? Mwah. Moet gewoon goed zijn.
Er zijn ook mensen die elk jaar all inclusive 3 weken aan de Turkse riviera moeten liggen a 3500 euro p.p. Dat vind ik dan weer duur.

Kwibus
Master
 Bericht 
Maar dat is omdat Turkije dat niet waard is. Malediven voor dat bedrag 8)

Masterdam
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Zoals een iPhone bij mijn vorige werkgever. Kon maar niet wennen aan dat kreng.
Haha! Ik had precies hetzelfde. Ben blij dat ik er vanaf ben. :lol:

Pagina 1 van 4 [ 168 berichten ]