» Openbaar » Verkeersbeleid   

Pagina 1 van 49  [ 2417 berichten ]
Feitelijk
Master
 Bericht 
WimLex schreef:
gezien de rest van de bestrating zou je zelfs kunnen spreken van een woonerf, of heb ik dat mis ?
http://goo.gl/maps/2s72Q

Ja, want geen :G5:

WimLex
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Ja, want geen :G5:

Ik had het dan ook over de bestrating en niet over de bebording

Feitelijk
Master
 Bericht 
Ik wist niet dat de bestrating het een woonerf maakte maar ik ben niet zo bekend met het RVV1966.

WimLex
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
ik ben niet zo bekend met het RVV1966

daarom vraag ik het ook, leer je nog eens wat (f)

JeffreyM
Master
 Bericht 
Kwibus
Master
 Bericht 
Discriminatie! Waarom mogen hier alleen mannen tussen zonsopgang en zonsondergang ànaal worden genomen terwijl ze op een bankje leunen? Waarom niet op een krukje? Of een driepoot? Of een stretcher? Of een tuinset? Schande!

Spook
Master
 Bericht 
Doe dat gewoon thuis. Achterlijk land.

Kwibus
Master
 Bericht 
Hoezo, zolang ze er niemand mee lastig vallen en het niet zichtbaar in het openbaar gebeurt, is er toch niets mis mee? Moet iedereen lekker voor zich weten. Hangt dat bordje er omdat je (in het donker) je kont niet kunt keren zonder neukende homo's te zien? Of hangt het er omdat iemand simpelweg niet tegen homo's kan?

Paint-Brush
Master
 Bericht 
Ze hadden beter de poppetjes kunnen omwisselen als ik dat zo zie.

zandbak
Master
 Bericht 
Mogelijk al ter sprake gekomen. Ik heb dat bord nog nooit gezien.
Afbeelding

A4
Master
 Bericht 
Zie je wel vaker. Meestal op plekken waar het ook daadwerkelijk gebeurde.

A4
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Hoezo, zolang ze er niemand mee lastig vallen en het niet zichtbaar in het openbaar gebeurt, is er toch niets mis mee?

Really?

Kwibus
Master
 Bericht 
Ja, waarom niet?

maarten28
Master
 Bericht 

Omdat het waarschijnlijk de spuigaten uitloopt en mensen er overlast van hebben of er aanstoot aan nemen.
Als het algemeen beleid was (zoals bijvoorbeeld een parkeerverbod) dan zouden dat soort borden wel overal in het land hangen.

Masterdam
Master
 Bericht 
maarten28 schreef:
Omdat het waarschijnlijk de spuigaten uitloopt en mensen er overlast van hebben of er aanstoot aan nemen.

Kwibus schreef:
Hoezo, zolang ze er niemand mee lastig vallen en het niet zichtbaar in het openbaar gebeurt, is er toch niets mis mee?

Schoenzool
Master
 Bericht 
maarten28 schreef:
Als het algemeen beleid was (zoals bijvoorbeeld een parkeerverbod) dan zouden dat soort borden wel overal in het land hangen.

Ik heb er behoorlijk overlast van gehad recent.
Ik parkeerde mijn auto op een parkeerplaats na mijn avonddienst omdat ik wat uit de kofferbak wilde pakken (wat te drinken).
Opeens een enge man naast me die vroeg: "Wil je all the way of enkel gepijpt worden"?
Bleek ik op een plaats te staan waar blijkbaar homo's elkaar deden ontmoeten.
Bah bah. Niks tegen die mensen maar neuk gewoon thuis of zet duidelijke borden neer zodat je weet als no-homo dat je daar niet moet parkeren. Ik schrok er serieus van. Ben met open klep weggereden toen zijn hand richting mijn kont ging.
Met zijn leren motorpak met roze strepen :loco:

Paint-Brush
Master
 Bericht 
:rofl: Sorry.

A4
Master
 Bericht 
:lol: Man man man.
Maar idd zonder gekheid, speel lekker thuis voor de darmtoerist maar laat openbare gelegenheden er buiten.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Zijn vast van die op hol geslagen huisvaders in midlife crisis die thuis geen stokken trekkerij kunnen doen en dan maar langs de kant van de weg moeten gaan staan. Als een stel hoertjes op een trippelzone.
De auto's stonden ook behoorlijk verdekt opgesteld. Lekker als je hier met je kind uitstapt en het even laat plassen in de bosjes.

:o :o :o :nothanks:

basgitaar
Master
 Bericht 
Schoenzool schreef:

fixed that

Kwibus
Master
 Bericht 
Schoenzool schreef:
trippelzone
Oeh, dat moet ik ook eens gaan proberen geloof ik. Helemaal stijf van de dope naar de hoeren gaan. Dat zal me vast een paar hoogtepunten brengen :roflol:

Vroeg op
Master
 Bericht 
Sta je te pissen staat er gewoon drie man naar je leuter te loeren iets verder op :nothanks:
Brrrr.

Spook
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Helemaal stijf van de dope naar de hoeren gaan

Blauwe pilletjes?

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Schoenzool schreef:
Ben met open klep weggereden toen zijn hand richting mijn kont ging.

:x :roflol: :roflol:

Paint-Brush schreef:
:roflol: Sorry.

+1 :lol:

HUMPIE
Die hard
 Bericht 
Nu.nl schreef:
Staatsbosbeheer verwijdert seksende mannetjes van bord in Kootwijk

Staatsbosbeheer heeft een ludieke aanpassing op een verkeersbord in Kootwijk weggehaald. Een onbekende had op het verbodsbord een sticker geplakt met daarop twee mannen die seks hebben.

Dat meldt Omroep Gelderland.

Onder het bord staat een bordje met de tekst 'van zonsondergang tot zonsopgang'.

Het bord, dat zonder sticker meldt dat het bos in de avond en nacht niet betreden mag worden, staat vlakbij een parkeerplaats waar homoseksuele mannen elkaar ontmoeten om seks te hebben.

Het is niet duidelijk wie de sticker op het bord heeft geplakt.

Niet heel erg schoongemaakt.. Eerder vervangen:
Afbeelding

Kwibus
Master
 Bericht 
NU.nl schreef:
Het is niet duidelijk wie de sticker op het bord heeft geplakt.
Ik denk Schoenzool O:)

basgitaar
Master
 Bericht 
HUMPIE schreef:
Het bord, dat zonder sticker meldt dat het bos in de avond en nacht niet betreden mag worden

:nono: Betreden mag best bij zo'n bord. Het is alleen gesloten voor voertuigen en dergelijke.

Kanariespeed
FS-Tour de France kenner'14
 Bericht 
Citaat:
C1: Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of TREKDIEREN of vee (11)

Spook
Master
 Bericht 
Is het een ventweg?

Schoenzool
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Ik denk Schoenzool

Haha nee maar ik ga met liefde op pad met een verhuisdoos van die stickers, vrijwillig.
Svp wel beveiliging mee.

@DD
Lach maar. Ik dacht serieus dat ik werd aangerand door die creepy man.
Vooral toen hij zei: "Zooohooooo"
Ik denk wat gaat die nu doen. Hup de auto in en weg. En verderop snel uitstappen, kofferbak dicht en weer doorgescheurd.
Er werd in de verte getoeterd. Het was niet de boswachter.
Een avond om nooit meer te vergeten.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Schoenzool schreef:
@DD
Lach maar. Ik dacht serieus dat ik werd aangerand door die creepy man.
Vooral toen hij zei: "Zooohooooo"
Ik denk wat gaat die nu doen. Hup de auto in en weg. En verderop snel uitstappen, kofferbak dicht en weer doorgescheurd.
Er werd in de verte getoeterd. Het was niet de boswachter.
Een avond om nooit meer te vergeten.

Ja...voor jou niet leuk....voor mij wel om te lezen :lol:

Schoenzool
Master
 Bericht 
Ja...voor jou niet leuk....voor mij wel om te lezen

Die vent had er ook lol aan destijds.
Toen ik zei dat ik geen homo was en niet gediend was van dit soort vragen kwam er een vieze grijns op zijn gezicht die ik niet meer zal vergeten. Zijn voortanden (geel) ontbloot, zijn baardje op knappen, zijn wangen alsof hij hier twee appels had zitten
en zijn hoofd ging schuin. Ik herken hem uit duizenden tot mijn dood

Spook
Master
 Bericht 
Ik denk toch dat ie geen voortanden meer zou hebben als ie niet meteen een paar stappen achteruit deed.

Masterdam
Master
 Bericht 
Dat was ook mijn gedachte. Aan de andere kant denk ik dat je volledig overrompeld bent op dat moment.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Masterdam schreef:
Aan de andere kant denk ik dat je volledig overrompeld bent op dat moment.

Juist.

Je denkt 5 minuten vantevoren. Tsjuu zeg wat heb ik een dorst. Je kijkt naast je in de fleshouder en denkt, kut fles water is op.
Maar omdat ik veel in de auto zit heb ik in de kofferbak wat eten en drinken liggen. Dus je stopt relaxed de auto, stapt uit, opent de kofferbak en dan stapt er een malloot uit de struiken. Na zijn eerste zin was ik overrompeld.
En geloof me, ik ben zelden overrompeld.
Plaats speelde ook mee. Vrij donker, enge man, autolampen die aangaan verderop in het bosje en beginnen te knipperen.

Masterdam
Master
 Bericht 
Ik zou me bedreigd voelen. Vechten voor je leven dus. :honger:

Middle
Die hard
 Bericht 
Schoenzool schreef:
vieze grijns op zijn gezicht
voortanden (geel) ontbloot
baardje op knappen
hoofd ging schuin
Ik herken hem uit duizenden

:kniktja:

Afbeelding

Feitelijk
Master
 Bericht 
Nieuw wegdek op de zeelandbrug... :x
Afbeelding

Feitelijk
Master
 Bericht 
Feitelijk
Master
 Bericht 
En deze:
Link

Feitelijk
Master
 Bericht 
En deze:
Afbeelding

Superkoe
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Nieuw wegdek op de zeelandbrug... :x

Slijtlaagje. Maar die 80 km markering is ongewijzigd, dus voor zover er sprake is van "bebording", wat is het gekke deel er aan?

Feitelijk
Master
 Bericht 
Vind het opvallend dat men dat stukje overslaat.

Masterdam
Master
 Bericht 
Volgens mij is thermoplast chemisch afval (zou prima een klok/klepel-verhaal kunnen zijn). En zomaar over thermo heen asfalteren gaat niet. Dus als je een cheapass mofo bent, los je dat zo op.

Superkoe
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Vind het opvallend dat men dat stukje overslaat.

Ik snap niet dat ze de rest van die strook tussen de wielen wel gedaan hebben.

TommyGun
Master
 Bericht 
Schoenzool schreef:
Ik heb er behoorlijk overlast van gehad recent.
Ik parkeerde mijn auto op een parkeerplaats na mijn avonddienst omdat ik wat uit de kofferbak wilde pakken (wat te drinken).
Opeens een enge man naast me die vroeg: "Wil je all the way of enkel gepijpt worden"?
Bah bah. Niks tegen die mensen maar neuk gewoon thuis of zet duidelijke borden neer zodat je weet als no-homo dat je daar niet moet parkeren. Ik schrok er serieus van. Ben met open klep weggereden toen zijn hand richting mijn kont ging.
Met zijn leren motorpak met roze strepen

Ik ben laatst eens gestopt langs de A270 (rond een uur of 10 's avonds) om van bestuurder te wisselen.... eens maar nooit weer :nah: :[

Kwibus
Master
 Bericht 
TommyGun schreef:
om van bestuurder te wisselen
Oh, heet dat zo tegenwoordig O:)

Feitelijk
Master
 Bericht 
https://zoek.officielebekendmakingen.nl ... 16050.html
https://www.google.nl/maps/place/Voetba ... a6a9c12179

Verkeersbesluiten voor losse onderborden... :x

Citaat:
Motivering besluit
De Wittenstein is aangewezen en ingericht als (woon)erf. Recent is de Wittenstein herbestraat. Grenzend aan de Wittenstein ligt het sportterrein van VV Wieldrecht. VV Wieldrecht heeft een parkeerplaats aan de zijde van de Wittenstein die valt onder het (woon)erf. Deze parkeerplaats wordt ook door de bewoners gebruikt. Met name op zaterdagen in het wedstrijdseizoen is de parkeerplaats overbezet en wordt er ook geparkeerd op de asfalt speelplek midden op de parkeerplaats. In feite is dit illegaal parkeren. Voor de sporters, bezoekers en bewoners is het wenselijk een bord te plaatsen dat het toegestaan is op zaterdag te parkeren op de asfalt speelplek.

Besluit het college van burgemeester en wethouders van Dordrecht:

door het plaatsen van een onderbord “parkeren op de asfaltspeelplek op zaterdagen toegestaan” het parkeren op de asfalt speelplaats bij de Wittenstein op zaterdagen toe te staan.

Aanhanger
Master
 Bericht 
Afbeelding

Feitelijk
Master
 Bericht 
Bordendraaiers! :boos:

Pagina 1 van 49 [ 2417 berichten ]