» Openbaar » Verkeersbeleid   

Pagina 10 van 24  [ 1159 berichten ]
JeffreyM
Master
 Bericht 
dvdouden schreef:
:o

Zowel voor de actie, als de manier van filmen :|

Feitelijk
Master
 Bericht 
Prima opgelost. Niets aan de hand, doorrijden mensen!

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Die truck is in elk geval goed vastgemaakt.

Kwibus
Master
 Bericht 
Die filmert kan z'n telefoon niet eens stilhouden, man wat beweegt dat beeld...

JeffreyM
Master
 Bericht 
Link

7:50 Mag toch hopen dat deze er in zit, omdat de filmer niet zit op te letten.

liquid_force
Master
 Bericht 
moet zeggen dat de kwaliteit van deze filmpjes minder en minder vind worden ... 50% is polska dogri en 30% komt van een engels kanaal, 1 op 1 overgenomen ... weinig nieuws.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
http://www.dumpert.nl/mediabase/7155317/8fb6cc0f

Nooit een vrachtwagen snijden. :roflol: :roflol: :roflol:

basjuh1981
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Nooit een vrachtwagen snijden. :roflol: :roflol: :roflol:

Wie een 'kuil graaft' voor een ander... O:)

Signum
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Nooit een vrachtwagen snijden.

En zeker niet een brakecheck doen..

http://www.dumpert.nl/mediabase/7156001 ... sland.html

keokiracer
Master
 Bericht 
Fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck
Link

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :fp: :fp:

babsvw
Master
 Bericht 
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Spook
Master
 Bericht 
Hij had die werker even een lift kunnen geven en er voorbij kunnen rijden.

Spook
Master
 Bericht 
dvdouden
Die hard
 Bericht 
Spook schreef:
Incoming.

Repost (f) Kwam een maandje geleden (5 mei) ook al langs, 2 broers, morsdood. Bestuurder van de tweede auto (filmert) ook :/

keokiracer
Master
 Bericht 
Spook
Master
 Bericht 
Hmm.

JeffreyM
Master
 Bericht 
Feitelijk
Master
 Bericht 
Als hart van Nederland VS filmpjes mag dan mag ik dat ook:
Link

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Domme motorrijder op 8:10. Volgende keer maar fatsoenlijke kleding dragen.

Spook
Master
 Bericht 
bert65
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Domme motorrijder op 8:10. Volgende keer maar fatsoenlijke kleding dragen.

Een brilletje werkt beter. Met fatsoenlijke kleding zie je er weliswaar beter uit maar ga je niet beter zien.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Dat dan weer wel.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Spook schreef:
Deze ook al geweest?

Nee.

keokiracer
Master
 Bericht 
Nu wel.

basjuh1981
Master
 Bericht 
8) :thumb:

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Als hart van Nederland VS filmpjes mag dan mag ik dat ook
Die gast op 2:20 let ook lekker op: hij heeft pas iets door op het moment van de botsing.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Link

snovvdog
Master
 Bericht 
Wat heeft die man gesnoven? :loco:

Signum
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Wat heeft die man gesnoven?

Zijn bewerkte video.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
JeffreyM
Master
 Bericht 
GIJSBERT ALERT!
Link

Oke, de Duitser doet daar wat niet mag. Maar de filmer wil de Duitser voorbij, terwijl die duidelijk aangeeft naar links te willen :fp:

bert65
Master
 Bericht 
:honger: :honger:
Link

bij 1:15 zou mijn voet van de koppeling schieten...
kenteken past bij het weggedrag op 2:15
Ook een hoop familie van Jeffrey... O:)

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
bert65 schreef:

Omdat je zelf als een aso met je auto over een afslag probeert in te halen wat niet lukt waardoor je de boel blokkeert?

bert65 schreef:
kenteken past bij het weggedrag op 2:15

:lol:

bert65
Master
 Bericht 
Omdat je zelf als een aso met je auto over een afslag probeert in te halen wat niet lukt waardoor je de boel blokkeert?

De motorrijder is geen haar beter maar om dan continu je middelvinger op te blijven steken...

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
bert65 schreef:
De motorrijder is geen haar beter maar om dan continu je middelvinger op te blijven steken...

Nee eens, maar alsnog (keek trouwens zonder geluid, weet niet wat er allemaal getütert werd oid)

pevo
Master
 Bericht 
bert65 schreef:

Als ik die motorrijder was had ik de motor geparkeerd voor die Audi en even een praatje wezen maken, altijd leuk.....

Spook
Master
 Bericht 
Ik durf bijna niet te posten met het risico op oude filmpjes, maar goed: VANGEN!

SkyActiv: You're doing it wrong!

Link

keokiracer
Master
 Bericht 
:o :o

JeffreyM
Master
 Bericht 
:o :o :|

dvdouden
Die hard
 Bericht 
http://www.asahi.com/ajw/articles/AJ201706100009.html Bestuurder van de personenauto overleden, verder geen zwaar gewonden :o

JeffreyM
Master
 Bericht 
:o :o :o
Link

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
:o :o :o

Bramdaman
Master
 Bericht 
1 keuze, zoveel verschil in uitkomst.

snovvdog
Master
 Bericht 
En ook daarom is het kut om achter iemand aan te rijden zonder dat je verder kan kijken (dan je voorganger). Je hebt een snelweg met 4 rijstroken, en kiest om achter iemand op dezelfde strook te zitten. Ik zal die keuze nooit begrijpen.
Het voelt bij mij altijd zwaar klote om achter iemand aan te rijden, het liefst zie ik de komende 1km voor mij gewoon wat er is, ook mede de reden waarom ik een hekel heb aan drukte.

Maar goed, klote Hummer, los van het feit dat hij niet door heeft dat hij spook rijdt (of wel en bewust?), alle mensen die niet kunnen anticiperen/ver vooruit kijken horen niet op de weg, beide de pickup en de hummer moeten elkaar toch al een eeuwigheid vooruit zien komen?

keokiracer
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Je hebt een snelweg met 4 rijstroken, en kiest om achter iemand op dezelfde strook te zitten. Ik zal die keuze nooit begrijpen.

Citaat:
My friend ahead of me in the white truck narrowly avoided it and I tried swerving out of the way...

Vriend volgen...

snovvdog
Master
 Bericht 
Oké, dan snap ik de keuze wel, maar neemt niet weg dat beide Hummer en pickup elkaar nogal laat zagen op een rechte weg waar (van wat ik kan zien) niks het zicht blokkeert.

Ik snap de verwarring, ik ben ook wel eens mensen tegen gekomen in de bebouwde kom die op de verkeerde rijbaan reden, het ''WTF'' moment kost reactietijd en met name op de snelweg verwacht je dat niet. Ik ben ook op de snelweg 's nachts koplampen tegengekomen op mij gericht (dit was een auto die ge PIT'd werd op de A20), terwijl ik met alarmlichten al zat af te remmen, hadden zeker de voorgaande 10 auto's aan voorliggers nog niks door, ze remden enkele seconden later pas waar ik al in de verte een ''rare'' situatie herkende.
Als je op de snelweg rijd, zeker 's nachts in rustig verkeer, kan je gemakkelijk honderden meters tot een km vooruit kijken (tenzij je in slaap aan het vallen bent op vmax en met wat anders bezig bent, en als het recht genoeg is uiteraard). Ik vind dat mensen in NL achterlijk kort vooruit kijken en plannen op de weg in het algemeen. Regelmatig krijg ik opmerkingen van passagiers van ''waarom rem j... oh... die zag ik niet''. Kijk verdomme wat verder voor je.

De filmer heeft op zich goed gereageerd, goed naar de ruimte kijken die er is ipv. fixeren op het ''projectiel''. Wat ik meer probeer te begrijpen is waarom de pickup er niet eerder op reageerde.

bert65
Master
 Bericht 
Vooruitkijken en daarop anticiperen wordt niet meer aangeleerd en toegepast. We maken ons nu drukker over de juiste versnelling, de snelheid, en plaats op de weg :huh: maar anticiperen/vooruit kijken :schudnee:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Waarom zou je naar links uitwijken? dan moet je eerst z'n pad doorkruisen..

JeffreyM
Master
 Bericht 
Feitelijk, staat er eigenlijk een boete op als je als automobilist een colonne/stoet als deze doorkruist?
(0:54)
Link

Pagina 10 van 24 [ 1159 berichten ]