» Openbaar » Verkeersbeleid   

Pagina 9 van 9  [ 445 berichten ]
RRL
Master
 Bericht 
Masterdam schreef:
Als dit niet op Dumpert komt, niet het halve land op zijn achterste benen staat en iedereen lekker doorgaat met zijn leven, ze er geen zak aan vinden en dit soort dingen inderdaad niet meer voorvalt.

Precies dit. Door het aandacht te blijven geven zien steeds meer lui er de lol van in en neemt het verder toe. Haal de schouders op en de lol is er snel af.

Niemand die les ooit gehad van de ouders als broer/zus weer eens probeerde je uit de tent te lokken?

Griffin
Master
 Bericht 
Ik zou toch sterk overwegen een Poolse vrachtwagenchauffeur even een extra flesje aquavit of zo te geven en die kant op te sturen. Eens kijken wat er gebeurt als er 50 ton staal achterop beukt :[

regiorunner
Master
 Bericht 
Oldskool schreef:
omdat ik hun huurauto vooruit ga duwen met mijn bumper

Ja. En de hele famillie Mocro getuigt dat jij erop bent gereden. Zomaar. In de file.

Verhuurder en tevens neef declareert bovenop de gigantische herstelkosten ook nog effe een meier voor de bruidegom...... En een andere neef herstelt de kras voor €50.

viffer
Master
 Bericht 
Telegraaf schreef:
Onderzoek naar mannen ’die snelweg op slot deden’

EINDHOVEN - De politie is een onderzoek gestart naar een groep jonge mannen die enige tijd de A2 hebben geblokkeerd bij Eindhoven. Gisteravond verscheen daar een filmpje van op Dumpert, met flink wat boze reacties als gevolg.

Op het filmpje is te zien hoe een stuk of tien jonge mannen met auto’s de snelweg blokkeren, vermoedelijk de A2 bij Eindhoven. Zij roepen daarbij ’snelweg op slot maatje, niks aan de hand’, klimmen op en hangen uit hun auto’s, spelen harde muziek af en lopen al filmend over de snelweg. Te zien is ook hoe er een file ontstaat door deze actie.

De politie vermoedt dat het filmpje van 5 oktober dateert. „Het lijkt erop dat dezelfde groep toen al bij collega’s onder de aandacht is gebracht na meldingen over asociaal rijgedrag. Dat was niet op de snelweg. Daarbij zijn ook bekeuringen uitgedeeld en kentekens genoteerd”, laat een woordvoerder weten.

Dat zij ook de snelweg zouden hebben geblokkeerd, is nieuw voor de politie. „Dat is op 5 oktober niet geconstateerd. We gaan nu eerst onderzoeken of het inderdaad om dezelfde groep gaat. Sowieso wordt het filmpje verder onderzocht en we gaan ervan uit dat de betrokkenen zich moeten verantwoorden.”

Het filmpje is inmiddels al ruim 430.000 keer bekeken en leidt tot vele boze reacties op sociale media. „Deze mensen hebben werkelijk geen idee hoe gevaarlijk dit is, hard straffen!”

BaasTimo
Master
 Bericht 
Oh gelukkig ze gaan het onderzoeken dan komt alles goed

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
viffer schreef:
De politie is een onderzoek gestart naar een groep jonge mannen die enige tijd de A2 hebben geblokkeerd bij Eindhoven.

Uitkomst zal een aai over de bol zijn en verder geen acties. :boos: :boos:

Cweepz
Master
 Bericht 
Allemaal een strafblad, handig als ze later een baan gaan zoe... ohh wacht. laat maar. ;(

Marten320TD
Master
 Bericht 

Cweepz schreef:
Allemaal een strafblad, handig als ze later een baan gaan zoe... ohh wacht. laat maar.

Inderdaad Creeps, je hebt daar een punt!

Die arme kansenparels worden door ons, rasies!!-tiese tata's niet aangenomen vanwege omdat wij rasies-ten zijn. "Strafblad" is een schaamlap-excuus om deesch paerels niet aan te nemen, ondanks al hun enorme capaciteiten, kwaliteiten, goede bedoelingen etc.
Waarschijnlijk zijn wij gewoon bang voor deesch paerels; wij kufar kunnen gewoon niet aan hen tippen!

Daar draagt onze calvinistische aard ook niet aan bij; wij blanke kufar kunnen gewoon geen feestje bouwen! Wij zijn gewoon jaloers op deesch paerels dus verbieden wij hen om een feestje te bouwen!*
Dat hún weg op eens als 'snelweg' wordt geframed laat ook weer de vooringenomenheid van NL zien: 9 van de 10 keer staat er file, dus 'snel' is het zeker niet. :boos:

*Je trouwt maar 1 keer, toch?..........per vrouw......

Denman
Master
 Bericht 

Griffin schreef:
Eens kijken wat er gebeurt als er 50 ton staal achterop beukt

Of voorop: https://youtu.be/Yc9HlWZ5E9k?t=589

Alexander_B
Master
 Bericht 
Probleem is dat de 50 ton staal achterop een onschuldige omstander klapt ergens verderop achterin de file. :thumb_d:

Ducantoni
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:

:nono:
Een opgeheven vingertje en "foei, niet meer doen."

Griffin
Master
 Bericht 
Alexander_B schreef:
Probleem is dat de 50 ton staal achterop een onschuldige omstander klapt ergens verderop achterin de file.

Duitse model aanhouden: iedereen in de file laat een mooie gap over tussen rijstrook 1 en 2. Daar kan dat ding dan wel tussendoor (hmm... misschien gaat er iets fout als de chauffeur de hele fles aquavit al geleegd heeft).

BaasTimo
Master
 Bericht 
Denman schreef:

Wat is dat voor anti climax :/

JeffreyM
Master
 Bericht 
Link

13:00 Dan ben je echt stokdoof en stekeblind :|

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:

Het is niet snel goed hè :lol:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:

het had m'n ma kunnen zijn. Keihard de muziek op en bij groen zonder te kijken oprijden 'het is toch groen' :fp:

dikkydik
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:

Ik vraag het me af.
Door de aarzeling bij het optrekken denk ik dat de RR dacht dat de ambulance af zou slaan. Ook dom, maar ik denk dat ie de ambu wel opgemerkt heeft.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Die Clio op 7:14 denkt wel goed mee. Had bij voorkeur een metertje eerder gemogen, maar best prima zo. Daar kan die Zafira daarvoor nog iets van leren.

Oldskool
Master
 Bericht 
https://www.dumpert.nl/mediabase/754044 ... reden.html
Waarom zo hard wegrennen? :huh:
Scooter gejat?

viffer
Master
 Bericht 
Oldskool schreef:
Scooter gejat?

Daar lijken het mij de types niet toe O:)

keokiracer
Master
 Bericht 
Oldskool schreef:
Waarom zo hard wegrennen? :huh:
Scooter gejat?

Die gastjes lijken mij geen 16 > geen rijbewijs

Masterdam
Master
 Bericht 
keokiracer schreef:
geen rijbewijs

Jij lijkt ook geen 16. Dat zegt niets.

Je laat je scooter niet achter als je geen rijbewijs hebt. Dat ding moet wel gejat zijn.

keokiracer
Master
 Bericht 
Masterdam schreef:
Jij lijkt ook geen 16. Dat zegt niets.

Klopt, ondertussen word ik meestal aangezien voor 18-20 :P

basjuh1981
Master
 Bericht 
Masterdam schreef:
Dat ding moet wel gejat zijn.

U gaat door voor de koelkast.

Masterdam schreef:
Jij lijkt ook geen 16.

Er zijn genoeg crimineeltjes die jonger zijn. Een jaar of 12.

Ducantoni
Master
 Bericht 
Oldskool schreef:
Scooter gejat?

Geleend heet dat toch?
Is goedkoper dan er zelf eentje kopen...

JeffreyM
Master
 Bericht 
:loco: :loco:
Link

babsvw
Master
 Bericht 
Wat een ontzettende stom wijf

Ducantoni
Master
 Bericht 
Ik mag hopen dat die Minirijder een uitnodiging krijgt om over haar gedrag te praten, net zoals die bestuurder op rijksweg 28 (als 't goed is?) die over de vluchtstrook inhaalde en vervolgens flink in de ankers ging vóór de inhalende vrachtwagen.

yj24tp
Pro
 Bericht 

babsvw schreef:
Wat een ontzettende stom wijf

+10 eerder arrogant wijf. Wellicht zien we die auto binnenkort geflambeerd terug :x
Ik kan me voorstellen als trucker dat je wel een zwaar voorwerp zou willen gooien naar die Mini.....ik iig wel.

zandbak
Master
 Bericht 
yj24tp schreef:
Ik kan me voorstellen als trucker dat je wel een zwaar voorwerp zou willen gooien naar die Mini.

Of gewoon niet remmen als ze een braketest doet. Kom je als vrachtwagenchauffeur ongetwijfeld mee weg als je een dashcam hebt als bewijs.
Of is dat voorwerp te zwaar?

viffer
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Of gewoon niet remmen als ze een braketest doet. Kom je als vrachtwagenchauffeur ongetwijfeld mee weg als je een dashcam hebt als bewijs.

Of juist niet, je kon wel remmen maar je deed het niet. Daarnaast is de chauffeur ook weer een uur later thuis, of met een beetje pech komt hij buiten zijn rijtijden en mag hij ergens op een parkeerplaats overnachten.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Dan kun je op dat moment maar beter je verlies nemen en daardoor de verstandigste wezen.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
Dan kun je op dat moment maar beter je verlies nemen en daardoor de verstandigste wezen.
Dat dus. Anders blijf je aan het beuken en ben je voor een werkgever binnen no-time niet interessant, want je staat telkens langs de kant.

zadkine
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Anders blijf je aan het beuken

Iets met een Oekrainse/Russische buschauffeur? Filmpje kwam hier ooit langs.

Alleen verdedigde die zich in talloze rechtszaken dat ie niet hard kon remmen voor de veiligheid van zijn passagiers.
Hield zijn baan want nooit schuldig bevonden dankzij de beelden.

keokiracer
Master
 Bericht 
zadkine schreef:
Iets met een Oekrainse/Russische buschauffeur? Filmpje kwam hier ooit langs.

Deze?

zadkine
Master
 Bericht 
Moet ik voor inloggen......en ik heb principieel geen account op YT

basjuh1981
Master
 Bericht 
Dus het antwoord is: Nee ;)

keokiracer
Master
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
Dus het antwoord is: Nee ;)

Nee, het is antwoord is dat ie het niet kan weten :[

basjuh1981
Master
 Bericht 
Dus heeft hij een ander filmpje gezien ;)

keokiracer
Master
 Bericht 
Ik link naar een deel van een compilatie, kan dus dezelfde zijn. ;)

Ducantoni
Master
 Bericht 
keokiracer schreef:
zadkine schreef: Iets met een Oekrainse/Russische buschauffeur? Filmpje kwam hier ooit langs.
Deze?

Citaat:
Deze video is mogelijk ongeschikt voor sommige gebruikers.
:nothanks:

The bus-driver from Zelenograd. ;)

basjuh1981
Master
 Bericht 
keokiracer schreef:
Ik link naar een deel van een compilatie, kan dus dezelfde zijn. ;)

Eigenwijs! :nothanks:

keokiracer
Master
 Bericht 
:kniktja: :kniktja:

Ducantoni schreef:
The bus-driver from Zelenograd. ;)

Maar het is dus een ander O:)

Ducantoni
Master
 Bericht 
keokiracer schreef:
Maar het is dus een ander O:)

Ongetwijfeld. Ik log niet in, dus mijn scherm blijft ergens halverwege het opbouwen hangen door/danzij dat geklier van JijBuis.

keokiracer
Master
 Bericht 
Ducantoni schreef:
dus mijn scherm blijft ergens halverwege het opbouwen hangen door/danzij dat geklier van JijBuis.

Naja, het is een 18+-filmpje want nogal harde klappers, dus mag je het zonder account niet bekijken

Pagina 9 van 9 [ 445 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten