» Openbaar » Verkeersbeleid   

Postingstijd interval gedetecteerd van 95.7 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 5 van 5  [ 244 berichten ]
Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
5:03:15 A15 72.5 radar zh a15 gorinchem ri rotterdam thv hmp 72.5 voor afslag hendrik-ido-ambacht onder het viaduct

Moet zijn 15:03:15 A15 72.5 radar zh a15 gorinchem ri rotterdam thv hmp 72.5 voor afslag hendrik-ido-ambacht onder het viaduct

WimLex
Master
 Bericht 
Code:
16:00:03 A6 101.5 laser fl a6 lelystad ri emmeloord thv hmp 101.5 na tankstation

Via Twitter
Citaat:
Waar flitser stond op A6 bij Nagele staat nu dit

Afbeelding

Superkoerier!
Master
 Bericht 
Kudo's voor Wimlex dat dit topic werd gevonden. :lief:

djidee
Master
 Bericht 
Oh, die bus kwam ik laatst ook tegen. Rode transperant met Denk om uw snelheid, toen ik hem voorbij wou met 145 @ 130... Ga staken ofzo :nah:

Masterdam
Master
 Bericht 
djidee schreef:
Ga staken ofzo

Dat deed ie. Anders had je al post gehad.

Dus je bedoelt: "Bedankt voor het staken ofzo!" :thumb:

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Citaat:
VID ‏@vid 15 min.15 minuten geleden
Oei, mobiele politiecontrole langs #A27 bij Lexmond veroorzaakt > Gorinchem inmiddels 23(!) kilometer file.

Lekker hoor radarsetje neerzetten tijdens de spits. :boos: :boos:

WimLex
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Lekker hoor radarsetje neerzetten tijdens de spits. :boos: :boos:

tis nog wat erger ...

Citaat:
Snelheidscontrole A27. Opvallende politieauto op vluchtstrook.

WimLex
Master
 Bericht 
Code:
15:48:40 A1 91.2 radar ge a1 apeldoorn ri deventer thv hmp 91.2 na afslag voorst bij viaduct

Citaat:
Ongeluk door flitser! 2 rijstroken dicht ri Deventer #a1 #ongeluk #20mei #17:00u #hp91.2

via twitter

basjuh1981
Master
 Bericht 
Lekkere file :o :o Een wachttijd van ruim een uur!

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
WimLex schreef:
via twitter

Even gemeld bij VID en PolitieNL

HUMPIE
Die hard
 Bericht 
Zojuist een controle bij knooppunt Beverwijk en een ongeluk bij Beverwijk. Of daar een verband tussen is, weet ik niet. Wellicht vanavond het antwoord bij RTV NH?!

keokiracer
Master
 Bericht 
HUMPIE schreef:
Zojuist een controle bij knooppunt Beverwijk en een ongeluk bij Beverwijk. Of daar een verband tussen is, weet ik niet. Wellicht vanavond het antwoord bij RTV NH?!

Zo te zien geen verband.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Sorry foute topic.

Masterdam
Master
 Bericht 
Wat heeft dat bericht met ongevallen te maken? Ik vind het hooguit een ongelukkig bericht, maar verder...

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
@Masterdam, niets. Verkeerde topic. :oops:

Masterdam
Master
 Bericht 
:lol: Poep gebeurt!

Ik vond het wel een interessant bericht though...

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Tweet VID ‏@vid 4 min.4 minuten geleden
Goh, de controle op de #A6 is weggehaald. Veel te laat natuurlijk: 't staat al vanaf #A10 vast over 15 kilometer.

Tweet VID ‏@vid 30 min.30 minuten geleden
File op #A6 door politiecontrole groeit als kool. Vanaf #A1 nu al 8(!) kilometer. Komt hierdoor (foto: @jkoelebv)

Afbeelding

15 Km file door controle. :loco: :loco: :loco:

Ook op de FrontPage geplaatst.

bert65
Master
 Bericht 
Nou, ik reed een uur geleden over de A10, A1 en A6 maar de file op de A6 zou veroorzaakt kunnen zijn door de controle. Maar waarom ging iedereen gezellig op de A1 in de file staan voor de wisselstrook? Dat kwam niet door de controle. Als men zich meer bezig houdt met autorijden, vallen de files ook wel mee.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Citaat:
VID ‏@vid 16 min.16 minuten geleden
Op de rem bij politiecontrole op de #A13 bij Delft. File richting Rotterdam groeit als kool.

Afbeelding

en bedankt voor de file. :boos: :boos:

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Citaat:
VID ‏@vid 8 min.8 minuten geleden
Nou ja: ook file door politiecontrole op de #A1 bij Voorst. Richting Hengelo inmiddels 4 kilometer aanschuiven, groeit snel.

Gaat lekker zo. :thumb_d: :thumb_d:

JeffreyM
Master
 Bericht 
Zijn geen ongelukken gebeurd he :roll: :P

WimLex
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Citaat:
VID ‏@vid 8 min.8 minuten geleden
Nou ja: ook file door politiecontrole op de #A1 bij Voorst. Richting Hengelo inmiddels 4 kilometer aanschuiven, groeit snel.

Gaat lekker zo. :thumb_d: :thumb_d:

Citaat:
VID: Politiecontrole op de #a1 bij voorst levert nu al 11 kilometer file op. we hebben de politie gebeld: ze gaan ermee aan de slag.

WimLex
Master
 Bericht 
VID: Politiecontrole #A1: opgeteld nu bijna 20 kilometer stop-and-go richting Deventer tussen afrit Kootwijk en Voorst #flitsfile

WimLex
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Zijn geen ongelukken gebeurd he :roll: :P

ohnee ?

Citaat:
Update: ook nog kop-staartbotsing in 'flitsfile' op A1. Volgens de @vid ontstond de file door politiecontrole. https://t.co/9AkcXAL72Y

https://twitter.com/OmroepGLD/with_replies

JeffreyM
Master
 Bericht 
Toen Teun het poste nog niet (f)

JeffreyM
Master
 Bericht 
Afbeelding

bert65
Master
 Bericht 
WimLex schreef:
Volgens de @vid ontstond de file door politiecontrole

De politiecontrole stond al stil. De file ontstond toen alle randdebielen, die waarschijnlijk toch al onder de vmax reden, boven op hun rem gingen staan.

Masterdam
Master
 Bericht 
bert65 schreef:
De file ontstond toen alle randdebielen, die waarschijnlijk toch al onder de vmax reden, boven op hun rem gingen staan.

Als er een 18-jarig moppie in de berm met haar blote tieten gaat lopen zwaaien ontstaat er ook op zijn minst een file. En dan wordt de beste dame door de politie weggehaald omdat ze het verkeer in gevaar brengt. Of het nou randdebielen zijn die daarnaar gaan zitten kijken en op de rem trappen of niet, het is een feit. Voor een GATSO is dat niet anders.

Disclaimer: bovenstaande geldt ook voor een 80-jarige vrouw. Of een vent die met de tampeloeris achtjes draait.

keokiracer
Master
 Bericht 
WimLex schreef:
ohnee ?

Nee. Het ongeluk ontstond in de staart van de file bij Hoenderloo, niet thv de controle zoals in de titel staat.

djidee
Master
 Bericht 
Ongeluk primair doordat 1 niet zit op te letten en de file, ontstaan agv controle over het hoofd ziet...

Elke file is een verhoogd risico op ongevallen, en daarom vind ik het flits/controle beleid wel bizar, zodra je een file/vertraging veroorzaakt moet je gewoon afbreken (maar het kwaad is dan al geschied)

keokiracer
Master
 Bericht 
Citaat:
Botsing - récht voor die flitsbus - op de #A4 Vlaardingen>>Hoogvliet. Eén rijstrook dicht. File vanaf Delft.
Afbeelding

https://twitter.com/vid/status/743097453545721856
> http://vid.nl/Camera/stream/cam_39

Flitser staat in de andere richting gemeld, maar busje is goed zichtbaar vanaf de kant waar het ongeluk gemeld staat.
Locatie: https://www.google.nl/maps/@51.9137564, ... 56!5m1!1e1

JeffreyM
Master
 Bericht 
Je was mij net voor :thumb: :lol:

Aanhanger
Master
 Bericht 
Wat is het plan eigenlijk met die middenberm?

keokiracer
Master
 Bericht 
Niks.

Eventueel kan de (gesloten) wisselbuis van de Beneluxtunnel er onderdoor doorgetrokken worden als wisselbaan om net ten noorden ervan weer op de reguliere weg aan te sluiten, maar de kans daarop acht ik zeer klein.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
keokiracer schreef:
Flitser staat in de andere richting gemeld, maar busje is goed zichtbaar vanaf de kant waar het ongeluk gemeld staat.

Richting klopt toch wel. Controle staat tunnel uit toch?

keokiracer
Master
 Bericht 
Ongeluk is tunnel-in gebeurd. Nouja, Ketheltunnel uit, Beneluxtunnel in.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Citaat:
VID ‏@vid 4 min.4 minuten geleden
Vrij bizarre botsing op de #A6 bij Almere. En dat ook nog in de flitsfile (via @svenuleman)

Afbeelding

Citaat:
VID ‏@vid 23 min.23 minuten geleden
Politiecontrole op #A6 dus gas los dus file dus filebotsing dus nog meer file #snapjijhetnog (via @wolliewonka)

Afbeelding

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
He das de insignia... Had ik niet verwacht..

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
ANPR controle

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Hmmmm, waren ze weer criminaliteit aan het bestrijden?

Criminaliteit

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
MarcoV schreef:
ANPR

Dat had ik wel verwacht voertuig niet daar

bert65
Master
 Bericht 
De file staat daar bijna dagelijks omdat men zo lekker veel inzicht heeft. Ze rijden dagelijks daar ook op elkaar en daar zegt de VID ook niets over. Nu zetten ze er een ANPR voertuig neer en nu is het hun schuld...

BLikent
Master
 Bericht 
Citaat:
13:09:35 27-09-16 09 POLI NIEUWEGEIN A27 R 65,8 AANRIJDING LETSEL kettingbotsing
0736090 Politie Utrecht ( Persinformatie )
Bron: P2000
Citaat:
Type: Radar Tijd: 12:51:53
a27 gorinchem ri utrecht thv hmp 65.9 bij het ok tankstation
Bron: Meldingen lijst

Iemand heeft goed opgelet en iemand(en) heeft niet goed opgelet.
Gevolg is een kettingbotsing precies thv (bijna) hetzelfde hmp.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
BLikent schreef:
Gevolg is een kettingbotsing precies thv (bijna) hetzelfde hmp.

Dan zal ie zo wel inpakken 8)

Pagina 5 van 5 [ 244 berichten ]