» Openbaar » Verkeersbeleid   

Pagina 3 van 7  [ 313 berichten ]
Rover
Master
 Bericht 
Op mijn werk moet ik zelfs 500 meter lopen voor mijn auto.

Jane-NY schreef:
Helaas, echte mannen waar zijn ze !

Nou ja, ik woon in de Esch 8) dus maximaal 450 meter lopen van je huis. Al zal jij daar blijkbaar een auto voor nodig hebben.

Rover
Master
 Bericht 
Trouwens, die jonge sportieve mannen hebben er blijkbaar ook geen problemen mee 500-1000 meter te lopen naar hun Universiteit of Hoge School. :lol:

Spook
Master
 Bericht 
Jane-NY schreef:
Helaas, echte mannen waar zijn ze !

Weggelopen omdat ze koppijn kregen van je gezever. En groot gelijk dat ze hebben. Nog steeds geen antwoord van je over solidariteit. Typisch. Gewoon negeren wat je niet uitkomt, stel je voor dat je een uitspraak daadwerkelijk moet onderbouwen. Oei.

500 meter is niets. Stelt geen reet voor als je enigszins goed ter been bent. Ik loop bijna dagelijks een tienvoud van dat en dan tel ik de vele trappen nog niet mee.

Ik wil weten waarom jij denkt dat openbare parkeerplekken, die voor elke weggebruiker vrij toegankelijk zijn, aan jou en je buren toebehoren? Welk exclusief gebruikersrecht jij denkt te claimen? Daar gaat het om. Iedereen wil wel precies voor de deur kunnen parkeren. Die luxe heb je nou eenmaal niet altijd. Dat is wat we zeggen. Maar dat bevalt je niet, en je kiest de aanval. Toetsenbordheldin.

Je doet de aanname dat de auto's vooral van studenten zijn. Kan zo zijn, kan ook voornamelijk van forenzen zijn. Zoek dat eerst eens definitief uit. Vervolgens word je boos op die automobilisten die iets doen dat ze gewoon mogen doen. En je word boos op ons omdat we je daar op wijzen. :roflol:

Rover
Master
 Bericht 
Jane-NY, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang je in deze wijk woont? Ik heb het gevoel dat je zo'n persoon bent die hier net komt wonen en direct begint met klagen.

Jane-NY
Nieuwkomer
 Bericht 
Niet net.

Rover
Master
 Bericht 
:fp:

Jalavoy
Pro
 Bericht 
Ik moet mijn auto ook aan de openbare weg parkeren en het gebeurd regelmatig dat ik ergens anders moet parkeren omdat er iemand op het plekje sta waar ik normaal altijd parkeer. Dan loop ik maar wat verder, no problem. En als ik de volgende keer weer thuis kom kan ik mijn auto wel weer op de vaste plek zetten en anders niet, dan loop ik maar weer een stukje. Maar dat wist ik voor ik hier kwam wonen, geen eigen terrein waar ik de auto kwijt kan en een winkelcentrum in de achtertuin. En binnen 300 meter genoeg parkeerplaatsen, dus dat is geen probleem. Dat plekje is niet van mij, dus als iemand anders er staat, ga ik wel ergens anders staan.

Pita
Master
 Bericht 

Het is wel zo, dat als er een openbare parkeerplaats voor je deur is, dat dan je WOZ waarde verhoogd wordt. Dus eigenlijk betaal je wel voor je plaats voor de deur.

Scaniafan
Master
 Bericht 
Jane-NY schreef:
Kijk eens naar je zelf, ben je zelf bereid om 500 mtr. te lopen. Jonge sportieve kerels, dat moet toch kunnen. Helaas, echte mannen waar zijn ze !

Blijkbaar het merendeel wel, want die parkeren in "jouw" wijk terwijl ze daar niet moeten zijn. Dat betekent dus al dat ze bereid zijn om 500 meter (misschien zelfs meer) te lopen (f)

Rover schreef:
Op mijn werk moet ik zelfs 500 meter lopen voor mijn auto.

:roflol: Bij ons afhankelijk van welk gebouw je moet zijn is het tot 2 km lopen :[ Blij dat ik in het voorste gebouw mijn bureau heb en alleen voor projecten over de campus hoef te wandelen :lol:

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Jane-NY schreef:
Narcisten kunnen geen kritiek verdragen.
Dat laat je zien ja.

Jane-NY schreef:
Weet je, je hebt wel commentaar. Waarom staan jullie dan niet aan de Overkant bij Lubbers ? :slotje:
Omdat mijn auto keurig in mijn vergunningsvrije woonwijk staat en ik per trein naar mijn werk in Amsterdam reis.

Jane-NY schreef:
Kijk eens naar je zelf, ben je zelf bereid om 500 mtr. te lopen. Jonge sportieve kerels, dat moet toch kunnen. Helaas, echte mannen waar zijn ze !
Ik loop naar werk en van werk: 1750 meter heen en 1750 meter terug. Soms loop ik naar 't CS; 5,5 km totaal.

zandbak
Master
 Bericht 
Spook schreef:
Ik wil weten waarom jij denkt dat openbare parkeerplekken, die voor elke weggebruiker vrij toegankelijk zijn, aan jou en je buren toebehoren? W

De buurman van Feitelijk denkt daar heel anders over O:) O:)

@Jane: Iedereen wil nou eenmaal voor zijn huis/werk parkeren. Zorg dat je een been gaat missen, dan krijg je een privé plekje voor je deur/werk. Tot die tijd gewoon en blokje om lopen, of ergens gaan werken/wonen waar het niet speelt :x

basjuh1981
Master
 Bericht 
Nog even over dat betaald parkeren. Dat gaat dus niet helpen. Ik woon in een vooroorlogse wijk niet ver van het centrum van Den Haag. Deze wijk is, net als de wijken eromheen, een betaal parkerenzone. De tijden zijn 18:00 uur tot 24:00 uur. Buiten deze tijden kan ik mijn auto nagenoeg voor de deur kwijt. Tijdens deze tijden mag ik blij zijn dat ik een lege plek kan vinden. Vaak is het zo dat ik eerst een kwartier rondjes aan het rijden ben eer ik een plekje gevonden heb. En dat is meestal niet voor de deur. Vaak een paar straten verderop.
En de kosten van een parkeervergunning zijn voor de 1e auto van het woonadres € 40,- per jaar en vanaf de 2e auto € 210,- per jaar (het was € 420,-). Dan heb je, volgends de gemeente, het recht om in je woonwijk ergens je auto neer te zetten, in een parkeervak dan. Al zie je heel vaak dat mensen hun auto op de stoep parkeren, omdat er te weinig parkeergelegenheid is. Maar dat laatste wordt niet opgelost. Nee, 'we' gaan belasting heffen :fp:

Blaataap
Master
 Bericht 

Jane-NY schreef:
Kijk het zielige is wel, het verwijt dat de bewoners best een stukje kunnen lopen en niet moeten klagen of huilen , zelfs in de spiegel kijken. Kijk eens naar je zelf, ben je zelf bereid om 500 mtr. te lopen.

:lol: :lol: :lol: :lol:

Maar om je vraag te beantwoorden: Ja hoor. Ik heb geen enkel probleem om te moeten lopen als de parkeerplaats voor mijn deur reeds bezet is. Iets dat regelmatig voorkomt met bouwwerkzaamheden in de wijk en buren met 4 auto's (ja, echt, 4). Er is niks mis met even lopen. Iets dat die studenten bij jou in de buurt overigens ook allemaal doen als ik op Google Maps kijk. Die hebben er inderdaad geen probleem mee om 500m of meer te lopen naar de onderwijsinstelling.

snovvdog
Master
 Bericht 
En dan mij verwijten dat ik haar een GL zeikkut noemde? :fp: Dat bewijst ze toch keer op keer weer.

zadkine
Master
 Bericht 
Jane-NY schreef:
Weet je, je hebt wel commentaar. Waarom staan jullie dan niet aan de Overkant bij Lubbers ?

Is betaald parkeren bij Lubbers, althans overdag.

basjuh1981
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
En dan mij verwijten dat ik haar een GL zeikkut noemde? :fp: Dat bewijst ze toch keer op keer weer.

Misschien is Amsterdam wat voor haar :lol: :lol: :roflol: :roflol:

Masterdam
Master
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
Misschien is Amsterdam wat voor haar

:| Nee joh. Ze zit prima daar!

Jalavoy
Pro
 Bericht 
Zoals basjuh al zei, betaald parkeren verplaatst het probleem alleen maar een geeft ook nog eens extra kosten voor degene die er wonen. Wat ik begrijp is dat de studenten bij het EUR in de garage moeten betalen, logisch toch dat ze dan 500 meter verderop parkeren waar het gratis is.

Jane-NY
Nieuwkomer
 Bericht 
Met dit onderwerp is het wel duidelijk, dat geld - egocentrisme de boosdoener is. Jij mag alles vinden en ander die zijn mond dicht dient te houden. We hebben het hier niet over parkeerrecht maar het parkeren voor de bewoners mogelijk te houden. Er is een gebrek aan parkeer ruimte, maar Erasmus heeft 1600 plaatsen beschikbaar. Ieder kan o.a. weten dat er een flat op de Esch staat met oudere bewoners. Ik ga niet uitleggen wat daar de consequenties van zijn, wie dat niet weet heeft nog veel te leren. Verder wonen er vele gezinnen, mensen zijn niet allemaal 18 - 25 in de leeftijd van een student. Kijk als je de kranten openslaat zie je dagelijks bootjes vol met stoere kerels die naar een veilige haven komen. G.L. is daar vooral voorstander van. Men vergeet wel dat dit het zelfde beeld is, eigen belangen. Land huis vrouw en kinderen achter latend. Heet dat sociale mentaliteit. Lees de boeken van Frans de Waal eens, dan heb je kans dat je weer iets opsteekt van het menselijke gedrag. Apen zijn beschaafder.

Blaataap
Master
 Bericht 

Egocentrisme is inderdaad een boosdoener. Jij wilt niet lopen naar je auto, en zij willen niet betalen. Terecht. Als jij de keuze hebt tussen betaald parkeren en gratis parkeren maar een paar honderd meter lopen, waar staat jouw auto dan? En wel eerlijk antwoorden hé.

Jalavoy
Pro
 Bericht 
Wat zou jij doen als je bij je bestemming moet betalen en je weet dat een paar honderd meter verderop gratis parkeren is? Als je 5 dagen per week naar school moet, scheelt je dat zo paar tientjes per week, kan je weer een hoop andere dingen van doen. Verder hoor ik van medebewoners hier op het forum dat de overlast mee valt. Ik kom daar niet, maar als de een zegt bakt wel mee en de ander maakt er een drama van daar hij een stukje verderop moet parkeren, dan denk ik dat het allemaal wel meevalt. En bij zo'n flat zijn er vaak plaatsen op kenteken voor degene die niet zo goed ter been zijn, is iig wel bij alle andere bejaardenflats het geval. Anders is dat sowieso iets om in te stellen, want bij een flat zijn het ook bezoekers van die flat die dat parkeren.

snovvdog
Master
 Bericht 
Citaat:
Er is een gebrek aan parkeer ruimte, maar Erasmus heeft 1600 plaatsen beschikbaar.

Klopt, er is een gebrek aan GRATIS parkeerruimte bij EUR.
Er is geen gebrek aan gratis parkeerruimte in de Esch, je bent er zelf gaan wonen, wetend dat deze parkeersituatie al jaren speelt. Je kan altijd op 5 minuten lopen normaal parkeren.

Als je voor de deur wil parkeren, had je meer geld moeten uitgeven voor een huis waar dat kan, of privé parkeergelegenheid.

Overigens zijn 1600 plaatsen helemaal niks op de 28.000 studenten en bijna 3000 personeel.
Jane-NY schreef:
Ieder kan o.a. weten dat er een flat op de Esch staat met oudere bewoners

Dat weet niet ieder, ik in dit geval wel, omdat bij enkele van die ouderen vaak op bezoek ben mbt. hulp bij computers.

Jane-NY schreef:
Land huis vrouw en kinderen achter latend. Heet dat sociale mentaliteit.

Je bedoelt economische vluchtelingen?
Jane-NY schreef:
Verder wonen er vele gezinnen, mensen zijn niet allemaal 18 - 25 in de leeftijd van een student.

Nu komt de aap uit de mouw, altijd al die grijsharigen die denken dat ze bevoorrecht zijn boven de jongeren. :loco: Is van alle tijden helaas en wordt gelukkig wel steeds minder. Omdat je ouder bent, betekent niet dat je met die afstervende hersencellen beter verdient behandelt te worden dan elke andere volwassene.
Maar goed, waar je je in vergist, is dat op dit forum grotendeels ook oude mensen rondhangen, zeker ouder dan 25.

En ja ik ben dat wat jonger en laat duidelijk blijken dat ik een hekel heb aan het bevoorrechte gedrag en het afdwingen van autoriteit en respect van oudere mensen, die denken dat ze meer mogen/kunnen door hun leeftijd. Ze vinden zichzelf veel belangrijker dan jongeren. Jij bent het schoolvoorbeeld hiervan, respect moet je verdienen, je leeftijd is geen factor. Het tegenovergestelde is naar mijn ervaring waar, oudere mensen zijn koppiger, staan minder open voor nieuwe ideeën, en hechten te veel waarde aan orde, en snappen niets van dat elk mens gelijk is.

Behandel je mij met respect krijg je dat ook terug, behandel je jezelf als een verwende elitaire idioot, hoef ik niks met je te maken te hebben (f) .

Ik heb een grote groep ''klantjes'' die vooral uit, niet eens uit net 65+ers bestaat, maar meestal al rond de 80, zij hebben mijn hulp nodig dus spreken ze mij beleefd aan vanaf het eerste moment, dan ben uiteraard beleefd terug. Vaak genoeg nog met die mensen nog een uurtje wezen zitten/op de koffie en gewoon gepraat over van alles. Het verschil is dat zij niet aannemen dat ik een slaafje ben van ze.

Als iemand mij gaat behandelen als vloermat, dan ben jij ook een vloermat voor mij, simpel. En dat is iemand die om auto's zeikt, of zichzelf belangrijker vind dan de rest al snel.

Jane-NY schreef:
Apen zijn beschaafder.

Nou, niet echt, apen zijn ook egocentrisch, zie de bevindingen van Jane Goodall, pubergedrag, oorlogsvoering, niks anders aan bij apen, die slaan elkaar ook de hersens in.

EDIT: Ik herinner mij net wat, ik moet weleens bij EUR voor werk zijn, de vorige keer dat ik in die garage stond (aangezien alles toch doorgefactureerd aan de klant wordt), was hij alles behalve leeg, sterker nog, ik denk dat de vulling van die garage aardig hoog is, en er überhaupt niet zo veel auto's meer bij passen.

Jalavoy
Pro
 Bericht 
Citaat:
Maar goed, waar je je in vergist, is dat op dit forum grotendeels ook oude mensen rondhangen, zeker ouder dan 25.

Ouder dan 25, check :woop:

Jane-NY
Nieuwkomer
 Bericht 
keokiracer
Master
 Bericht 
Je zit in Rotterdam en niet in de binnenstad dus hoe dit relevant is...
PS: politiek-economie-overheid/groenlinks-wil-binnenstad-amsterdam-autovrij-t94507.html

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Ik ben een klein beetje kwijt wat je nou precies met dit topic wil bereiken... Zou je dat aub nog even wat willen toelichten?

basjuh1981
Master
 Bericht 
Sander schreef:
Ik ben een klein beetje kwijt wat je nou precies met dit topic wil bereiken... Zou je dat aub nog even wat willen toelichten?

Ze is eigenlijk op zoek naar stoere mannen. Gelukkig voor haar zijn op een paar honderd meter lopen de mariniers gelegerd.

Scaniafan
Master
 Bericht 
Als ze nou eens langs de Drinkwaterweg het parkje weghalen en daar gratis parkeerplaatsen maken

zandbak
Master
 Bericht 
Jane-NY schreef:
Kijk als je de kranten openslaat zie je dagelijks bootjes vol met stoere kerels die naar een veilige haven komen. G.L. is daar vooral voorstander van. Men vergeet wel dat dit het zelfde beeld is, eigen belangen. Land huis vrouw en kinderen achter latend.

Welnee, dat is tijdelijk. Zodra ze een verblijfsvergunning hebben laten ze vrouw en kinderen per vliegtuig overkomen.

Jalavoy
Pro
 Bericht 
Ik zie ook niet wat Amsterdam te maken heeft met parkeren in Rotterdam. Volgens mij probeert ze duidelijk te maken dat de openbare parkeerplaats voor haar deur van haar alleen is, omdat ze anders een stukje verder moet lopen naar haar auto.

zandbak
Master
 Bericht 
Jane-NY schreef:
https://www.facebook.com/groups/erasmusparkeerbeleid/

De wijk "Esch" die wekelijks totaal ontwricht wordt door parkeerbeleid van studenten van Erasmus Universiteit en de Hoogeschool. (Kralingen Rotterdam.

Wettelijk gezien, mogen zij daar wel parkeren. Als het daar bij zou blijven, was het ongemak nog te verteren. Helaas zijn de parkeerwetten voor hen - onbekend of onbelangrijk.

Ik wil hen aanspreken op allerlei mogelijkheden van hun O.V. kaart en Openbaar vervoer dat hen tot de deur van de Universiteit brengt.

Bovendien heeft men ruimte voor 1600 parkeerplaatsen bij Erasmus zelf.
Wat te doen als wijkbewoners, die hier zoveel overlast van ondervindt?

Ze mogen daar gewoon (gratis?) parkeren, dus wat is het probleem? Ga dan klagen bij de gemeente en dan zorgt die voor betaald parkeren en een vergunningshouder zone.

Dit gebeurt in elke stad met betaald parkeren. Loop niet zo te janken.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Jalavoy schreef:
Ik zie ook niet wat Amsterdam te maken heeft met parkeren in Rotterdam.

Lees anders even het GL topic in de politiek sectie over Amsterdam (f)

snovvdog
Master
 Bericht 
Ze is er wel mee bezig :lol: :
Afbeelding

De waarheid doet pijn he. Ga werken ofzo :lol: . Carriere tussen de andere kanslozen van de Stadswacht/Parkeerbeheer R'dam zou je wel bevallen denk ik :thumb: . Loop je alleen wel voor lul in zo'n kanariegeel pakje.
Je had jezelf al belachelijk gemaakt met je eerste bericht door te gaan huilen over mensen die legaal geparkeerd staan. Dan heb je zelf een gebrek aan beschaving, alle mensen die tegen auto's zijn eigenlijk.

Beschaving is als iedereen gewoon vrij overal kan parkeren, "gratis", op de openbare weg. Anti beschaving zoals autohaat wordt op dezelfde wijze beantwoord...

Rover
Master
 Bericht 
Jane-NY schreef:
Ieder kan o.a. weten dat er een flat op de Esch staat met oudere bewoners.

Je bedoeld Mazesteyn. Dat is die flat die vanaf de bouw al te weinig parkeerplaatsen heeft omdat men er nooit rekening mee had gehouden dat 90% van de 65-plussers een auto zou hebben. 165 meter lopen en je hebt altijd parkeerplaats. Wanneer studenten hier niet meer zouden parkeren is er rondom deze flat nog steeds tekort aan parkeerruimte. Ik denk eerder dat je overlast heb van de bewoners van de woningen in het autoluwe gebied net ernaast. De bewoners van die huizen zetten hun auto's vooral bij Mazesteyn neer en niet op de zeer ruime (100 parkeerplaatsen, bijna altijd lege) parkeerplaats aan de andere kant van hun wijkje. Afstand is voor die bewoners hetzelfde. Het tekort aan parkeerplekken op dat miniscule stukje van de Esch heeft niets te maken met de mensen van buiten de wijk. Ook 's avonds is daar nauwelijks parkeerplek.

Edit: Op minder dan 100 meter afstand van de hoofdingang is bijna altijd ook voldoende parkeerruimte. Op 300 meter afstand van de hoofdingang heb je nog een parkeerplaats, recht voor mijn deur. Zo'n 80 parkeerplekken op bijna elk moment direct beschikbaar.

Scaniafan
Master
 Bericht 
Nou, begin bij die Seat eens met het pleintje voor het pompgebouw om te toveren tot parkeerterrein. Doe hetzelfde met het parkje langs de huisarts.

Ik heb het idee dat Jane in zo'n troosteloze "architectonische" blokkendoos aan 't waterwerk woont. Of in een flatje in Mazesteyn.

Rover
Master
 Bericht 
Ik denk in een flatje van Mazesteyn, maar mocht ze in zo'n vreselijke blokkendoos wonen van die autovrije wijk, dan moet ze haar auto eens op de ruimte parkeerplaats zetten. Scheelt weer parkeerruimte bij Mazesteyn.

Jane-NY
Nieuwkomer
 Bericht 
Wat een gebrek aan goede argumenten. Maar vooruit wie van jullie parkeren op de ESCH - DWL ?

Rover
Master
 Bericht 
Nee, dat is gewoon een betonnen blok voor je kop hebben en geen tegenargumenten willen horen.

Jane-NY schreef:
Maar vooruit wie van jullie parkeren op de ESCH - DWL ?

Dat had ik al gezegd. Kort geleden had ik zelfs 4 auto's voor de deur staan en nog ruimte voor 50 andere.

Heel simpel, wanneer je niet meer zelfstandig in staat bent om 150 meter naar een parkeerplek te lopen, dan wordt het tijd om een gehandicaptenkaart aan te vragen.

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Sander schreef:

Jane-NY schreef:
Wat een gebrek aan goede argumenten. Maar vooruit wie van jullie parkeren op de ESCH - DWL ?

Je hoopt via een willekeurig forum mensen te vinden die jouw overlast veroorzaken en ze daarop aan te spreken ofzo?

Of iets anders?

Maar wat dan?

Scaniafan
Master
 Bericht 
Jane-NY schreef:
Maar vooruit wie van jullie parkeren op de ESCH - DWL ?

Die incidentele keer dat ik in Rotterdam moet zijn parkeer ik 'm wel eens daar ja. Zal er voortaan rekening mee houden dat ik 'm bij Mazesteyn parkeer :thumb:

snovvdog
Master
 Bericht 
Geniaal, nu alle posts ''verborgen'' gemaakt op die pagina. :applaus:

Stel je voor dat iemand aan toont hoe idioot klagen over legaal parkeergedrag is, of aan toont dat enkele bewoners zich bevoorrecht/belangrijker vinden dan elke andere automobilist in Nederland.

Jane-NY
Nieuwkomer
 Bericht 
Mooi, snovvdog. Hoewel ik daar niet op uit was, weet ik tenminste nu ook wie jij bent. Want je bent geblokkeerd. Ik heb geen behoefte aan mensen met een anti-sociaal gedrag. :thumb_d:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Jane-NY schreef:
weet ik tenminste nu ook wie jij bent.
Ik heb geen behoefte aan mensen met een anti-sociaal gedrag. :thumb_d:

Weet je nu ook mijn kenteken?
Link

Spook
Master
 Bericht 
Jane-NY schreef:
Ik heb geen behoefte aan mensen met een anti-sociaal gedrag

Ah. Zoals dingen roepen en als dan een kritische vraag wordt gesteld keer op keer verdommen om antwoord te geven? Dat bedoel je? Duidelijk. Een discussie aangaan en dan weglopen is idd erg asociaal.

snovvdog
Master
 Bericht 
Jane-NY schreef:
Ik heb geen behoefte aan mensen met een anti-sociaal gedrag. :thumb_d:

Net zoals ik geen behoefde heb aan autohaters die zichzelf belangrijker vinden dan de rest.
Aso gedrag wordt beantwoord met aso gedrag :dag: .

Autohaat moet gelijk onderuit gehaald worden, en zsm. worden ingedamd.

Feitelijk
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Aso gedrag wordt beantwoord met aso gedrag, :dag: .

Alleen door degenen die zich daar toe lenen. Volwassenen staan daar boven.

snovvdog
Master
 Bericht 
Die krijgen niks voor elkaar/dan verandert er niks.
Als iemand je dwars werkt, is dan vrij spel om diegene ook dwars te werken.

Er zijn er genoeg die jouw acties aso gedrag vinden (rechts inhalen, inhalen van vluchtstrook rijders ''pechgeval''), ik niet hoor, maar daar trek jij je toch ook niks van aan?

Jane-NY
Nieuwkomer
 Bericht 
Het gebrek aan "het kunnen lezen wat er staat" en projecties van jou daar mag ieder het zijne over denken. Ik heb niemands parkeerrecht ontzegd, wel opgemerkt dat dit de wijk Esch DWL ontwricht. Daar mag jij het mee doen. Ik wens je een fijn weekend. :applaus:

HypHyper
Master
 Bericht 
Jane-NY schreef:
Mooi, snovvdog. Hoewel ik daar niet op uit was, weet ik tenminste nu ook wie jij bent. Want je bent geblokkeerd. Ik heb geen behoefte aan mensen met een anti-sociaal gedrag. :thumb_d:

Ik vind het niet zo sociaal dat je die arme studenten hun parkeerplekje ontzegt. :roll:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Jane-NY schreef:
Ik wens je een fijn weekend. :applaus:

:huh: Het is donderdag 13:43...

Pagina 3 van 7 [ 313 berichten ]