» Openbaar » Media » Verkeersongevallen Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 2  [ 54 berichten ]
Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
In een woning aan de Rijnlaan in Helmond is donderdagmiddag even na twaalf uur een auto binnengereden. Het voertuig wilde vanaf de Rijnlaan de Dinkelstraat inrijden, maar reed rechtdoor.

Vermoedelijk is de wagen gelanceerd door een bielzen balk in de voortuin, waardoor de auto woning in vloog. De bestuurster van 61 jaar raakte lichtgewond. De bewoner kwam met de schrik vrij.

De bewoner zat op de bank in de woonkamer toen hij de auto op zich of zag rijden. Uit een impuls sprong hij op de bank en drukte zichzelf tegen de muur aan. Hij hield er wat glassplinters aan over. De shock is na uren nog voelbaar voor hem.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

:fp: :fp: :fp:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Wie gaat er dan ook recht tegenover een straat wonen.. Je krijgt werkelijk alles binnen zo.

Aanhanger
Master
 Bericht 
Als er nou wat meer bomen naast de weg hadden gestaan was dit niet gebeurd.

Tweebel
Master
 Bericht 
Bewoner heeft nog geluk dat ie het aan zag komen!

Kwibus
Master
 Bericht 
Doorkijkwoningen zijn weer erg in trek heb ik begrepen.

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Nee joh, was gewoon een ramkraak.

WNS2.0D
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Doorkijkwoningen

Dit is een doorrijwoning.

Wel knap gemikt, zo recht op het raam. Iets teveel naar rechts als ik goed kijk.
Die bewoner had wel even de troep op mogen ruimen voor hij visite binnen liet rijden. Wat een bende, nog erger dan de kamer van mijn jongste zoon.

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Ik zou als ik hem was er nu wel anti-ramkraakpaaltjes voor zetten. Gezien de verdere vergrijzing.

Marten320TD
Master
 Bericht 

DikkeDiesel schreef:
Ik zou als ik hem was er nu wel anti-ramkraakpaaltjes voor zetten. Gezien de verdere vergrijzing.

Neen.... flitspalen en drempels! DAT zal ze leren! want:

"Bewoner Frank van Elten zat in de woonkamer op de bank muziek te luisteren toen hij per toeval uit het raam keek: ,,Ik zag een auto met hoge snelheid aan komen rijden en het voertuig kwam steeds dichterbij. Hij remde maar niet af en ik dacht bij mezelf 'dit gaat fout'."
(http://www.ad.nl/binnenland/auto-rijdt- ... 04704835/)

Enfin, voor het swov weer eentje voor de categorie "oorzaak: snelheid!"

Het zal vast stigmatiseren zijn, maar ik zie/lees:
"Lekker hoog zitten"-auto.
Wit, want goedkoopste kleur.
Koreaans hok.
"Bejaarde vrouw".
Ik vermoed auto met automaat.

Mijn oplossing: Als senioren dan toch automaat moeten/ willen rijden dan TWEE rempedalen installeren, zodat de kans dat het juiste pedaal wordt ingetrapt 66% is, in plaats van 50%.

WNS2.0D
Master
 Bericht 
Je kon er op wachten, 61 jaar heeft al het stempel bejaard.

R
Master
 Bericht 
In een Kia wel ja.

Zo zie je maar dat achter de geraniums naar buiten staren een veilige bezigheid is.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Tsjezus hoe krijg je zoiets voor elkaar. Mazzelpik die bewoner

frankram
Master
 Bericht 
WNS2.0D schreef:
Je kon er op wachten, 61 jaar heeft al het stempel bejaard.

:o :o Dan moet ik over 3 jaar over op een automaat en mag ik stoppen met werken. :woop: :woop: :woop: :woop:

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
frankram schreef:
:o :o Dan moet ik over 3 jaar over op een automaat en mag ik stoppen met werken. :woop: :woop: :woop: :woop:

Gestopt ben ik al.

Moet ik nu een Kia gaan rijden. :fp: :fp:

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Dan valt het voor mij nog mee, nog 4 jaar de tijd om de 6-serie in te ruilen voor een Kia

frankram
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Gestopt ben ik al.

Jij bent ook een paar jaartjes ouder. :kniktja: :kniktja:

Maserati Teun schreef:

:nono: :nono: :nono: Wel een automaat. :kniktja: :kniktja: O:) O:)

Kwibus
Master
 Bericht 
WNS2.0D schreef:
Dit is een doorrijwoning.
:schudnee:
De achterwand zit er nog in.

keokiracer
Master
 Bericht 
Geen drive-thru maar een drive-in dus. Oké.

Pita
Master
 Bericht 

Er kwam op Facebook bij mij regelmatig een reclame langs van de nieuwe Kia Picanto, daar heb ik toen als reactie ondergezet, dat het een ouwe wijve kar is. Daar kwam toen dezelfde seconde een reactie van Kia op terug dat het toch mijn eigen keuze was en dat wel heel veel mensen het een sportieve auto vonden, hahahahahaha

keokiracer
Master
 Bericht 
Pita schreef:
Daar kwam toen dezelfde seconde een reactie van Kia op terug dat het toch mijn eigen keuze was en dat wel heel veel mensen het een sportieve auto vonden

Als je puur naar het A-segment kijkt dan ben ik het daar wel mee eens ja.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
frankram schreef:
:nono: :nono: :nono: Wel een automaat. :kniktja: :kniktja: O:) O:)

De mijne is semi-automaat. De koppeling is gerobotiseerd.

frankram
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
De mijne is semi-automaat. De koppeling is gerobotiseerd.

De echte bejaarde rijdt een volledige automaat. :kniktja: :kniktja: :kniktja:
Mijn moeder heeft tot haar 93e een halfautomaat gereden. :kniktja: :kniktja: :kniktja: Toen vonden we dat ze wat problemen met de voertuigbeheersing kreeg. :kniktja: :kniktja:
Meer aandacht nodig voor de bediening dan voor de omgeving. :kniktja: :kniktja:
Voor de afstanden die ze reed was een taxi goedkoper dan haar auto. :kniktja: :kniktja: Dat hebben we haar ook duidelijk gemaakt.

WNS2.0D
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
De mijne is semi-automaat

Bouwen ze dat nog? Semi automaten waren toch vooral uit de jaren 60, wel de koppeling automatiseren, niet het schakelen zelf.

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
frankram schreef:
Toen vonden we dat ze wat problemen met de voertuigbeheersing kreeg. :kniktja: :kniktja:

Waar was ze naar binnen gereden? :woop:

frankram
Master
 Bericht 
DikkeDiesel schreef:
Waar was ze naar binnen gereden? :woop:

Nog nergens. De garage. :thumb: :thumb: Ze kreeg het wel moeilijk met het achteruitrijden vanuit de garage. :kniktja: :kniktja: :kniktja:

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
WNS2.0D schreef:
Bouwen ze dat nog? Semi automaten waren toch vooral uit de jaren 60, wel de koppeling automatiseren, niet het schakelen zelf.

Ik kan gewoon zelf schakelen met de flippers. De "automaat" schakel ik standaard uit omdat dat niet lekker rijdt.

bruintje beer
Master
 Bericht 
tctubantia.nl schreef:
Man (85) rijdt met auto apotheek in Delden binnen

112|DELDEN - Een 85-jarige man is maandagochtend om 8.10 uur met zijn auto een apotheek binnen gereden aan de Doctor Gewinstraat in Delden. Niemand raakte gewond, de schade aan het pand loopt in de tienduizenden euro's.
De man wilde naar de apotheek en verklaarde zelf dat zijn voet op het gaspedaal bleef hangen. Daarbij heeft de auto de glazen pui van het onlangs verbouwde pand geramd. De auto is vervolgens 10 tot 15 meter naar binnen gereden, waarna hij tegen een paal tot stilstand kwam. De bestuurder is ongedeerd gebleven.

Op het moment van het ongeluk waren er vier mensen in het pand aanwezig. Zij raakten niet gewond. Apotheker Bas van Hagen en een medewerker moesten voor aan de kant springen om de auto te ontwijken. Geluk bij een ongeluk, vanwege het vroege tijdstip waren er geen cliënten aanwezig in het pand.

De apotheek heeft een bord buiten het pand gezet dat ze momenteel alleen voor noodgevallen zijn geopend. De politie doet onderzoek naar de toedracht van het ongeluk.

Afbeelding
We hebben er weer een.

Scaniafan
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
een bielzen balk

:fp:

Signum
Master
 Bericht 
bruintje beer schreef:
verklaarde zelf dat zijn voet op het gaspedaal bleef hangen

Ehm... :roll: :roll: :roll:

OlieTankeR
Master
 Bericht 

Misschien moeten we ons drukker gaan maken over de vergrijzing dan terrorisme. De kans dat een fossiel je onderuit rijdt lijkt al een stuk groter dan dat je toevallig bij een terroristische aanslag in de buurt bent.

basjuh1981
Master
 Bericht 
bruintje beer schreef:
We hebben er weer een.

Het is wel een gat in de markt zo'n drive-through-apotheek :thumb:

bruintje beer
Master
 Bericht 
Vooral een gat in de gevel eigenlijk.

Existenz
Die hard
 Bericht 
Maserati Teun schreef:

Ff dimmen, ja. Er zijn ook mooie Kia's!

Existenz
(alleen zijn die in NL nagenoeg onbetaalbaar met afschrijving en zo)

NoCashCow
Master
 Bericht 

Existenz schreef:
alleen zijn die in NL nagenoeg onbetaalbaar met afschrijving en zo

Gebruikt dus voor een appel en een ei.

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
SVOW: Nee de toename van de ongevallen heeft niets met vergrijzing te maken :schudnee:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
De nieuwe Sorento en Optima vind ik echt :thumb:

Kwibus
Master
 Bericht 
Volgens mij is er compleet gaande. Oude mensen worden ingehuurd om gemaakte verbouwingsfouten te verdoezelen of om juist een verbouwing in gang te kunnen zetten. Oplichting over de ruggen van verzekeringsmaatschappijen :boos:

R
Master
 Bericht 
bruintje beer schreef:
De apotheek heeft een bord buiten het pand gezet dat ze momenteel alleen voor noodgevallen zijn geopend

Dat bord stond daar al sinds het weekend.

bruintje beer
Master
 Bericht 
Optima
K5
Prachtige auto inderdaad, evenals de K7.

zadkine
Master
 Bericht 
DikkeDiesel schreef:
Gezien de verdere vergrijzing.

:[
Ik ben ook 61 jaar....
Dit is nou niet de leeftijd van de bejaarde die per ongeluk het gas intrapt ipv rem...

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Sloeg op het 2e bericht: 85-jarige in Delden

bruintje beer
Master
 Bericht 
Mijn collega fantaseert net dat het ook kan gebeuren bij de huisarts, voor de herkeuringsafspraak :roflol:

R
Master
 Bericht 
:lol: Crematorium is nog erger.

Kwibus
Master
 Bericht 
Dat bedoelen ze niet met gas geven :[

HypHyper
Master
 Bericht 
Rijdt er eens een keer een bejaarde door..

HypHyper
Master
 Bericht 
1Limburg schreef:
In Venlo heeft een automobiliste per ongeluk de pui geramd van kringloopcentrum 't Pakhoès aan de Hagerhofweg.
De 80-jarige bestuurster maakte een fout bij het parkeren en raakte met de neus van haar auto twee grote glazen ramen, die het begaven. Er raakte niemand gewond.
Op het moment van het ongeval waren er volgens Omroep Venlo weinig mensen aanwezig in de zaak.

Afbeelding

R
Master
 Bericht 
CV antiramkraak!

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Gaat goed zo, 2 op 1 dag :roflol:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Dit lijkt een verzamelonderwerp te worden van puirammende bejaarden :roll: :x

bert65
Master
 Bericht 
Eigenlijk wel grappig. In mijn overzicht staan 2 topics onder elkaar; deze en daaronder het topic over het gestegen aantal doden in het verkeer.
Er is dus een verband...

Pagina 1 van 2 [ 54 berichten ]