» Openbaar » Media » Verkeersongevallen   

Postingstijd interval gedetecteerd van 47.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 3 van 5  [ 207 berichten ]
zadkine
Master
 Bericht 
Inmiddels via radio gehoord dat het geen nederlanders zijn maar mensen met ook een nederlands paspoort. Afkomst: Noord Afrika.

R
Master
 Bericht 
Neee! Neeeee!! echt? Wachtte je nog op de bevestiging?

:devil:

HypHyper
Master
 Bericht 
Allemaal 'les' gehad bij altijdgeslaagd.nl

R
Master
 Bericht 
RTLnieuws schreef:
Het westen van Duitsland wordt al maanden geteisterd door plofkraken en ramkraken. Veel kraken lijken het werk van Nederlanders te zijn. Na hun daden vluchten ze in snelle auto’s richting de grens. De twee mannen die vanmorgen zijn aangehouden zijn de eerste arrestanten in de zaak.

RTL zet ons Nederlanders in een kwaad daglicht. :lol:

Kwibus
Master
 Bericht 
Dus al die Duitsers die maar klagen over die buitenlanders hebben dus gewoon gelijk.

Maar, veel belangrijker natuurlijk, heeft Kanaleneiland zich al gemeld?

En nummer 3 uit de vorige run, heeft die nu al het loodje gelegd?

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
zadkine
Master
 Bericht 
R schreef:
Neee! Neeeee!! echt? Wachtte je nog op de bevestiging?

:devil:

Nope, ik kreeg al commentaar dat ik dit niet mocht zeggen hardop (voor de bevestiging) want dat was bevooroordeeld :[

Onderweg van mijn werk naar huis kreeg ik wel de bevestiging.

(De opmerking "Opgeruimd staat netjes" gaf geen commentaar, want dat sloeg terug op verongelukken daders plofkraak ongeacht afkomst)

Monkey_See
Nieuwkomer
 Bericht 
bruintje beer schreef:
't Is inderdaad maar wat je definitie van 'gewoon' is

Gewoon of normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen. Voor kanaleneiland en overvecht is de term "lieve jongens" geen rare term.

Zonde van de Audi.

bruintje beer
Master
 Bericht 
Monkey_See schreef:
Zonde van de Audi.
Ach, die was anders toch wel bij een plofkraak in de poeier ge...
oh wacht...

Feitelijk
Master
 Bericht 
bruintje beer schreef:
Ik vind het zo vermakelijk dat die lui denken dat ze kunnen autorijden. Schromelijke zelfoverschatting, en het zal wel weer de schuld van een ander zijn dat het misging.

Mja...

iedereen vergeet voor het gemak even dat ik in een 760 rijd en dat die auto toch iets beter reageert en remt dan een gemiddelde andere auto

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Zit er een BMW en Audi op een hoop te gooien hier. Er zijn er voor minder gebanned.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Zit er een BMW en Audi op een hoop te gooien hier. Er zijn er voor minder gebanned.

Zoals het vermelden van de statistiek dat er tussen PVV-ers 6 keer zo veel wapenfanaten zitten dan tussen echte mensen? :lol:

Maar goed, een Audi RS of een BMW 760, je hebt wel gelijk, dat is geen vergelijk.

zadkine
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Zoals het vermelden van de statistiek dat er tussen PVV-ers 6 keer zo veel wapenfanaten zitten dan tussen echte mensen?

Grappig dat jij dat zegt terwijl er geen Nederlander is die niet over wapens beschikt (zoals in de wet omschreven)....en niemand zonder die wapens door het leven wil gaan. (Hoe wil je anders het vlees en brood snijden in de keuken? Met mesjes met lemmet van minder dan 6 cm lang?)
En er ook nauwelijks Nederlanders te vinden zullen zijn die geen materiaal in huis hebben waarmee wapens gemaakt kunnen worden. (Dat de meesten dat niet beseffen is iets anders, maar je kunt zware verwondingen veroorzaken bij gebruik van bv riool ontstoppers....natronloog, soms zwavel zuur.)

Alleen vuurwapens komen niet zoveel voor.

Feitelijk
Master
 Bericht 
zadkine schreef:
vuurwapens

Dat was inderdaad wat ik bedoelde.

NoCashCow
Master
 Bericht 

Kanaleneiland weer in diepe rouw... Ruimt wel mooi op.

GerbiE
Die hard
 Bericht 
RTV Utrecht meldt:
Citaat:
Plofkraker nog zwaargewond in Duits ziekenhuis
De Utrechter die in de nacht van dinsdag op woensdag zwaargewond raakte na een plofkraak in het Duitse Meppen, ligt nog in een Duits ziekenhuis. De man is nog niet goed aanspreekbaar, zegt de Duitse politie.
De Utrechter had samen met twee handlangers een bank in Meppen opgeblazen en wilde naar Nederland vluchten, toen de Audi waarin hij zat crashte tegen een truck en een boom. Een inzittende uit Maarssen kwam daardoor om het leven.
Een derde inzittende raakte niet zwaargewond en probeerde vergeefs te vluchten. De Duitse politie heeft hem inmiddels verhoord, maar zegt niets over de inhoud van die gesprekken.

INVAL
Op verzoek van de Duitse justitie hebben Nederlandse agenten woensdagavond invallen gedaan in meerdere woningen. Zowel de Duitse als Nederlandse politie wil daar niets over zeggen.
Een woordvoerder van de Nederlandse Nationale Politie maakte wel bekend dat een autobrand in Utrecht bij het onderzoek wordt betrokken. Door de brand, woensdagavond laat op de Goeman Borgesiuslaan, werd een Audi verwoest.

KREFELD
De drie mannen van Marokkaanse afkomst zouden deel uitmaken van een groep van 200 criminelen die vooral uit Utrecht en Amsterdam komen. Deze groep zou vooral in het westen van Duitsland veel plof- en ramkraken plegen. De criminelen zijn naar het buitenland uitgeweken, omdat banken in Nederland veel beter beveiligd zijn tegen plof- en ramkraken.
Begin februari kwamen twee Utrechters in Duitsland om het leven toen hun Audi van de snelweg raakte. Ze hadden vlak daarvoor een telefoonwinkel in Krefeld leeggeroofd. Een derde inzittende raakte zwaargewond en ligt nog in het ziekenhuis. Er wordt onderzocht of deze mannen ook deel uitmaken van het criminele netwerk.

bron

Kwibus
Master
 Bericht 
GerbiE schreef:
De drie mannen van Marokkaanse afkomst
Wat zeggen ze nou :o :o :o

bruintje beer
Master
 Bericht 
GerbiE schreef:
De man is nog niet goed aanspreekbaar, zegt de Duitse politie.
Ik heb ook altijd moeite die Marokkanen te verstaan.
"wat is deze?"

Denman
Master
 Bericht 

Blijkbaar nog genoeg Marokkanen en Audi's over:

Citaat:
Opnieuw plofkraak net over de grens bij Nieuw-Schoonebeek
Nog geen etmaal na de dramatisch verlopen plofkraak in Meppen heeft de ‘Audi bende ‘opnieuw toegeslagen. In alle vroegte hebben twee overvallers een geldautomaat van de Emslandischen Volksbank in Dalum, net over de grens bij Nieuw-Schoonbeek, laten ontploffen.

Zoals bij nagenoeg alle plofkraken in de grensregio, is ook deze keer een speciale soort gas gebruikt om de geldautomaat tot ontploffing te brengen. Vier geldcassettes zijn meegenomen door de overvallers.

De plofkrakers gingen er vandoor in een zwarte Audi A 6 Kombi. Omwonden werden wakker geschud door de enorme explosie die met de overval gepaard ging.

Dinsdag werd een geldautomaat bij een bank in Meppen tot ontploffing gebracht. De drie overvallers raakten met hun vluchtauto, ook deze keer een Audi, van de weg, botsten tegen een vrachtauto en kwamen tegen een boom tot stilstand. De bijrijder kwam hierbij om het leven, een tweede overvaller raakte zwaar gewond en een derde overvaller werd later in het centrum van Meppen aangehouden na een tip van een taxichauffeur.

Woensdagavond vonden op verzoek van de Duitse politie en justitie huiszoekingen plaats op drie locaties in de provincie Utrecht.

Bron: Dvhn.nl

Citaat:
Mislukte plofkraak over de grens bij Bourtange
Voor de derde nacht op rij is het raak: net over de grens bij Bourtange probeerden dieven in het Duitse plaatsje Surwold een geldautomaat tot ontploffing te brengen.

De plofkraak mislukte doordat het explosief te vroeg afging. Het filiaal van de Volksbank is gedeeltelijk in brand gevlogen. De daders wisten niets buit te maken en gingen ervandoor in een onbekend voertuig.

Het is de derde nacht op rij dat er net over de grens in Duitsland een plofkraak plaatsvind. In de nacht van dinsdag op woensdag sloegen leden van de zogenaamde 'audibende' toe in Meppen. De drie daders verongelukten op de vlucht: een van de daders kwam om het leven. Een andere man ligt zwaargewond in het ziekenhuis.

Woensdag op donderdag was het raak in Dalum, net over de grens bij Nieuw-Schoonebeek. De Duitse politie heeft de zaken in onderzoek: woensdagavond vonden er op verzoek van de Duitse politie en justitie huiszoekingen plaats op drie locaties in de provincie Utrecht.

Bron: Dvhn.nl

zadkine
Master
 Bericht 
En dan nog een plofkraak in Enschede (2 gearresteerd)

ibizaking
Master
 Bericht 

en in Heinsberg (D)

WimLex
Master
 Bericht 
zadkine schreef:
En dan nog een plofkraak in Enschede (2 gearresteerd)

in mijn achtertuin :jaja:

Afbeelding
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.as ... rettyPhoto

mr. mcduc
Master
 Bericht 
Denman schreef:
Blijkbaar nog genoeg Marokkanen en Audi's over:

Hmm Audi heeft toch wel definitief afgedaan als potentiële auto, ik pas niet echt in de huidige doelgroep :x

Marten320TD
Master
 Bericht 

Wanneer is de stille tocht?
En wanneer worden die racistische vrachtwagenchauffeur, boom (en iedereen die daarmee verbonden is) en taxichauffeur opgepakt? Pure rasiesj!! Een blanke Duitser zouden ze niet hebben geraakt of verraden.

@Bruintje Beer: mij viel exact dezelfde zin op :D :thumb: En met hetzelfde commentaar / idee erbij. Overigens vergeet jij het "Wolla!" nog. ;(

bruintje beer
Master
 Bericht 
Sorry.

WimLex schreef:
in mijn achtertuin
Ze hebben mijn winkelcentrumpje opgeblazen :boos:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Beter dan je vuurwerkdealer.

frankram
Master
 Bericht 
bruintje beer schreef:
Ze hebben mijn winkelcentrumpje opgeblazen

Het mijne inderdaad. Mijn pinautoumaat doet het nu niet meer. :thumb_d: :thumb_d:

WimLex
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Beter dan je vuurwerkdealer.

die ligt aan de overkant van de straat ...

bruintje beer
Master
 Bericht 
Lag.
Zit nu alleen nog een kuil in de grond.

WimLex
Master
 Bericht 
bruintje beer schreef:
Zit nu alleen nog een kuil in de grond.

Dat was de fundering van het bunkercomplex

Monkey_See
Nieuwkomer
 Bericht 
Hoeveel Audi's zijn er nodig om de voltallige kansenparelclub tot nul te reduceren? Ik denk dat er niet voldoende RS4 en RS6 modellen op de weg zijn :(

Kami
Master
 Bericht 
Monkey_See schreef:
Ik denk dat er niet voldoende RS4 en RS6 modellen op de weg zijn

Ik denk dat de productie van de parels sneller gaat dan het produceren van de RS-modellen...

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Kami schreef:
Ik denk dat de productie van de parels sneller gaat dan het produceren van de RS-modellen...
Helaas wel :x :x :x

anno1954
Nieuwkomer
 Bericht 

Zijn die RS modellen nog wel betaalbaar te verzekeren vraag ik me af.. :huh:

Kenji
Master
 Bericht 
Voor de medemens van N.A. afkomst wel. Iemand anders heeft ze namelijk verzekerd voor ze.

Vroeg op
Master
 Bericht 
WimLex schreef:
Dat was de fundering van het bunkercomplex

dat ligt er nog steeds...

Kwibus
Master
 Bericht 
Utrechters gepakt voor Duitse plofkraken

Twee mannen uit Utrecht zijn opgepakt voor een reeks plofkraken in en rond de Duitse stad Bonn. Daarbij richtten ze veel schade aan. Een van hen zit nog vast, de ander is voorlopig vrijgelaten.

De Duitse politie heeft de arrestaties vrijdag bekendgemaakt. De twee mannen, van Marokkaanse afkomst, waren volgens de politie uiterst professioneel. Bij de meest recente plofkraak, op 31 maart, was de knal zo hevig dat een deur bij de pinautomaat 20 meter door de lucht vloog. De recherche kwam ze op het spoor en arresteerde ze afgelopen maandag in een restaurant in Leverkusen.

Onderzoek moet duidelijk maken of ze nog meer plofkraken in Duitsland en Nederland hebben gepleegd. De buit is nog niet teruggevonden. Hoeveel geld ze hebben geroofd, is niet bekend. De politie zoekt nog naar handlangers.

Het westen van Duitsland kampt met een golf aan plofkraken. Nederlanders zouden achter veel aanvallen zitten. Na hun daad slaan ze met snelle auto's op de vlucht. Sinds het begin van het jaar zijn al zeker drie Nederlanders om het leven gekomen tijdens hun vlucht. Zij kwamen allen uit Utrecht.

Mr.Cabdriver
Die hard
 Bericht 
Kwibus schreef:
Een van hen zit nog vast, de ander is voorlopig vrijgelaten.

Gibt es dort auch D66? O:)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
mr. mcduc schreef:
Hmm Audi heeft toch wel definitief afgedaan

Heeft nooit opgedaan.. Als je Audi rijdt ben je toch echt wel helemaal in de war. Dezijner levert al 40 jaar lang dezelfde modeltekening in. :fp:

Vroeg op
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Dezijner levert al 40 jaar lang dezelfde modeltekening in.

haha nee dat heeft hij 40 jaar terug al gedaan. Sindsdien voetballen ze met het kleimodel en dan hebben ze een nieuwe audi.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
:D

cocodee
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
De twee mannen, van Marokkaanse afkomst,

Nogal stigmatiserend, waarom worden plofkrakers van andere nationaliteiten nooit genoemd?
Kwibus schreef:
uiterst professioneel.

Staat dan wel weer goed op je CV. :P

Vroeg op
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Sinds het begin van het jaar zijn al zeker drie Nederlanders om het leven gekomen tijdens hun vlucht.

dan doen de anderen niet goed hun best :nocheer:

bruintje beer
Master
 Bericht 
Vroeg op schreef:
dan doen de anderen niet goed hun best
Die hebben natuurlijk auto's gejat met voldoende profiel op de banden :x

basjuh1981
Master
 Bericht 
bruintje beer schreef:
Die hebben natuurlijk auto's gejat met voldoende profiel op de banden :x

Lekker professioneel :x

Marten320TD
Master
 Bericht 

Kwibus schreef:
Het westen van Duitsland kampt met een golf aan plofkraken. Nederlanders zouden achter veel aanvallen zitten

Ik wens NIET met deze "Nederlanders" geassocieerd te worden!! :boos: Gelukkig (of "racistisch!!" in newspeak) staat in de eerste alinea een correcte beschrijving. Natosjes...

Kami
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Twee mannen uit Utrecht zijn opgepakt voor een reeks plofkraken in en rond de Duitse stad Bonn. Daarbij richtten ze veel schade aan. Een van hen zit nog vast, de ander is voorlopig vrijgelaten.

De Duitse politie heeft de arrestaties vrijdag bekendgemaakt. De twee mannen, van Marokkaanse afkomst, waren volgens de politie uiterst professioneel.

Dat bedoel je Marten320D ?

Kan me wel vinden in je woorden.

En als men dan toch zo professioneel kan zijn met techniek, dan is er ook wel een toekomst weggelegd in de metaalindustrie verwacht ik.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
cocodee schreef:
Nogal stigmatiserend, waarom worden plofkrakers van andere nationaliteiten nooit genoemd?

Omdat die er niet zijn?

Ik vind het wel makkelijk zo.. Heb al aan Duitsers uit moeten leggen dat het eigenlijk geen Nederlanders zijn die dit doen. Staan ze me aan te kijken.. Van .. Huuuùhh :nah: .. Ja.. Zo ingewikkeld is het toch niet.. :duh:

cocodee
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Omdat die er niet zijn?

Kan ook, of ze hebben wel een supermanopleiding gevolgd, ik kan me voorstellen dat je bij altijdgeslaagd.nl ook niet altijd het beste onderricht krijgt. 8)

Kenji
Master
 Bericht 
Als ze zo doorgaan, kan er nog wel eens ruzie komen tussen de Roemenen en Marokkanen.
Als de ene groep de pinautomaten opblaast die de andere groep heeft omgebouwd om te skimmen......

Pagina 3 van 5 [ 207 berichten ]