» Openbaar » Media » Verkeersongevallen   

Postingstijd interval gedetecteerd van 34.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 4 van 5  [ 207 berichten ]
basjuh1981
Master
 Bericht 
AD.nl schreef:
Lid van Utrechtse drugsfamilie geliquideerd in Overvecht

De man die vannacht in Overvecht is doodgeschoten, is de 28-jarige Hakim Chengachi, lid van een bekende Utrechtse drugsfamilie. Dat hebben zijn voormalig advocaat en andere goed ingevoerde bronnen aan AD bevestigd. Op zijn facebookpagina stromen de condoleances van familie en vriendinen binnen.

Een broer van deze Hakim is begin vorig jaar na een plofkraak in Duitsland om het leven gekomen. Hij crashte met twee andere jonge mannen na de plofkraak met hun gestolen Audi op de snelweg op de weg terug naar Nederland. Zij zouden deel uit maken van de zogeheten Audi-bende van een kleine honderd mannen uit Utrecht, die in Duitsland kraken pleegt.

Volgens goed ingevoerde bronnen zitten meerdere familieleden van het dodelijke slachtoffer van vannacht zwaar in de drugshandel, onder meer vanuit Marokko. Er zouden bij onderlinge conflicten eerder mensen zijn doodgeschoten.

Vier van zijn neven zijn vorig jaar veroordeeld voor drugshandel, deels vanuit hun ouderlijk huis in Lombok. Hun ouders moesten toen dat huis verlaten vanwege de overlast die ermee gepaard ging.

Ontkomen

De daders van de schietpartij van vannacht aan de Faustdreef wisten te ontkomen. De politie heeft de omgeving ruim afgesloten en doet uitgebreid onderzoek in en rond de flat. De forensische opsporingsdienst doet verder onderzoek. Het slachtoffer lag waarschijnlijk in het portiek of in het trappenhuis van de flat.

Doordat de galerij de enige ingang van de flat is, moeten bewoners via een ladder vanaf de eerste verdieping naar beneden klimmen om buiten te komen. Er is een steiger gebouwd waarvan bewoners gebruik kunnen maken zolang de portiek gesloten is.

Een bewoner van de flat hoorde vannacht rond 02:00 uur vier of vijf schoten. In eerste instantie bleef hij in bed liggen. ,,Maar ik hoorde hierna zoveel kabaal van auto's, dat ik toch ben gaan kijken. Er stond toen al veel politie. Een man liep rondom de politie om aan te geven dat hij graag naar zijn broer wilde, waarschijnlijk ging dit over het slachtoffer."

Een andere flatbewoner was juist deze week aan zijn vrienden aan het vertellen dat het erg rustig is in de buurt. ,,Maar dat kunnen we nu wel vergeten."

Er staan veel mensen rondom de flat te kijken. Opvallend is dat er veel jonge jongens, met zijn tweeën of drieën, in donkere auto's voorbij rijden of blijven staan om te kijken.

Op de Vulcanusdreef is vannacht een uitgebrande auto aangetroffen. De politie onderzoekt of deze brand verband heeft met de schietpartij. Vermoedelijk gaat het onderzoek nog tot het begin van de middag duren.

VFred
Master
 Bericht 

Ook deze kansenparels lopen beroepsrisico's. Niets meer aan doen, aangezien dit probleem zichzelf heeft opgelost.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
+ heel veel.

Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
VFred schreef:
Niets meer aan doen, aangezien dit probleem zichzelf heeft opgelost.
Die gasten zijn natuurlijk niet de beste schutters, grote kans dat er een keer een onschuldig slachtoffer valt. Zou dus toch graag zien dat de daders gepakt worden. Helaas is die kans zeer klein omdat niemand uit dat millieu met de kaaskoppen praat.

Ja, we mogen de politiek erg dankbaar zijn voor de multicultutrele samenleving.

VFred
Master
 Bericht 

Daar heb je een punt. Misschien moet er vanwege de afzwaaiers wel iets ondernomen worden als er automatische wapens gebruikt worden.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
VFred schreef:
Niets meer aan doen, aangezien dit probleem zichzelf heeft opgelost.

Als je er niets aan doet (PvdA visie van de laatste 30 jaar) wordt het alleen maar erger.

Walker
Master
 Bericht 
Je moet het monster doden, niet af en toe een kop afhakken...

https://nl.wikipedia.org/wiki/Hydra_van_Lerna

A4
Master
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
De man die vannacht in Overvecht is doodgeschoten, is de 28-jarige Hakim Chengachi, lid van een bekende Utrechtse drugsfamilie.

basjuh1981 schreef:
Een broer van deze Hakim is begin vorig jaar na een plofkraak in Duitsland om het leven gekomen.

:applaus: gaat helemaal goed zo. Ruimt mooi op.

Kami
Master
 Bericht 
Lost allemaal niets op, de replacements laten echt niet lang op zich wachten hoor.

Marten320TD
Master
 Bericht 

Dikke Dakduif schreef:
kaaskoppen

Wolla! Jaij wigger! Het isj kk-kaas! iek sjweer jou! :boos:

basjuh1981 schreef:
Op zijn facebookpagina stromen de condoleances van familie en vriendinen* binnen.

Het was zo'n lieve jongen :cry:

Het totale gebrek aan introspectie weer stuitend duidelijk geopenbaard. Maar dat zeggen is natuurlijk racistisch. :fp:

*zelfs (of vooral) het AD past zich aan aan de multicul kansenparel taalverkrachting. :dood:

Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
Kami schreef:
Lost allemaal niets op, de replacements laten echt niet lang op zich wachten hoor.
Genoeg neven in dergelijke families. Die lui planten zich voort als ratten. Die meisjes wachten niet tot ze 35 zijn en 4 kinderen is het minimum. We zitten er lekker mee
:boos:

ibizaking
Master
 Bericht 

Dikke Dakduif schreef:
Die lui planten zich voort als ratten.

naar verluidt, wordt dit zelfs gepredikt: "het is een kwestie van tijd tot "wij" hier in de meerderheid zijn en het voor het zeggen hebben." Woorden van deze strekking.

Kwibus
Master
 Bericht 
Ik denk dat er voor die tijd al een groepje boze blanke mannen van het type bijna neo-nazi dan al lang het heft (haha) in eigen hand heeft genomen...

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Marten320TD schreef:
Het was zo'n lieve jongen

Ja zo naar, ik moet er bijna van huilen...

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Marten320TD schreef:
Het was zo'n lieve jongen :cry:

Ja, daarom heeft ie nu een pond lood in z'n hersenen.

Kwibus
Master
 Bericht 
Toch voel ik met mee met moeders en/of vaders, even uitgaande dat dat geen doorgewinterde criminelen zijn. Twee van je kinderen kort na elkaar op deze leeftijd verliezen aan criminaliteit...

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Kwibus schreef:
uitgaande dat dat geen doorgewinterde criminelen zijn.

En waarom komen zulke knuppels dan in de criminaliteit? Veel te weinig bemoeienis met hun kinderen.

A4
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Toch voel ik met mee met moeders en/of vaders, even uitgaande dat dat geen doorgewinterde criminelen zijn. Twee van je kinderen kort na elkaar op deze leeftijd verliezen aan criminaliteit...

Zijn vaak geen haar beter en hebben 9 van de 10 keer nooit naar die gasten omgekeken in hun jeugd. Gastjes tussen de 10 en 16 lopen in parelwijken als Kameleneiland gewoon tot in de nacht buiten op straat rond, rottigheid uit te halen. Papa en mama zitten dan binnen de schotelantenne leeg te trekken om naar Casablanca TV te kijken.
Dus nee, geen medelijden mee.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
^^ + heel veul

Kwibus
Master
 Bericht 
A4 schreef:
hebben 9 van de 10 keer
Jij zal die 10e moeder maar zijn. Er zijn er overigens genoeg die echt wel willen maar het gewoon niet voor elkaar krijgen.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Kwibus schreef:
Er zijn er overigens genoeg die echt wel willen maar het gewoon niet voor elkaar krijgen.

Maar die raken niet in de criminaliteit

Pomeon
Nieuwkomer
 Bericht 

A4 schreef:
Een broer van deze Hakim is begin vorig jaar na een plofkraak in Duitsland om het leven gekomen.

Ah! Dat zal dan om Sadik C. gaan. Zijn neef, Yassin C., was een maand eerder ook al betrokken bij een ongeval na een plofkraak en hield daar een dwarslaesie aan over, terwijl de twee andere inzittenden zijn overleden.

De familie C. heeft blijkbaar een nogal langlopende ruzie met een familie A., waarbij over en weer al meerdere familieleden zijn doodgeschoten.

Gezellig..

basjuh1981
Master
 Bericht 
Pomeon schreef:
Gezellig..

Ik ga liever BBQ'en :roll:

Pomeon
Nieuwkomer
 Bericht 

Kwibus schreef:

Als ik een oud artikel van Martin Kok moet geloven, dan is de vader al sinds 2001 vermist. Na een drugsdeal met familie A. is hij nooit meer gezien.

zandbak
Master
 Bericht 
ibizaking schreef:
naar verluidt, wordt dit zelfs gepredikt: "het is een kwestie van tijd tot "wij" hier in de meerderheid zijn en het voor het zeggen hebben." Woorden van deze strekking.

Ik heb inderdaad wel een Marokkanen horen zeggen van: als er ergens wat slachtoffers vallen bij ons maakt niet uit, want over 20 jaar hebben we weer hetzelfde aantal als nu

maarten28
Die hard
 Bericht 

Pomeon schreef:
Als ik een oud artikel van Martin Kok moet geloven, dan is de vader al sinds 2001 vermist. Na een drugsdeal met familie A. is hij nooit meer gezien.

Laat me raden, in de tussentijd loopt de uitkering gewoon door?

basjuh1981
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Ik denk dat er voor die tijd al een groepje boze blanke mannen van het type bijna neo-nazi vaderlandslievende mannen dan al lang het heft (haha) in eigen hand heeft genomen...

O:)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
maarten28 schreef:
in de tussentijd loopt de uitkering gewoon door?

volgens mij is er een meldplicht eens in de zoveel tijd.

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:

Als ouder moet je je toch ook afvragen hoe het komt dat zoonlief met een Audi RS rondrijdt van zijn bijstandsuitkering, en als je daar niks mee doet ben je als ouder ook redelijk mislukt. Dan is het heel verdrietig als hij wordt doodgeschoten maar het blijven wel een beetje krokodilletranen.

basjuh1981
Master
 Bericht 
AD.nl schreef:
Plofkrakers Audi-bende opgepakt in Duitsland

Na een mislukte plofkraak in Duitsland zijn vijf Nederlanders opgepakt. Ze zijn onderdeel van een bende die verantwoordelijk wordt gehouden voor minstens tien explosies bij geldautomaten. Ze zitten vast en worden binnenkort voorgeleid, aldus de politie en het Openbaar Ministerie in Keulen.

Twee verdachten, mannen van 42 en 26, hadden in de nacht van dinsdag op woensdag geprobeerd een geldautomaat in de plaats Hagen te kraken. Dat lukte niet, er kwam geen explosie. Ze werden kort erna opgepakt. Daarbij werd een van de twee gebeten door een politiehond. Na die mislukte kraak werden drie handlangers (31, 30 en 24) opgepakt in een parkeergarage in Duisburg.

De politie heeft vijf garageboxen in Hagen, Wuppertal, Duisburg, Dormagen en Keulen en een woning in Duisburg doorzocht. Daarbij zijn twee auto's, een kleine vrachtwagen, twee scooters, gasflessen en kraaienpoten in beslag genomen. Het onderzoek naar de groep was in oktober begonnen.

In Duitsland zijn de laatste jaren veel plofkraken geweest. Die worden vaak gepleegd door Nederlanders. Na hun daad gaan ze er op hoge snelheid vandoor in razendsnelle auto's, zoals Audi's. Daarom wordt wel gesproken over de Audi-bende. Om aan de politie te ontkomen halen de criminelen gevaarlijke toeren uit. Daarbij zijn al meerdere Nederlandse plofkrakers om het leven gekomen.

Nederlanders... :roll: :roll:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Nederlanders Mohammed en Ali :kniktja:

maarten28
Die hard
 Bericht 

WAZ schreef:
Alle Festgenommen sind Niederländer mit marokkanischen Wurzeln.

:thumb:

Raaf
Master
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
kraaienpoten

Oud maar effectief.

En prima dat ze in Duitsland gepakt zijn. Die zijn wat grondiger dan de NL variant van de wetshandhavers.

zadkine
Master
 Bericht 
Raaf schreef:
En prima dat ze in Duitsland gepakt zijn. Die zijn wat grondiger dan de NL variant van de wetshandhavers.

Als die hond wat "beter" werk had geleverd zat en 1 minder vast....

Kwibus
Master
 Bericht 
Applaus voor de hond :woop:

HypHyper
Master
 Bericht 
Ik schaam me voor 'onze' Marokkanen. :(

wildplasser
Pro
 Bericht 
Je zou het niet verwachten dat ze dit doen!!!!! :fp:

pevo
Master
 Bericht 
Minder minder minder.....

NoCashCow
Master
 Bericht 

maarten28 schreef:
Alle Festgenommen sind Niederländer mit marokkanischen Wurzeln.

Mit WurzelStumpf und Stiel ausrotten?

Marten320TD
Master
 Bericht 

:zzz: :zzz: :zzz: Ach, het AD weer.... "Nederlanders".. huhhuh... :x
Hebben ze in Duitsland ook dhimmie666 rechters, of krijgen ze nu wel een echte straf? En: zal de NLse overheid zich inspannen om deesch arme onderdanen uit de racistische klauwen van de Duitsche polizei te halen ivm zielig, geen stage etc?

Kami
Master
 Bericht 
Wij hebben het over nederlanders met marokkaanse achtergrond, terwijl dat tuig zelf marokko boven NL stelt.

Ben blij dat wij er ff vanaf zijn, maar om onze buren er nu mee op te zadelen is ook wat..

Kwibus
Master
 Bericht 
Ik denk dat onze buren graag hun handen even op de boefjes willen leggen die voor zoveel ongemak zorgen.

Vroeg op
Master
 Bericht 
Kami schreef:
Ben blij dat wij er ff vanaf zijn, maar om onze buren er nu mee op te zadelen is ook wat..

Marokko wil ze ook niet terug. houden jullie het tuig maar. wij zijn er vanaf.
Geef ze eens ongelijk.

Ducantoni
Master
 Bericht 
Raaf schreef:

Ze hebben er blijkbaar aardig wat tijd en mankracht in gestoken. :thumb:

basjuh1981 schreef:
Daarbij zijn al meerdere Nederlandse plofkrakers om het leven gekomen.

Nog niet genoeg, misschien komt er nog een stijgende lijn in. Zo bewijzen ze de maatschappij tenminste een dienst, al is het niet een verheffende.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Ducantoni schreef:
Zo bewijzen ze de maatschappij tenminste een dienst

De een zijn dood, is de ander zijn brood O:)

maarten28
Die hard
 Bericht 

Vroeg op schreef:
Geef ze eens ongelijk.

Zelfde principe als hier op het werk. Mensen die geen flikker uitvoeren krijgen een aanbod om eerder te vertrekken, mensen die hun werk goed doen worden "beloond" doordat ze tot hun pensioen moeten blijven.

Ducantoni
Master
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
De een zijn dood, is de ander zijn brood O:)

Ja, het klinkt wat bot, maar mensen die de maatschappij zo ontwrichten daar heb je niet veel aan.

Kami
Master
 Bericht 
Vroeg op schreef:
Geef ze eens ongelijk.

Als dat afval daar begraven moet worden kan het allemaal wel.

18vti
Master
 Bericht 
HypHyper schreef:
Ik schaam me voor 'onze' Marokkanen.

Ik vind dat dat soort groepen maar 1 kind per gezin mogen en als dat door crimineel gedrag om komt mogen ze ook geen nieuwe. :[

BLikent
Master
 Bericht 
De Telegraaf schreef:
Man zou lid zijn van de beruchte Audi-bende

Nederlander (28) verdacht van 17 Duitse plofkraken

UTRECHT - De Nederlandse politie heeft een 28-jarige man gearresteerd die wordt verdacht van plofkraken in Duitsland. De man zou tussen februari en mei 2016 samen met een 32-jarige handlanger in de deelstaten Nedersaksen en Noordrijn-Westfalen zeventien pinautomaten hebben opgeblazen.

Tegen de man was een Europees arrestatiebevel uitgevaardigd. De medeverdachte is nog voortvluchtig. Dat heeft de Duitse politie bekendgemaakt.

Audi-bende
Het tweetal maakte mogelijk deel uit van de zogenoemde Audi-bende. Dat is een groep van zo'n 250 Nederlanders uit de buurt van Utrecht en Amsterdam. Ze wijken uit naar Duitsland nu de pinautomaten in Nederland beter zijn beveiligd.

ZIE OOK: Leden ’Audi-bende’ bekenden politie

Na hun daad vluchten ze in Audi's op hoge snelheid richting de grens. Om aan de politie te ontkomen halen de criminelen gevaarlijke toeren uit. Daarbij zijn al meerdere Nederlandse plofkrakers om het leven gekomen.

De politie had de twee verdachten al sinds eind mei 2016 in beeld.

Meer lezen? 100 plofkraken in Duitsland door Audi-gangsters uit NL

zie ook RTV Utrecht

Pagina 4 van 5 [ 207 berichten ]