» Openbaar » Media » Verkeersongevallen   

Postingstijd interval gedetecteerd van 33.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 2 van 5  [ 207 berichten ]
Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Mocro's of andere bevolkingsgroepen doen het niet slechter dan Hollanders uit soortgelijke omgeving. Het is alleen dat er in die omgevingen weinig Hollanders wonen, vandaar de absolute aantallen...
Drogredenering, die buurten zijn kansarm omdat allochtonen er niets van maken. Zie de schilderswijk, daar is letterlijk voor miljarden opgeknapt door oude woningen met hele blokken tegelijk te vervangen door nette nieuwbouw. Ook gaat er meer dan genoeg geld om in allerlei sociale bodemloze putten maar toch gaat die wijk alleen maar verder achteruit. De wijk creeert geen kansarmen, de inwoners creeeren een kansarme wijk. Een subtiel verschil dat de onderzoekers met wat linksdraainde intepretaties van de statistieken proberen te verdoezelen.

bernardo A.
Master
 Bericht 

zandbak schreef:
Aanname....weet jij het?

Tja joh, sinds de afkomst van al die raddraaiers en criminelen wanhopig geheim wordt gehouden heb je aan zo een nieuwsbericht al genoeg om te weten wie het waren.

Alleen al het gegeven, dat de pers -op dringend verzoek van de autoriteiten- de afkomst van de daders geheim houdt is het ultieme bewijs, dat de multi culturele samenleving totaal mislukt is.

bernardo A.
Master
 Bericht 

En wat lezen we in de Telegraaf?

De mensen hebben inderdaad de nationaliteit van klootzakkenland.

"Het blijkt om drie mannen van 22 jaar uit Utrecht te gaan. De drie hebben een Marokkaanse achtergrond. De Duitse politie ontdekt al snel dat de drie waarschijnlijk de kraak in Krefeld hebben gepleegd."

maarten28
Die hard
 Bericht 

Vroeg op schreef:
Boeverij mag niet van Allah.

Alles is toch toegestaan in de strijd tegen de ongelovige?

hoevenpe
Master
 Bericht 

Je verwacht het niet inderdaad...

Vroeg op
Master
 Bericht 
maarten28 schreef:
Alles is toch toegestaan in de strijd tegen de ongelovige?

wat heeft diefstal met een ongelovige te maken?

Kwibus
Master
 Bericht 
Wacht even, wacht even, is er iemand dan die gelooft dat deze parels niet hebben gestolen 8)

Redlin
Pro
 Bericht 
Stukje uit het premium gedeelte van de telegraaf:
Ja het waren import nederlanders en verdikkume toch 1 heeft de kus met boom overleefd. :thumb_d:

Utrechtse rovers komen om na nachtje ’shoppen over de grens’
Een dolle dodemansrit
Mick van Wely

Shoppen over de grens, noemen criminelen het. Ze plunderen een bank of winkel in het Duitse grensgebied en schieten als een torpedo met snelle wagens terug naar Nederland. Maandag ging het fout. Twee 22-jarige rovers uit Utrecht overleden na een dollemansrit. De derde vecht voor zijn leven in een Duits ziekenhuis.

Het is zondagnacht even na drie uur als drie mannen met veel lawaai de voordeur van een telecomwinkel aan de Niederstrasse in het stadsdeel Krefeld-Uerdingen forceren. Het gaat razendsnel. Binnen enkele minuten trekken ze de hele winkel leeg. Mobiele telefoons, iPads, alles gaat mee in grote tassen.

Na de roof begint de terugreis naar Nederland. En die gaat rap. De drie mannen scheuren in een gestolen, donkergrijze Audi RS4 vanuit het kleine dorpje Krefeld richting Nijmegen over de A57. Een weg links van de Rijn.

Het is een levensgevaarlijke rit met groot gevaar voor andere weggebruikers. Het doel is om zo snel mogelijk weer op Nederlands grondgebied te zijn, waar de Duitse politie niets kan. Plankgas en gaan.

„Ze hebben een traject van 25 kilometer afgelegd in precies acht minuten”, vertelt Melanie Paessens van de politie Noordrijn-Westfalen.

Verder komen de criminelen niet. Bij de afslag Asdonkshof bij Rheinberg schiet de snelle wagen van de weg. De Audi knalt op een boom en komt 250 meter verderop naast een sloot tot stilstand.

Een van de inzittenden is op slag dood, de ander overlijdt kort na het ongeval in het ziekenhuis. De derde man raakte zwaargewond, maar overleeft het ongeluk. De onheilsplek is bezaaid met telefoons die in het gras en de bosschages liggen.

Het blijkt om drie mannen van 22 jaar uit Utrecht te gaan. De drie hebben een Marokkaanse achtergrond. De Duitse politie ontdekt al snel dat de drie waarschijnlijk de kraak in Krefeld hebben gepleegd.

Maandagavond wordt de politie in Utrecht gebeld door bezorgde familieleden van de drie jonge mannen. „De familieleden waren bezorgd omdat de drie niet thuis waren gekomen. Ze wilden hen als vermist opgeven”, zegt Daniëlle Friedeman van de politie in Utrecht. Ze bevestigt dat het de drie mannen van het ongeluk zijn naar wie ze vroegen. Over de achtergrond van de drie zegt Friedeman niets.

Waren de drie verantwoordelijk voor de roof van de T-Mobile-winkel? Het duurt even, maar na twee dagen staat vast dat de telefoons die in en om de Audi lagen van de geplunderde winkel afkomstig zijn. Paessens: „We hebben de serienummers van de telefoons bekeken en weten het nu zeker”, vertelt de politievrouw.

De telefoonroof staat niet op zich. Het is prijsschieten voor Nederlandse criminelen die opereren in het Duitse grensgebied. Criminele groeperingen stelen wagens, of laten ze stelen, en beroven winkels en pinautomaten. Dat laatste doen ze door explosies te veroorzaken: het zijn de plofkrakers.

De Nederlandse bendes kiezen voor het shoppen aan de andere kant van de grens, omdat de pinautomaten veel slechter beveiligd zijn dan de automaten hier. Na een golf aan plofkraken in Nederland zijn maatregelen getroffen die de kans op een succesvolle kraak decimeren.

Inmiddels leggen Duitse media de link tussen de drie Utrechtenaren en de meest beruchte bende: de Audi-bende. Een groep professionele plofkrakers die louter Audi’s gebruikt en net over de grens te werk gaat.

Deze plofkrakers wisten enkele malen te ontkomen aan de politie door met snelheden van 250 kilometer per uur te scheuren. Dat gebeurde op 21 oktober nog bij Niederkrüchten-Elmpt, vlak bij Roermond. De vluchtauto werd uitgebrand teruggevonden.

Of de drie daadwerkelijk deel uitmaakten van de Audi-bende is nog niet bekend. Het Landeskriminalamt kon hier gisteravond nog niets over zeggen. Het is lastig om dit te achterhalen. De daders wisselen regelmatig van auto en zijn doorgaans gemaskerd. Het ’clusteren’ van kraken is niet makkelijk. „We gaan wel onderzoeken of de mannen meer kraken hebben gepleegd.”

Bovendien, de naam Audi-bende klinkt geweldig, maar is tegelijkertijd nietszeggend. Criminelen die liquidaties uitvoeren of grote kraken plegen, doen dat vrijwel altijd met Audi’s of BMW’s.

Broadie
Master
 Bericht 
Redlin schreef:
vanuit het kleine dorpje Krefeld
:huh: Krefeld telt 222.058 inwoners.

Guppenklup
Master
 Bericht 
De drie hebben een Marokkaanse achtergrond

:roll:

Met dank aan het Nederlandse OM die het vertikt deze sjchapenn*kers aan te pakken.

Kenji
Master
 Bericht 
Vroeg op schreef:
wat heeft diefstal met een ongelovige te maken?

De eigendommen afnemen van ongelovigen is toegestaan misschien?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
flaskk schreef:
Vooral een RS lijkt me dat je daar een band mee krijgt,

klapband ja. Audi :nothanks: :duh:

RRL
Master
 Bericht 
flaskk schreef:
Vooral een RS lijkt me dat je daar een band mee krijgt, soort van ziel.

Neuh. Een RS wordt doorgaans eerder gejat dan dat je er een band mee kan krijgen.

Kwibus
Master
 Bericht 
Telegraaf schreef:
Twee 22-jarige rovers uit Utrecht overleden na een dollemansrit.
:woop: :woop: :woop:

Telegraaf schreef:
De derde vecht voor zijn leven in een Duits ziekenhuis.
:cry: Maar er is nog hoop dat-ie ook dood gaat :woop:

Aanhanger
Master
 Bericht 
Broadie schreef:
:huh: Krefeld telt 222.058 inwoners.
ok, groot dorp dan.

mijngebruikersnaam
Nieuwkomer
 Bericht 
wat hebben mensen op forums veel haat

zadkine
Master
 Bericht 

Je hebt wel snel je conclusie klaar.
Het gaat hier absoluut niet om haat.

Haat , jegens autochtonen vooral, vind je op maroc.nl

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Museums daar is veel haat.

Brave Hendrik
Master
 Bericht 
Of in her en der in ons land geplaatste gesubsidieerde Efteling gebouwen.

bernardo A.
Master
 Bericht 

Broadie schreef:
Krefeld telt 222.058 inwoners.

De Telegraaf is een Amsterdamse krant. Amsterdammers denken dat elke plaats buiten 020 een klein dorpje is.
Okee, misschien denken ze dan wel dat New York, of Mexico City bijna net zo groot is als Amsterdam, maar gekker moet je het toch niet maken.

Brave Hendrik
Master
 Bericht 
De Duitse politie is flink pissig. Ze hadden kentekenplaathouder met daarop de tekst:
"Duw me niet op, ik ben aan het werk, niet op de vlucht".

dikkydik
Master
 Bericht 

Ja man, schunnig gewoon!
Citaat:
Mohamed Arzi op FB zegt: Vieze vuile kanker racisten jullie gun ik allemaal kanker en jullie ouders

Kwibus schreef:
Maar er is nog hoop dat-ie ook dood gaat :woop:

Een kasplantje zou natuurlijk ook niet goed voor je heldenimago zijn. :wink:

snovvdog
Master
 Bericht 

Ja, mensen die de boel bij elkaar slopen en jatten zijn parasieten, minder waard dan de schijt onder je schoen, applaus voor elk ongedierte die zichzelf dood rijdt en de wereld van zijn ellende verlost.

De één werkt voor zijn geld, andere types zoals de 3 parasieten schijten daar op.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Brave Hendrik schreef:
De Duitse politie is flink pissig. Ze hadden kentekenplaathouder met daarop de tekst:
"Duw me niet op, ik ben aan het werk, niet op de vlucht".

Bron?

Marten320TD
Master
 Bericht 

zandbak schreef:
Aanname....weet jij het?

In het papieren AD stonden de namen van deesch arme slachtoffers WEL vermeld :o .... en het waren niet Jaap, Klaas, Chui An of Francois....

De digitale AD variant rept enkel over Kanaleneiland, waarschijnlijk om "Wilders niet in de kaart te spelen". :dood: :fp:
Racistisch verongelukkende Audi! :boos:

cocodee
Master
 Bericht 
Marten320TD schreef:
De digitale AD variant rept enkel over Kanaleneiland

Misschien de gratiesch versie?
Maar ja, deze mysteryshoppers zijn iig. even uit de roulatie. :dag:

Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
Mischien heel naief, maar zou het ooit eens gebeuren dat er een hele dag geen nieuws is over islamitisch gezeik of criminele marrokanen?

Brave Hendrik
Master
 Bericht 
Moeten ze eerst geherprogrammeerd worden.
Ach, vroeger hadden we bijv. de builenpest.

dikkydik
Master
 Bericht 
Dikke Dakduif schreef:
Mischien heel naief, maar zou het ooit eens gebeuren dat er een hele dag geen nieuws is over islamitisch gezeik of criminele marrokanen?

En ze doen al zo hun best om alles onder het tapijt te schuiven.

Ducantoni
Master
 Bericht 
bernardo A. schreef:
Amsterdammers denken dat elke plaats buiten 020 een klein dorpje is.

Iedereen die buiten de gemeentegrens woont wordt toch betiteld als boer?
Exact de reden dat ik spreek over Amsterdorp. :[

Vroeg op
Master
 Bericht 
Het gaat hier over Utrecht...

R
Master
 Bericht 
RRL schreef:
flaskk schreef:
Vooral een RS lijkt me dat je daar een band mee krijgt, soort van ziel.

Neuh. Een RS wordt doorgaans eerder gejat dan dat je er een band mee kan krijgen.

8) :lol:
Onveilige auto ook volgens de ongevallenstatistieken, denk ik.

Aanhanger
Master
 Bericht 
bernardo A. schreef:
Amsterdammers denken dat elke plaats buiten 020 een klein dorpje is.
Okee, misschien denken ze dan wel dat New York, of Mexico City bijna net zo groot is als Amsterdam, maar gekker moet je het toch niet maken.

Amsterdam is een groot dorp, Krefeld een klein dorp.
Klopt toch wat zeur je dan?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Nee Krefeld is altijd al een stad geweest, ongeveer vergelijkbaar met Leiden (wat 2x zo klein is) waar het een partnerschap mee heeft.

Nooit begrepen die partnerschappen maar het is leuk voor de gemeenteambtenaartjes denk ik.

alexs
Master
 Bericht 
"Omgekomen inbrekers waren gewone jongens"
Citaat:
- De twee Utrechtse inbrekers die zijn omgekomen in Duitsland en hun zwaargewonde vriend waren gewone jongens. Dat zeggen mensen in Kanaleneiland die de drie kennen. De drie 22-jarigen zaten in een gestolen auto en kwamen om het leven toen ze na een kraak van de weg raakten.

De drie hadden ingebroken in een telefoonzaak in het Duitse Krefeld en waren op de vlucht. Met hoge snelheid raakte hun gestolen Audi van de weg. Mohammed en Redouan overleden kort na het ongeluk, Yassine ligt nog in het ziekenhuis.

De drie zijn bekende gezichten in Kanaleneiland en in de Marokkaanse gemeenschap in Utrecht. De vader van Mohammed heeft een slagerij aan de Kanaalstraat in Lombok. Die zaak wordt vanwege het overlijden van zijn zoon tijdelijk gerund door een oom uit de familie.

Tegen RTV Utrecht zeggen veel mensen dat de jongens niet opvielen door hun gedrag. "Het zijn dikke maten. Ze gingen regelmatig eten in eettentjes", zegt verslaggever Marco Geijtenbeek. "Ik sprak een aantal van die eigenaren: op hen maakten ze een nette indruk."

METHODE
Toch maakten Mohammed en Redouan en Yassine afgelopen weekend een uitstapje naar Duitsland om daar in te breken. Een beproefde methode, zegt zowel de Nederlandse als Duitse politie. Het aantal kraken in het grensgebied met Nederland is de afgelopen twee jaar enorm toegenomen, terwijl in Nederland steeds minder wordt gestolen.

Volgens Duitse media is er een bende actief omdat er steeds van Audi's gebruik wordt gemaakt. Dat denkt een woordvoerder van de Nederlandse politie niet. "Het is bekend dat criminelen in veel gevallen snelle auto's gebruiken", zegt hij. "Maar daar worden veel soorten criminaliteit mee gepleegd. Dat betekent dat het moeilijk te zeggen is of zij bij een bende horen."

De Duitse politie is nog bezig met het onderzoek naar de drie Utrechters. Zo wordt meer bewijs verzameld over hun betrokkenheid bij de kraak in Krefelt aan kijkt de politie of Mohammed, Redouan en Yassine meer op hun geweten hebben.

Mohammed, Yassine en Redouan... jep.

ibizaking
Master
 Bericht 

"gewoon" is inderdaad een relatief begrip :x

pevo
Master
 Bericht 
Nou wat zullen we die gewone jongens missen :zzz:

CVPI
Respect
 Bericht 
^^
Ze praten het gewoon goed. Walgelijk.

Krefelt? Jesus H. Christ....

zandbak
Master
 Bericht 
alexs schreef:
Mohammed, Yassine en Redouan... jep.

Ze hadden wel een gouden hart en een moeilijke jeugd in Nederland.

Fopspee(n)
Master
 Bericht 
alexs schreef:
"Omgekomen inbrekers waren gewone jongens"

Klopt....voor Kanaleneiland wel, in andere delen van NL zal men daar anders over denken

bruintje beer
Master
 Bericht 
't Is inderdaad maar wat je definitie van 'gewoon' is :roll:

Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
alexs schreef:
De twee Utrechtse inbrekers die zijn omgekomen in Duitsland en hun zwaargewonde vriend waren gewone jongens. Dat zeggen mensen in Kanaleneiland die de drie kennen.
Dit vat het allochtonen probleem in NL mooi samen.

Marten320TD
Master
 Bericht 

Als plofkraken ( Islamieten en springstof....altijd een lekkere combi), inbraken en diefstallen "gewoon" zijn in hun omgeving, begin ik mij af te vragen of wij dit volk nog wel willen hebben in NL.
En laat mij raden: enkel kafir zijn door hen beroofd. Maar om dat nou "rasiesj!!" te noemen, zal veel te ver gaan..... toch, gutmenschen??

Ik heb ook de indruk dat in hun gemeenschap het not done is om misdadigers te "verraden" aan de kafir politie. Zelfs als het gaat om een overval op twee JOODSE 80 plussers (maar dat "detail" werd door "opsporing verzocht" vergeten te vermelden. Waarschijnlijk 4 maanden na dato even ontglipt.) is geen reden om dit tuig aan te geven.
De haat jegens kafir die hun leven makkelijk maken (zeker itt islamitische landen) zit diep.

Redlin
Pro
 Bericht 

Nee, het is geen haat. Ze moeten gewoon van je spullen afblijven en doen ze dat niet en ze verongelukken laat ze dan sterven. Dan hoeven wij er niet alsnog voor op te draaien. Het scheelt een weg naar de rechter die vraagt schuldig of niet. het scheelt een opvang in de gevangenis. Waar ze als het tegenzit niet inkomen. Vandaar mijn mening het ruimt lekker op. Moordenaars, dieven aanranders en wat nog meer maakt niet uit wie of wat het zijn.
Als je zo dom bent om te verongelukken en te sterven. Doe dan vooral je ding maar zadel mij niet op met de last als je toch een kasplantje wordt.
En of je nu zwart, geel,blank, bruin,licht bruin etc bent blijf van andermans spullen af. God dienst onafhankelijk. Het schijnt wel dat de er een voorkeur is van type mens wat dit vaker doet en hierdoor meer in het nieuw komt. Je roept het helaas op jullie af en heb er geen medelijden mee.

Als je wel de normen en waarden kent heb je van mij geen last.

Kwibus
Master
 Bericht 
Ik welk niet op welke fora je nog meer zit, maar in dit topic b.v. lees ik vooral veel vreugde.

Zoals Redlin hierboven ook al aangeeft, je moet met je fikken van andermans spullen afblijven. Kun je dat niet laten, dan ben ik een groot voorstander van karma; temeer daar de justitiële berechting vaak weinig tot niets voorstelt. En mijn vreugde doet niet aan discriminatie, ik gun elke dief deze dood, ongeacht (dubbele) nationaliteit, huidskleur, etnische afkomst of geslacht. Als het 3 XYZ's waren geweest had ik hetzelfde gereageerd. Wat je overigens op dit forum ook terug kunt vinden in vergelijkbare topics waar ik mijn vreugde heb getoond.

En even voor de zekerheid, in welke maatschappij/wereld zijn 3 jongens die een auto stelen om daarmee vervolgens bijna 200 kilometer verderop een ramkraak te gaan plegen, "normaal"?

Overigens, ik heb normaal gesproken wel medelijden met de ouders en familie. Zo op het eerste oog lijkt b.v. de vader van Mohammed gewoon een eerlijke hardwerkende man. Om dan je kind te verliezen met diefstal als zijn nalatenschap lijkt me vreselijk. Maar het zou ook een hele nare man kunnen zijn.

Redlin
Pro
 Bericht 
Kwibus :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

R
Master
 Bericht 
Toch lees ik liever over een plof- of ramkraak dan de zoveelste niets en niemand ontziende (woning) overval.

bernardo A.
Master
 Bericht 

Kwibus schreef:
En even voor de zekerheid, in welke maatschappij/wereld zijn 3 jongens die een auto stelen om daarmee vervolgens bijna 200 kilometer verderop een ramkraak te gaan plegen, "normaal"?

Jah, in de voltooide tijd van de maakbare samenleving, wat dacht jij dan?

Kijk jij trouwens ook naar My name is Earl? daar beleef ik af en toe wel vreugde aan.

Kwibus
Master
 Bericht 
My Name is Earl slingert nog ergens rond om eens te bekijken ja

WimLex
Master
 Bericht 
2 uur 54 minuten geleden
'Nederlandse plofkraker omgekomen in Duitsland'

Afbeelding
© EPA

In Duitsland is vanmorgen vroeg een vluchtauto gecrasht met drie mannen die op de vlucht waren voor de politie. Ze hadden net een plofkraak gepleegd. Een van hen zou een Nederlander zijn.

De drie zaten in een vluchtauto die tegen een vrachtwagen en vervolgens tegen een boom crashte. De man die om het leven kwam zou uit Maarssen komen, meldt RTV Utrecht. De twee andere mannen zijn aangehouden.

Duitse brandweerlieden hebben zakken met geld uit de gecrashte auto. De Duitse officier van justitie gaat ervan uit dat de mannen verantwoordelijk zijn voor een reeks plof- en ramkraken.

Het westen van Duitsland wordt al maanden geteisterd door plofkraken en ramkraken. Veel kraken lijken het werk van Nederlanders te zijn. Na hun daden vluchten ze in snelle auto’s richting de grens. De twee mannen die vanmorgen zijn aangehouden zijn de eerste arrestanten in de zaak.
RTL Nieuws

Pagina 2 van 5 [ 207 berichten ]