» Openbaar » Media » Verkeersongevallen   

Pagina 1 van 5  [ 207 berichten ]
RRL
Master
 Bericht 
Afbeelding
Drie mannen van 22 jaar uit Utrecht zijn in de nacht van zondag op maandag met een snelle, gestolen Audi na een ramkraak op een telefoonwinkel in het Duitse Krefeld verongelukt. Twee van hen overleefden de klap niet, de derde Utrechter ligt in het ziekenhuis.
In de ravage rondom het autowrak werden telefoons nog in de verpakking gevonden, die iets daarvoor uit de Telekom-winkel van Krefeld gestolen waren.

De Duitse en Nederlandse politie hebben samen een groot onderzoek naar de doden en gewonde uit Utrecht en eerdere ramkraken op touw gezet. Onder de codenaam 'Heat' doet het Duitse Landeskriminalamt van de politie Nordrhein-Westfalen al langer onderzoek naar meerdere ramkraken in de regio op telefoonwinkels en geldautomaten.

Audi-bende
Het heeft er volgens de politie alle schijn van dat de drie verongelukte mannen de 'Audi-bende' vormen die sinds enige tijd in Duitsland huishoudt. Ze rijden vermoedelijk met een gestolen snelle Audi naar Duitsland, slaan daar hun slag en vluchten weer de grens naar Nederland over. Vorig jaar heeft de Duitse politie een auto gevolgd die vanuit Düsseldorf door het hele Roergebied scheurde en naar Nederland wist te ontsnappen.

Het trio uit de Utrechtse wijk Kanaleneiland dat in de nacht van zondag op maandag verongelukte, werd niet door de politie achtervolgd, maar raakte vermoedelijk door een te hoge snelheid van de weg op de A57 bij Krefeld. De jonge mannen werden uit de auto geslingerd. Een van de mannen overleed ter plekke, een ander in de ambulance. De derde ligt zwaargewond in een Duitse ziekenhuis en is volgens de politie nog niet aanspreekbaar.

Toevallig, een snelle Audi. Eveneens toevallig: afkomstig uit Kanaleneiland. Parelbuurt.
No offence Ton

Redlin
Pro
 Bericht 
Tja als dit verhaal zo klopt zou ik eigenlijk zeggen. Ruimt weer lekker. Scheelt weer belastingcenten O:).

bruintje beer
Master
 Bericht 
:kniktja: opgeruimd staat netjes.

Denman
Master
 Bericht 

Daarom, gordel om..
Maar opgeruimd staat netjes.

Ton.
Master
 Bericht 
RRL schreef:
No offence Ton

:boos: :lol:

Ik kan mij geen A6 op Duits kenteken herinneren in de buurt. Wel een A8.

Overigens hangen er in / om de wijk voldoende camera's (zowel verkeers als toezicht), dus men zou eens wat oude tapes kunnen bekijken...

S60
Master
 Bericht 
Een hoop Foto's:

http://schulmanntv.de/

Fred :glaasje:

HypHyper
Master
 Bericht 
Good riddance

cmx45
Die hard
 Bericht 

Denman schreef:
Daarom, gordel om..

Bij dit soort types liever niet. :wink:

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
S60 schreef:
Een hoop Foto's:

Dat is een best wrak.

Kwibus
Master
 Bericht 
Ze rijden reden
:lol:
Nou nog hopen dat nummer 3 het ziekenhuis tussen zes plankjes verlaat :dag:

zadkine
Master
 Bericht 
Ton. schreef:
Ik kan mij geen A6 op Duits kenteken herinneren in de buurt. Wel een A8

De kentekens waren (in Duitsland) gestolen volgens de berichtgeving aldaar.
Vindt het trouwens schandelijk dat hier over Nederlanders gesproeken wordt ipbv over import Nederlanders. (Cq werkelijke herkomst).
Dat politiek correcte moet eens voorbij zijn. Altijd herkomst vermelden aub (dus ook als het wel autochtone Nederlanders betreft)

Ton.
Master
 Bericht 
zadkine schreef:
De kentekens waren (in Duitsland) gestolen volgens de berichtgeving aldaar.

Kan zijn dat ze al geruimere tijd met dat gestolen kenteken rijden, ook in Utrecht.
Volgens mij, maar dat moet ik checken, rijdt de A8 ook op een Kleeve-kenteken.

zandbak
Master
 Bericht 
zadkine schreef:
Vindt het trouwens schandelijk dat hier over Nederlanders gesproeken wordt ipbv over import Nederlanders. (Cq werkelijke herkomst).

Aanname....weet jij het?

Paint-Brush
Master
 Bericht 
Aardige klappert geweest... :o (R)S6?

Redlin
Pro
 Bericht 
Maakt niet uit of het een import of bestaand was het ruimt nog steeds goed op.

CVPI
Respect
 Bericht 
Geen medelijden.
Utrecht telt 2,5 inwoners minder. :thumb:
Als je niet met dat vermogen om kan gaan, blijf dan lekker in je Polo rijden.

Hopelijk gaat die ander alsnog kapot, scheelt weer dat wij voor zijn rolstoel e.d. moeten betalen.

RRL
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Aanname....weet jij het?

Bij het Kanaleneiland zeer aannemelijk.
zadkine schreef:
Vindt het trouwens schandelijk dat hier over Nederlanders gesproeken wordt ipbv over import Nederlanders.

Hoezo? In je paspoort is geen onderscheid tussen eerste toelating en eerste afgifte in Nederland. Die data kunnen daarbij ook nog eens gelijk zijn.

Kenji
Master
 Bericht 
Ik kan er niet wakker van liggen. In ieder geval 2 kansenpareltjes minder, hopelijk snel de derde ook.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Meerdere ramkraken? De teller staat al op ruim driehonderd! :-?

Ben benieuwd of deze personen achter al deze opgeblazen geldautomaten zaten. Men gaat uit van meerdere criminele bendes; uit Nederland. Ik denk dat half Kanaleneiland aan het shoppen is.

Brave Hendrik
Master
 Bericht 
Geluk bij een ongeluk, er vallen geen doden of zwaar gewonden te betreuren.
Zonder tussenstop retour afzender en auto weer naar de eigenaar.

Guppenklup
Master
 Bericht 
Autogordels zijn niet halul :woop:

Ton.
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Ik denk dat half Kanaleneiland aan het shoppen is.

Dikke BMW's in K-eiland jongeh!

Steek ik schraal af met mijn V40... :x

NoCashCow
Master
 Bericht 

Brave Hendrik schreef:
en auto weer naar de eigenaar

Die wil die auto niet meer zien.
Jammer van de auto overigens

R
Master
 Bericht 
zadkine schreef:
Dat politiek correcte moet eens voorbij zijn. Altijd herkomst vermelden aub (dus ook als het wel autochtone Nederlanders betreft)

Weten jullie wat de misdaadcijfers in Nederland zouden zijn, zonder de gracieuze inbreng der NoordAfrikaners?

Wij moeten het allemaal pikken en de 'leiders van dit land' hebben daar amper weet van in Wassenaer of het roomblanke Benoordenhout.

En toch vind ik mijzelf geen racist..

Kenji
Master
 Bericht 
Is het nog racisme te noemen als die bevolkingsgroep zichzelf zo sterk profileert?

Dan is het toch gewoon een feit?

bruintje beer
Master
 Bericht 
Kenji schreef:
racisme
Ik vind dat die term toch al uit z'n letterlijke betekenis gerukt is.
We discrimeren naffers niet naar ras, maar naar culturele achtergrond. Heeft niets te maken met een aangeboren factor waar ze niets aan kunnen doen; als ze zouden willen ja, ja zouden ze zich prima aan kunnen passen hier.

Maar goed, deze druiloren hebben de term 'slachtofferrol' creatief ingevuld, dat dan weer wel.

WimLex
Master
 Bericht 
zadkine
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Aanname....weet jij het?

Heb in het "dodelijke ongelukken" topic gezet dat dat een lichtgetint vermoeden is....

ofwel nog geen donkerbruine vermoeden....bijna zekerheid.

En denk eraan dat ik in mijn topic schreef dat ik ALTIJD de herkomst gepubliceerd wil zien. Dus ook bij roomblanke buitenlanders (scandinavie, duitsland ed) of roomblanke Nederlanders.

snovvdog
Master
 Bericht 
R schreef:
Weten jullie wat de misdaadcijfers in Nederland zouden zijn, zonder de gracieuze inbreng der NoordAfrikaners?

Ik heb mijn vraagtekens of NL-ers wel zo veel beter zouden zijn als ze uit dezelfde omstandigheden en omgeving kwamen:

https://www.piresearch.nl/files/1683/dr ... it+van.pdf

tl:dr: Mocro's of andere bevolkingsgroepen doen het niet slechter dan Hollanders uit soortgelijke omgeving. Het is alleen dat er in die omgevingen weinig Hollanders wonen, vandaar de absolute aantallen...

Maar verder: Good riddance, 2, hopelijk 3 parasieten minder.

zadkine
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
k heb mijn vraagtekens of NL-ers wel zo veel beter zouden zijn als ze uit dezelfde omstandigheden en omgeving kwamen:

Het zou wel wat beter zijn. Omdat Nederlanders met de paplepel ingegoten krijgen dat 2 tegen 1 laf is.
En mocro's met de paplepel ingegoten krijgen dat je altijd een ander moet helpen....ook al is het 200% eigen schuld en fout. Dus vooral straatgewelds misdrijven zouden minder zijn.

Gewoon qua diefstal dus weinig verschil. En fraudes/oplichting zelfs wat meer.

Maar ja, ook in Polen geven de "hoge bomen" een "uitstekend" voorbeeld door de presidentiële woning , gemeubileerd met staatseigendom, leeg te roven als je niet meer herkozen wordt.

Tommie
Master
 Bericht 

:thumb: :thumb: :thumb:

Wesje
Pro
 Bericht 

Totaal geen medelijden mee.

SuperChinees
Die hard
 Bericht 
Zijn net als k**********n, gaan er twee dood en er komen vier terug.

BMW-gek
Master
 Bericht 
Moge de rest snel volgen :thumb:

Brave Hendrik
Master
 Bericht 
S60 schreef:
Een hoop Foto's:
http://schulmanntv.de/

Van één foto heb ik een screensaver gemaakt.

bert65
Master
 Bericht 
Van de lijkwagen?

Vroeg op
Master
 Bericht 
:zzz: jammer joh... Moet je maar met ranzige poten van andermans spullen afblijven :dag:

Mr.Cabdriver
Die hard
 Bericht 
Wanneer is de stille tocht voor deze verder heel aardige jongens?

Vroeg op
Master
 Bericht 
Mr.Cabdriver schreef:
Wanneer is de stille tocht voor deze verder heel aardige jongens?

Gaan ze dan lopen vanaf Krefeld naar Kanaleneiland?

hoevenpe
Master
 Bericht 

Is die derde al op weg naar zijn 72 maagden? :-D

Vroeg op
Master
 Bericht 
Geen van drieën. Ze zijn niet als martelaar gestorven. Gewoon als ordinaire boeven. Boeverij mag niet van Allah.

dikkydik
Master
 Bericht 
Vroeg op schreef:
Boeverij mag niet van Allah.

Mensen mollen om er zelf beter van te worden daarentegen wel. Fraai hoor.
Nu maar hopen dat die derde ook op het matje geroepen wordt.

Vroeg op
Master
 Bericht 
dikkydik schreef:
Mensen mollen om er zelf beter van te worden daarentegen wel.

nee ook niet. Maar dat is anders he. :fp:

R
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
R schreef:

Ik heb mijn vraagtekens of NL-ers wel zo veel beter zouden zijn als ze uit dezelfde omstandigheden en omgeving kwamen:

https://www.piresearch.nl/files/1683/dr ... it+van.pdf

Dat weet ik niet. Lang rapport wel en ik zag een treffende alinea:

1.4 Criminaliteitspatronen
Uit meerdere onderzoeken blijkt dat Nederlandse criminele jongeren zich
vooral schuldig maken aan vandalisme en vernielingen, terwijl allochtone cri-
minele jongeren iets meer diefstallen, vermogens- en geweldsdelicten begaan
(Driessen e.a., 2002). Tussen de criminaliteitspatronen van jongeren van de
verschillende allochtone groepen is eveneens enige diversiteit te bespeuren.
Criminele jongeren van Surinaamse afkomst lijken zich vaker met kleinschalige
drugshandel bezig te houden, Turkse jongeren plegen meer geweld onderling,
de Antilliaanse criminaliteit vertoont ernstiger en gewelddadiger trekken en het
criminaliteitspatroon van Marokkaanse jeugdige criminelen typeert zich door
een breed scala aan delictvormen. Er wordt vooral veel diefstal gepleegd, zowel
zonder als met geweld (Bovenkerk, 2000; Ministerie BZK, 2001). Groot zijn
deze verschillen tussen de allochtone groepen echter niet.

Daarbij, een groot verschil om af en toe een delictje te plegen of dat het in het bloed lijkt te zitten en 24 uur per dag bij gelegenheid kan gebeuren.

BLikent
Master
 Bericht 
Zou die cijfers wel eens recenter willen zien. Tussen de cijfers van 2000/2002 en nu zit een hele nieuwe generatie rotjochies.

djee
Master
 Bericht 
Zonde van de Audi. Sterkte gewenst aan de eigenaar.

flaskk
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Aanname....weet jij het?

Op AD wordt het wel duidelijk, iemand zegt tja beroeps risico, en krijgt ie deze reacties terug:
Citaat:
Mohamed Arzi op FB zegt: Vieze vuile kanker racisten jullie gun ik allemaal kanker en jullie ouders

Ducantoni
Master
 Bericht 
Vroeg op schreef:
Boeverij mag niet van Allah.

Het wordt tijd dat de Imam en anderen in de directe omgeving de aanhangers van dat geloof dat hun toehoorders wat beter inpeperen.
Deze heren dachten zeker omdat ze nooit gepakt werden voor hun daden dat ze onkwetsbaar waren. Laat anderen hier lering uit trekken.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
djee schreef:
Zonde van de Audi. Sterkte gewenst aan de eigenaar.

Ik neem aan dat de eigenaar verzekerd was/is en allang zijn geld heeft cq met wat anders rijdt.

flaskk
Master
 Bericht 
Vooral een RS lijkt me dat je daar een band mee krijgt, soort van ziel.

Pagina 1 van 5 [ 207 berichten ]