» Openbaar » Media » Verkeersongevallen   

Pagina 1 van 1  [ 18 berichten ]
Kenji
Master
 Bericht 
Nu.nl schreef:
Een spookrijder heeft zaterdagochtend vroeg een ongeluk veroorzaakt op het Prins Clausplein bij Den Haag. De 45-jarige man had zeker 17 kilometer in de verkeerde richting over de A4 gereden.
Het ging uiteindelijk mis op de verbindingsweg tussen de A12 en de A4 richting Delft. De Poolse man botste bij de afslag Ypenburg op een andere auto.

Beide bestuurders raakten gewond. De man van de tegenliggende auto kon ter plekke worden behandeld, meldt de politie Den Haag. De spookrijder moest voor behandeling naar het ziekenhuis.

De spookrijder verzette zich toen de politie hem mee wilde nemen. De politie moest pepperspray gebruiken om hem tot bedaren te krijgen.

Wonder
Volgens een woordvoerder was de man "onder invloed". Onderzoek moet uitwijzen waarvan hij precies onder invloed was.

De man reed rond 6.00 uur vanaf Vlaardingen in verkeerde richting over de A4. Zowel de VerkeersinformatieDIenst (VID) als de politie spreken van een "wonder" dat de man geen ernstiger ongeluk heeft veroorzaakt.

Politie onderzoekt ongeval met spookrijder op verbindingsweg A4 Politie onderzoekt ongeval met spookrijder op verbindingsweg A4
Afsluitingen
Door het ongeval zijn de verbindingswegen vanaf de A12 naar de A4 richting Delft, en daarmee ook naar de A13, afgesloten voor het verkeer. Deze situatie duurt tot 10.00 uur, verwacht Rijkswaterstaat.

De VID raadt automobilisten aan via Gouda naar Rotterdam en verder te rijden.

Dashcamfilmpje op Regio15: http://www.regio15.nl/nieuws/lijst-weer ... 2-den-haag
:x :x :x :x

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Zo, aardig sick..

Ik heb wel vaker gezien (in Duitsland) dat ze de meest linker strook afkruizen maar wat, zoals in dit geval, de idioot op de rechter rijstrook rijdt. :|

Die Caddy heeft alle geluk van de wereld gehad dat ie geschaafd is, ipv frontaal erop.

no justice
Master
 Bericht 
Pool pfff

Schoenzool
Master
 Bericht 
Tsjezus. Wat een geluk dat het zo is afgelopen.
Die bejaarde ook pffffffffffffff

Spook
Master
 Bericht 
Alle kentekens zichtbaar. Is dat nieuw in zulke reportages?

snovvdog
Master
 Bericht 
Citaat:
Tot verbazing van alle aanwezigen kwam een oudere man het afgesloten wegvak oprijden. Hij kwam doodleuk vragen 'hoe hij dan verder moest rijden'. De man is aan de kant op de vluchtstrook gezet; naar verwachting zal er een onderzoek worden ingesteld naar zijn rijvaardigheid.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
:lol: :lol:

Maar verder, wat een klojo, hoe kan je in vredesnaam bewust zo door blijven karren?

Cweepz
Master
 Bericht 
Die dashcammer is toch ook een FSer ?
Naam komt me in ieder geval bekend voor!

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Patrick de Leeuw? Het zegt mij niets. :x

Nou ben ik vrij slecht met namen dat is dan ook wel weer zo.

Kwibus
Master
 Bericht 
no justice schreef:
Pool pfff
Je bedoelt Audi pfff natuurlijk O:)

basjuh1981
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Die Caddy heeft alle geluk van de wereld gehad dat ie geschaafd is, ipv frontaal erop.

Deze ligt er ook lekker bij:
Afbeelding

crazydriver
Pro
 Bericht 

Cweepz schreef:
Die dashcammer is toch ook een FSer ?
Naam komt me in ieder geval bekend voor!

Klopt ;) overigens was ik ook net op Hart van Nederland te zien.
Tevens ook op rtl nieuws, omroep west en Telegraaf tv.

Pietert
Master
 Bericht 
Allemaal goede prijzen mee afgesproken hoop ik?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Tsja.. Over prijzen gesproken.. Vraag me al een paar dagen af wat ik met regio15 ga doen.. Er is er een die denkt 5 Euro te kunnen verdienen aan mijn imagecaching systeem. Beetje jammer. Blacklisten is ook weer zo overdreven :-?

JeffreyM
Master
 Bericht 
Spookrijder nummer 3 van dit weekend :o :x
Citaat:
@vid 4 minuten geleden
De 3e spookrijder dit weekend is zojuist staande gehouden. Was op de A348 ri. Zutphen tussen Industrieterrein de Beemd en Doesburg. #oei

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Kwibus schreef:
Je bedoelt Audi pfff natuurlijk O:)

Nee, Pool pfff. Zal wel aardig diep in de fles hebben gekeken.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
Zal wel aardig diep in de fles hebben gekeken.

Als die fles leeg was, is er niks aan de hand 8)

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
Als die fles leeg was, is er niks aan de hand

Jahaa, naderhand was ie leeg :glaasje:

Tita_NL
Pro
 Bericht 

Dave schreef:
Vraag me al een paar dagen af wat ik met regio15 ga doen..

Kan je geen dynamische watermark doen over afbeeldingen die niet op bepaalde pagina's worden gehost?

Pagina 1 van 1 [ 18 berichten ]