» Juridisch » Wet Mulder (M) boetes   

Pagina 1 van 1  [ 9 berichten ]
bassdude
Eendagsvlieg
 Bericht 

Dag lui,

Enkele weken geleden moest ik muziekinstrumenten inladen na een optreden in het centrum van Den Haag. Na m'n auto uit de parkeergarage te hebben gehaald stond deze enkele minuten, met knipperlichten aan, onbemand met twee wielen op de stoep terwijl ik m'n spullen aan het halen was. Bij terugkomst vond ik onder m'n ruitenwisser de verheugende mededeling dat men mij een boete ging toesturen. Bij de feestelijke ontvangst van het aangekondigd schrijven bleek dat het gaat om: 'feitcode R315B: met een stilstaand voertuig niet de rijbaan gebruiken'.

Heeft het zin om hier tegen in beroep te gaan, omdat het hier om laden en lossen gaat? Dit kan ik overigens bewijzen aan de hand van de factuur die ik voor die avond heb gestuurd, ik heb zelfs nog de kwitantie van de parkeergarage, mocht dat er wat toe doen.

Bij voorbaat dank :D !

Marijn.

Feitelijk
Master
 Bericht 
bassdude schreef:
Heeft het zin om hier tegen in beroep te gaan, omdat het hier om laden en lossen gaat?

Nee.

Pita
Master
 Bericht 

Laden en lossen mag ook niet half op de stoep !

bassdude
Eendagsvlieg
 Bericht 

Ok... helder.

bert65
Master
 Bericht 
bassdude schreef:
Ok... helder.

Volgende keer gewoon op de rijbaan gaan staan en de aandachttrekkertjes (alarmlichten) niet aanzetten.

bassdude
Eendagsvlieg
 Bericht 

bert65 schreef:
Volgende keer gewoon op de rijbaan gaan staan en de aandachttrekkertjes (alarmlichten) niet aanzetten.

Meen je dat serieus?

Feitelijk
Master
 Bericht 
Daar mag je wel laden of lossen ja.

bert65
Master
 Bericht 
bassdude schreef:
Meen je dat serieus?

Een boel agenten noemen alarmlichten ook wel aandachttrekkers, vooral omdat ze van ver al te zien zijn. Wil je aandacht dan krijg je aandacht.
Op het trottoir mag je met auto niet komen, op de rijbaan wel.

Alexander_B
Master
 Bericht 
Alarmlicht is om te zorgen dat blinde kippen dr niet tegenaan rijden, wel lullig dat ze ook als politiemagneet werken inderdaad.

Pagina 1 van 1 [ 9 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten