» Juridisch » Wet Mulder (M) boetes   

Pagina 1 van 1  [ 17 berichten ]
Chillary74
Eendagsvlieg
 Bericht 

Hoi

Heb een vraag...
Ik heb al 2 dagen zit te malen in mijn hoofd of ik evt wel een boete zou krijgen door rood rijden.

Het ging namelijk zo... ik stond netjes te wachten voor de stoplicht die rood was maar bij het niet goed opletten van de juiste stoplicht voor links afslaan keek ik per ongeluk van rechtdoor verkeer.
Dus ben ik andere woorden door rood gereden, toen ik in de gaten had was ik al over de streep maar stopte wel toen er nog auto 's aankwamen van de overkant die rechtdoor ging en ging vervolgens mijn weg naar links.
Er stond wel een flitspaal bij die stop licht..
dus mijn grootste vraag is krijg ik toch een boete?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Welk verkeerslicht was dat dan? Vaak staat de flitspaal alleen voor verkeer wat rechtdoor gaat zijn collectes te verrichten (maar dat is niet altijd het geval).

Chillary74
Eendagsvlieg
 Bericht 

Kruising van boutenslaan en zeelsterstraat in Eindhoven ...er zatten wel lussen op de weg

Masterdam
Master
 Bericht 
*Botenlaan

Van waar naar waar reed je?

Chillary74
Eendagsvlieg
 Bericht 

Ik reed vanuit richting limburglaan naar botenlaan bij de kruising links naar zeelsterstraat in dus de kruising voor de grote rotonde richting beukenlaan

Masterdam
Master
 Bericht 
Je zou hem wel verdienen maar er liggen geen lussen dus je hebt geluk.

R
Master
 Bericht 
Masterdam schreef:
Je zou hem wel verdienen

voor een eurootje of 50

Chillary74
Eendagsvlieg
 Bericht 

Masterdam schreef:
geluk.

Maar afwachten dan of het zo is .. ik hoop het maar ik zag op de wegdek wel gewoon strepen hoor dat zijn toch wel lussen?

Masterdam
Master
 Bericht 
Na de stopstreep zie ik geen lussen liggen.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Chillary74 schreef:
ik stond netjes te wachten voor de stoplicht die rood was maar bij het niet goed opletten van de juiste stoplicht voor links afslaan keek ik per ongeluk van rechtdoor verkeer.

Wat een sukkel!

Link

Ook geen lussen daar, maar wel een Gatso-T...

shootme
Master
 Bericht 
Mocht je een print krijgen, kun je kijken of je deze kunt laten aanpassen van "rijden door rood verkeerslicht" naar "niet stoppen voor de stopstreep".
Indien dat lukt, gaat het van strafrecht naar mulder, met alle gevolgen van dien. :thumb:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Hier dus... https://www.google.nl/maps/place/Botenl ... 97!6m1!1e1

Geen lussen na de stopstreep voor afslaand verkeer maar wel een Gatso-T .. Kans zit erin dat je 'm krijgt, dat ding kan alle rijbanen analyseren (beweerd men bij Gatso).

Pietert
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Hier dus.

Hadden die verkeersregelaars hem niet kunnen waarschuwen? :roll:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ik heb de indruk dat het geen hem is.

Pietert
Master
 Bericht 
Ohja, nu zie ik t. Bij dit soort schrijfmodi ga ik altijd over op het scannen van steekwoorden en pak ik dus niet altijd de complete context. Excuus :)

Masterdam
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Geen lussen na de stopstreep voor afslaand verkeer maar wel een Gatso-T .. Kans zit erin dat je 'm krijgt, dat ding kan alle rijbanen analyseren (beweerd men bij Gatso).

Waarvoor zouden die lussen na de stopstreep dan kunnen zijn?

TMFKAV
Master
 Bericht 
shootme schreef:
:thumb:

Beide overtredingen zijn Mulder.

Pagina 1 van 1 [ 17 berichten ]