» Juridisch » Wet Mulder (M) boetes   

Pagina 1 van 1  [ 6 berichten ]
81kw
Pro
 Bericht 
Na jaren boetevrij gereden te hebben kreeg ik 2 vrij onaangename enveloppen met een paars randje. Ik zou door rood hebben gereden en een minuut later geen richting aangegeven hebben. Ik kan mij niet herinneren dat ik überhaupt door rood zou hebben gereden, want dat is iets wat ik nooit doe. Misschien was het oranje, maar ik rij nooit moedwillig door rood., want duur en gewoon dom.

Ik wil toch wel graag meer weten van de betreffende agent die het heeft vastgesteld en de situatie waarin dit ging. En dashcambeelden? Ze zullen er ongetwijfeld geweest zijn, maar tegen de tijd dat ik dit onder ogen kreeg was het al overschreven. (note to self: 128GB kaartje kopen).

Anyway, wat ga ik precies opvragen? Heb al in het stappenplan gekeken, maar dat lijkt zich voornamelijk op snelheid toe te spitsen. Alle hulp welkom :thumb:

TMFKAV
Master
 Bericht 
In ieder geval de PV's bij de opsporingsinstantie (politie?) opvragen, nieuwsgierig waarom er niet staande is gehouden ......

Citaat:
Ik kan mij niet herinneren dat ik überhaupt door rood zou hebben gereden, want dat is iets wat ik nooit doe. Misschien was het oranje, maar ik rij nooit moedwillig door rood., want duur en gewoon dom.

Moedwillig of per ongeluk, de beschikking is hetzelfde O:)

81kw
Pro
 Bericht 
Ja daar ben ik ook nieuwsgierig naar want als ik binnen een minuut twee overtredingen pleeg, dan moet ik zeker gevolgd zijn.

zandbak
Master
 Bericht 
81kw schreef:
maar tegen de tijd dat ik dit onder ogen kreeg was het al overschreven. (note to self: 128GB kaartje kopen).

Als je een beetje veel rijdt helpt zo'n 128gb kaartje daar ook niet tegen. Kan je beter een externe harddisk kopen en daar alles elke paar dagen opgooien.

81kw
Pro
 Bericht 
TMFKAV schreef:
Moedwillig of per ongeluk, de beschikking is hetzelfde O:)

Maar gewoon via de gegevens op de achterkant het PV opvragen? Kan ik nog meer opvragen?

TMFKAV
Master
 Bericht 
Denk het niet, meer zal er niet zijn.

PV valt niet onder de Wob, maar onder Wpg :wink:

Pagina 1 van 1 [ 6 berichten ]