» Juridisch » Wet Mulder (M) boetes   

Pagina 1 van 1  [ 4 berichten ]
PieterK
Eendagsvlieg
 Bericht 

Beste mensen,
Ik ben staande gehouden na een lasergun meting. Na correctie 22 km te snel.
Actie was in Slootdorp, Politie stond tussen de plantjes op de rotonde westerterpweg X Den Oeverseweg
Ik reed dorp uit, ongeveer hier.
https://www.google.nl/maps/@52.8451668,4.973183,3a,75y,102.61h,63.19t/data=!3m6!1e1!3m4!1sM_lb5vIH5huyi68iPz5H7A!2e0!7i13312!8i6656

Op de beschikking staat als locatie westerterpweg en geen huisnummer. Waar ik reed is het 50 (eerlijk is eerlijk), maar aan de andere kant van de rotonde is het nog steeds westerterpweg maar wordt het 80.

Moet er op een beschikking een nauwkeurigere plaatsbepaling staan (huisnummer oid), of voldoet dit? En maak ik een kans bij een bezwaar?

Merci

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
PieterK schreef:
Moet er op een beschikking een nauwkeurigere plaatsbepaling staan (huisnummer oid), of voldoet dit? En maak ik een kans bij een bezwaar?
Nou, dan zou ik maar eens heel snel een WOB opstarten. In dit soort gevallen zou een exacte plaatsbepaling wel heel erg fijn zijn. Vooral het feit of hij BiBeKo heeft opgeschreven is in deze wel belangrijk. En bezwaar aantekenen. Liefts op zo summier mogelijk beschrijven waarom je bezwaar maakt.

PieterK
Eendagsvlieg
 Bericht 

Oke, dan schrijf ik nu een bezwaar. Wat zet ik daar dan in?
- vraag de zaak uit te stellen totdat ik de documenten van het wob van de politie heb gekregen en dan een inhoudelijk verweer kan geven?
of
- Iets in de trant .. het was bubeko ik mocht daar 80.

Pietert
Master
 Bericht 
PieterK schreef:
Wat zet ik daar dan in?

Bezwaarbrief schreef:
De waarneming van de betreffende Ambtenaar is foutief. Er moet hier sprake zijn van een misverstand.

Belangrijk:
Eventuele fouten die je nu vindt, niet melden als verdediging. Dit moet je pas bij de rechter doen. Als je ze nu details geeft over de fouten die er eventueel in staan, passen ze het PV aan en krijg je doodleuk een nieuwe beschikking met de aangepaste (en dus dit keer juiste) informatie.

Pagina 1 van 1 [ 4 berichten ]