» Juridisch » Wet Mulder (M) boetes   

Pagina 1 van 1  [ 21 berichten ]
jochemjbl
Nieuwkomer
 Bericht 

Hallo allemaal,

Ik ben tussen 5 maart en 12 april 4 keer geflitst, waarvan 2 keer op de A22 net na de velsertunnel, 1 keer op de A9 bij Amstelveen en 1 keer op de A4 bij Hoofddorp. Ben net begonnen bij mijn nieuwe werk en dan moet je niet te laat komen he :fp:?

Ik ben nog nooit in beroep gegaan na het ontvangen van een boete, maar wil aan jullie vragen of het zin heeft om in beroep te gaan.

Heb net menig forumonderwerp doorgekeken en zag dat er veel onderwerpen zijn waarbij er 2 auto's op 1 foto staan. Meestal is dan aangegeven om welke rijbaan het gaat. Op een van mijn foto's staat echter lane 1-2, terwijl op de foto duidelijk te zien is dat ik op de linker lane rijd. Kan ik hier iets mee?

Sorry voor deze algemene vragen, maar je moet toch ergens beginnen :rofl:?

Bijlage:
A22 12-04-2017.jpg
A22 12-04-2017.jpg [ 179.04 KiB | 468 keer bekeken ]

A22 bij 11.2

jochemjbl
Nieuwkomer
 Bericht 

P.S. ik heb ook foto's van de andere 3 flitsmomenten maar die kan ik hier niet bijvoegen 1 is het maximum. Is er een manier om die ook aan jullie te laten zien of moet ik dan nieuwe onderwerpen starten?

frankram
Master
 Bericht 
jochemjbl schreef:
ik heb ook foto's van de andere 3 flitsmomenten maar die kan ik hier niet bijvoegen 1 is het maximum. Is er een manier om die ook aan jullie te laten zien of moet ik dan nieuwe onderwerpen starten?

Die plaatjes kun je bij een imagehoster neerzetten en dan de link van die plaatjes hier tussen image tags (opmaakcodes) zetten.

jochemjbl
Nieuwkomer
 Bericht 

Afbeelding

jochemjbl
Nieuwkomer
 Bericht 

Tweede foto die hoort bij bovenstaande foto (A4 bij Hoofddorp):
Afbeelding

Foto van A9 bij Amstelveen:
Afbeelding

Foto van A22 11.2:
Afbeelding

dikkydik
Master
 Bericht 
Ik vraag me toch serieus af hoe ze in hemelsnaam die radar hebben uitgelijnd op de A22 thv hmp 11.2.
De radarset heeft dus naast de uitvoegstrook gestaan, een uitvoegstrook die schuin wegloopt van de hoofdrijbaan, :
https://www.google.nl/maps/@52.4556311, ... 312!8i6656
Nog duidelijker:
https://www.google.nl/maps/@52.4559799, ... 312!8i6656

Bounty
Master
 Bericht 

Frits kom er maar in (f)

zandbak
Master
 Bericht 
jochemjbl schreef:
Ben net begonnen bij mijn nieuwe werk en dan moet je niet te laat komen he :fp: ?

Dan zou ik juist een half uurtje eerder van huis gaan :aai:

jochemjbl
Nieuwkomer
 Bericht 

dikkydik schreef:
Ik vraag me toch serieus af hoe ze in hemelsnaam die radar hebben uitgelijnd op de A22 thv hmp 11.2.

Wat kan ik hier verder mee? Kunnen ze dan geen juiste meting hebben uitgevoerd? Weet jij toevallig ook hoe ik dat lane 1-2 moet opvatten?

zandbak schreef:
Dan zou ik juist een half uurtje eerder van huis gaan :aai:

Vanaf nu ga ik dat ook zeker doen :lol:

Maakt het nog uit dat de auto op naam van mijn vader staat voor het beroep etc.?

Bounty
Master
 Bericht 

jochemjbl schreef:
Maakt het nog uit dat de auto op naam van mijn vader staat voor het beroep etc.?

Machtiging maken

TMFKAV
Master
 Bericht 
Multaradar CT is ook niet horizontaal uitgelijnd. Voor een nauwkeurige meting is dat vereist (handleiding) !!

jochemjbl
Nieuwkomer
 Bericht 

TMFKAV schreef:
Multaradar CT is ook niet horizontaal uitgelijnd. Voor een nauwkeurige meting is dat vereist (handleiding) !!

Hoe ben je daar achter gekomen? Dan zou de andere meting ook niet geldig zijn, want het is dezelfde radar toch?

TMFKAV
Master
 Bericht 
jochemjbl schreef:
Hoe ben je daar achter gekomen?

Gewoon naar de foto kijken, weg loopt af en lantaarnpalen staan scheef.

Pietert
Master
 Bericht 
TMFKAV schreef:

Niet gehinderd door enige kennis:
Is de radarmodule en camera 1 apparaat? Anders is het natuurlijk prima mogelijk dat de radarmodule wel goed uitgelijnd staat.

DB10
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
Niet gehinderd door enige kennis:
Is de radarmodule en camera 1 apparaat? Anders is het natuurlijk prima mogelijk dat de radarmodule wel goed uitgelijnd staat.

Ik reed er de 12e april ook langs (net wel/niet te hard) en zag 1 apparaat staan, als dat een antwoord is op je vraag.

TMFKAV schreef:

Klopt, je komt daar net de tunnel uit en de weg is daar nog schuin.

Pietert
Master
 Bericht 
DB10 schreef:
en zag

Met 33 m/s kan ik dat nauwelijks een nauwkeurige waarneming noemen ;)

jochemjbl
Nieuwkomer
 Bericht 

Pietert schreef:
Is de radarmodule en camera 1 apparaat?

Ik heb de flitser zelf niet zien staan, is er een manier hoe ik daar achter kan komen, zodat ik het ook waar kan maken mocht het tot de rechtbank komen? Zijn alle Multadar Ct's hetzelfde of kan het zijn dat de ene uit 1 apparaat bestaat en de andere uit 2 aparte?

Pietert
Master
 Bericht 
Afbeelding
Dit is een CT. (Volgens FS) En zo te zien zit de camera daar via een vaste mount op de radar unit. Dat zou inhouden: scheve foto? -> scheven radaropstelling.

Aanhanger
Master
 Bericht 
Zit een waterpasje ofzo op?

TMFKAV
Master
 Bericht 
Aanhanger schreef:
Zit een waterpasje ofzo op?

Klopt, twee zelfs. 1 voor verticaal en 1 voor horizontaal.

jochemjbl
Nieuwkomer
 Bericht 

Pietert schreef:
scheve foto? -> scheven radaropstelling.

Super bedankt voor de info! Als je naar mijn eerste foto kijkt, ziet die slagboom op rechts er wel recht uit voor mijn gevoel, maar de lantaarnpalen staan scheef.. Wat is jullie kijk daarop? Denken jullie dat het scheef stond of recht? Kan ik dit waarmaken tegenover de rechter?

Pagina 1 van 1 [ 21 berichten ]