» Juridisch » Wet Mulder (M) boetes   

Pagina 1 van 1  [ 5 berichten ]
Lisa007
Nieuwkomer
 Bericht 

Beste allen,

Ik kreeg een Mulder boete toegestuurd waarna ik een bezwaar heb ingediend. Nu weet ik even niet meer wat ik moet doen. Zie hieronder wat er gebeurd is:

* 5 Februari 2017: boete van CVOM kwam binnen. Deadline bezwaarschrift: 29 Maart 2017
* Op 17 Februari 2017 WOB verzoek ingediend bij de gemeente voor het opvragen van de stukken om een inhoudelijk bezwaarschrift te kunnen indienen
* Op 24 Februari 2017 ook een WOB verzoek ingediend bij de CVOM voor het opvragen van de stukken om een inhoudelijk bezwaarschrift te kunnen indienen
* Op vrijdag 14 April 2017 waren we 8 weken verder en heeft het CVOM niet gereageerd, noch de gemeente. Ook geen ontvangstbevestiging gekregen per brief
* Op dinsdag 18 April 2017 gebeld met de CVOM: de brief met het WOB verzoek is op 3 Maart 2017 ontvangen. CVOM medewerker zegt dat er geen reactie is gekomen en dat ik word terug gebeld een der deze dagen door een afdeling die er meer vanaf weet
* Op woensdag 19 April een aangetekende brief gestuurd naar CVOM met een ingebreke stelling. In deze brief de twee weken termijn in opgenomen
* Op donderdag 4 Mei de onderstaande brief ontvangen van CVOM (zie bijlage):

Bijlage:
1.pdf [1.41 MiB]
79 keer gedownload

TheTTDriver
Respect
 Bericht 
Dat is een leuke opsomming van feiten, maar wat is de vraag aan ons?

TMFKAV
Master
 Bericht 
Als jouw opsomming klopt, heb je dus geen beroep ingesteld tegen de beschikking.

Pietert
Master
 Bericht 
Lisa007 schreef:
Nu weet ik even niet meer wat ik moet doen.

Je hebt een WOB verzoek ingediend bij het CVOM, die al die documenten waar je om vraagt totaal niet heeft. Dat staat ook netjes in hun brief. Je kan ze dan wel in gebreke stellen, maar je hebt je WOB verzoek ingediend bij de verkeerde instanties.

Ondertussen heb je geen beroep ingesteld tegen de beschikking op nog-aan-te-leveren-gronden.

TMFKAV
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
Ondertussen heb je geen beroep ingesteld tegen de beschikking op nog-aan-te-leveren-gronden.

Dan had je ten minste het zaakoverzicht moeten krijgen, maar als er geen beroep is ingediend hebben ze geen zaakoverzicht. Er is namelijk geen zaak voor wat de CVOM betreft .......

Pagina 1 van 1 [ 5 berichten ]