» Juridisch » Wet Mulder (M) boetes   

Pagina 1 van 1  [ 8 berichten ]
oetkwab
Nieuwkomer
 Bericht 

Hoi allen,

Enige tijd geleden een beschikking op de mat gekregen voor 4KM te snel (trajectcontrole :boos: ).
Nu heb ik een mooi bezwaar ingediend, maar krijg nu van de OVJ terug dat het volgende ontbreekt in mijn beroepschrift:

de gronden van beroep, dit wil zeggen een duidelijke reden waarom u het niet eens bent met de opgelegde sanctie.

Mijn beroep heb ik als bijlage toegevoegd. Ik heb dit bezwaar eerder gebruikt en nooit bovenstaande vraag terug gehad.
Wat kan ik hier het best van maken? Volgens mij hebben we een ijverige OvJ te pakken

Bijlagen:
bezwaar trajectcontroleFS.pdf [205.52 KiB]
74 keer gedownload
TMFKAV
Master
 Bericht 
Heb je stukken ontvangen?

MrKDE
Nieuwkomer
 Bericht 

Heb je stukken ontvangen die je bij je 1e beroepsschrift hebt opgevraagd?

Zo ja, dan staat er onder "de gronden van beroep, dit wil zeggen een duidelijke reden waarom u het niet eens bent met de opgelegde sanctie." ook een termijn waarop je nogmaals je beroep mag indienen, gebruik makend van deze stukken.

TMFKAV
Master
 Bericht 
Ook zonder die stukken zou je gronden in moeten kunnen dienen ......

MrKDE
Nieuwkomer
 Bericht 

Klopt, er volgt altijd een nieuw termijn waarop je je beroep nogmaals kan indienen, maar wel handig als je dan die stukken hebt die je in je 1e stap hebt opgevraagd..

oetkwab
Nieuwkomer
 Bericht 

Ik heb geen stukken ontvangen op een zaakoverzicht na. Ik heb inderdaad een maand de tijd om mijn bezwaar aan te vullen. Echter, wat voer ik precies op als aanvulling?

Tuinkabouter1
Nieuwkomer
 Bericht 
oetkwab schreef:
Echter, wat voer ik precies op als aanvulling?

Dat zou jij moeten weten. Jij gaat immers in bezwaar.

gurb
Master
 Bericht 
Zoiets?
Citaat:
Lieve OvJ,

Hierbij geef ik aanvullende gronden voor mijn bezwaar. Primair: de vermeende overtreding is niet begaan. Subsidiair, bij de handhaving zijn procedurefouten gemaakt. Momenteel heb ik geen van de opgevraagde stukken ontvangen, waardoor ik voornoemde gronden niet verder kan onderbouwen. Ik verzoek u dan ook met spoed de eerder onder de WOB gevraagde stukken toe te zenden.

Liefs, oetkwab

Pagina 1 van 1 [ 8 berichten ]