» Juridisch » Wet Mulder (M) boetes   

Pagina 1 van 1  [ 3 berichten ]
Dennis1
Eendagsvlieg
 Bericht 
Ik heb er met mijn Leasebak een fikse boete op de N236 tussen Bussum en Weesp opgelopen (ja dit k-stuk waar nooit iemand aan het bouwen is, maar allene 50 mag worden gereden). Nu bekijke ik de WOB stukken van de Verbalisant en zie als eerste document een Brief van Dienst Justis aan de Korpschef Flevoland, waarin Dienst Justis de bevoegheid van verbalisant op 16. Oktober 2016 heeft ingetrokken. Mijn boete dateerd van 18-Maart 2017.

Begijp ik het nu goed, dat Meneer/Mevrouw Verbalisant sinds dit datum eigenlijk geen bevoegdheid (meer) heeft om te flitsen?

Hier is het document te vinden:
https://www.politie.nl/binaries/content/assets/politie/wob/03-midden-nederland/verbalisanten/verbalisanten/fvl4402-139933.pdf

graspol
Master
 Bericht 
intrekking en laatste document is uit 2012.
Ik ga er zomaar van uit dat er sinds die tijd weer vanalles heeft plaatsgevonden maar (nog) niet in het dossier zit.
Als dit shrijven uit 2012 écht de laatste is, dan is de verbalisant inderdaad niet bevoegd, alleen zou ik het er niet op durven gokken.
Je kan altijd een belletje wagen om dit te checken. Ze kunnen toch niet met terugwerkende kracht de bevoegdheid toekennen

wernert
Pro
 Bericht 

graspol schreef:
intrekking en laatste document is uit 2012.
:D
Je kunt het natuurlijk proberen... Laat dan eventuele brieven wel even - kuch - doorlezen.

Pagina 1 van 1 [ 3 berichten ]