» Juridisch » WOB helpdesk   

Pagina 1 van 1  [ 2 berichten ]
nino
Nieuwkomer
 Bericht 

Hallo,

18 maart 2016 heb ik een beroep ingediend tegen mijn parkeerboete. Deze boete is uitgeschreven door de Gemeente Den Haag, maar wordt geïnd door het CVOM. Zodoende heb ik het CVOM mijn beroep aangekondigd op basis van nader te noemen gronden. Tevens diende ik een WOB verzoek in voor informatie over de regels van de bebording bij de plaatselijke APV die ik zou hebben overtreden.

Nu kreeg ik op 4 april een brief van het CVOM dat mijn beroep is ontvangen. 14 april kreeg ik een brief van het CVOM met hun details over mijn beschikking (het zaakoverzicht), en de toezegging dat ze "voor de overige documenten mijn verzoek hebben doorgestuurd naar de Gemeente Den Haag". De Gemeente Den Haag heeft nu nog steeds niet gereageerd hierop. Op 18 mei ben ik wel aangeschreven door het CVOM dat over 4 weken mijn beroep ongegrond wordt verklaard indien ik dan nog geen gronden van beroep heb ingediend.

Heeft iemand een idee wat ik nu kan doen? Ik hoorde iets dat er een dwangsom achter de WOB zit. Enig idee of ik de Gemeente Den Haag in gebreke kan stellen? Ik heb hen namelijk niet persoonlijk aangeschreven voor dat WOB verzoek. En hoe kan ik dan ondertussen binnen 4 weken mijn beroep onderbouwen, zonder dat ik ergens iets van regelgeving over de APV kan vinden?

Bij voorbaat dank

Feitelijk
Master
 Bericht 
nino schreef:
Enig idee of ik de Gemeente Den Haag in gebreke kan stellen?
:kniktja:

nino schreef:
zonder dat ik ergens iets van regelgeving over de APV kan vinden?

Nou.... http://decentrale.regelgeving.overheid. ... 13_22.html

Pagina 1 van 1 [ 2 berichten ]