» Juridisch » WOB helpdesk Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 1  [ 4 berichten ]
Drive
Nieuwkomer
 Bericht 

Goedemorgen!

Ik heb de laatste paar maanden een vervelend abonnement op post van het CJIB. Soms terecht maar de laatste twee zaken betreft voel ik mij echt genaaid. Het gaat om een boete voor het gebruik maken van een witte punt en de boete daarvoor is dik, meer dan 230 ekkies.

De eerste boete heb ik gehad van een verbalisant die mij niet staande heeft gehouden en er is geen foto van. Ben ook compleet verrast er door en weet zeker dat ik dat niet ben geweest. De tweede, echt toeval, ben ik op dezelfde snelweg een weekje of wat later aangehouden door twee van die grapjurken waarvan er een waarschijnlijk stage liep en mij tijdens het invoegen op laatste moment (had ik zo mijn redenen voor) met mijn voorwiel over het begin van de witte punt heeft zien rijden en pats weer zo een boete.

Voor beide boetes ga ik in beroep en heb ik een WOB verzoek ingediend maar beide verzoeken worden als Wahv aangemerkt en krijg ik verder niks. Nou ben ik echt pissed of en wil echt al die info hebben. Ik heb de brieven hier van de site gehaald en heb ik ter illustratie toegevoegd. Brief 1 gaat om het eerste verzoek en brief twee het vervolg op de beslissing mijn verzoek als wahv aan te merken. De derde brief is gestuurd op de andere boete van het witte puntstuk.

Ik hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen.
Bedankt vast!

Bijlagen:
20161201 WOB verzoek 6492 _FS.pdf [15.06 KiB]
49 keer gedownload
Drive
Nieuwkomer
 Bericht 

Ik probeer de andere brieven er ook bij te zettebn maar dat lukt even niet :dag:

TMFKAV
Master
 Bericht 
Drive schreef:
Nou ben ik echt pissed of en wil echt al die info hebben.

Opvragen bij de politie :kniktja:

OvJ heeft geen vergaarplicht en als het als Wahv verzoek is aangemerkt is er ook geen doorzend verplichting.

Drive
Nieuwkomer
 Bericht 

Dank je voor de hint.... ik ga beide politie instanties aanschrijven en even afwachten hoe dit af gaat lopen. Ik hou jullie op de hoogte.

Pagina 1 van 1 [ 4 berichten ]