» Juridisch » WOB helpdesk Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 1  [ 9 berichten ]
snifrAM
Nieuwkomer
 Bericht 

Afgelopen juli ontving ik een bekeuring voor het rijden over een puntstuk. Geen idee van en uiteraard niet staande gehouden, dus het kwam als een verassing.

Tijdslijn
[*]25 juli. Online in beroep gegaan, 16 weken beslistermijn voor\door OvJ gaat in.
[*]25 juli. WOB verzoek gestuurd per post naar CVOM afdeling Mulder.
[*]Toen lekker op vakantie gegaan.
[*]31 augustus.nog steeds niets gehoord, dus CVOM gebeld om te vragen wat de status is. Ik kreeg de bevestiging dat mijn verzoek 28 juli ontvangen is. verder is er niets mee gedaan door CVOM. Op mijn vraag of zij het niet door horen te sturen naar de juiste instantie (in dit geval landelijk korps) kreeg ik te horen dat dit normaal inderdaad doorgestuurd wordt. Mevrouw aan de telefoon stuurt een mail naar de juiste afdeling om dit verzoek alsnog door te laten sturen naar landelijk korps.
[*]6 september. nog steeds niets gehoord, dus heb ik het landelijks korps gebeld om te vragen wanneer ik een reactie mag verwachten. Zij hebben niets ontvangen van CVOM dus hebben geen idee waar ik het over had.

We zijn inmiddels 1,5 maand verder sinds mijn verzoek bij CVOM. Ik wil morgen dan ook een brief voor ingebrekestelling sturen naar het CVOM afdeling Mulder met het verzoek binnen 2 weken alsnog te beslissen.

Is dit de correcte manier of had ik het anders aan moeten vliegen?

Feitelijk
Master
 Bericht 
snifrAM schreef:
[*]25 juli. Online in beroep gegaan, 16 weken beslistermijn voor\door OvJ gaat in.

Die 16 weken gaan in na jouw 6 weken beroepstermijn. Niet na jouw bezwaar.

snifrAM
Nieuwkomer
 Bericht 

Feitelijk schreef:
Die 16 weken gaan in na jouw 6 weken beroepstermijn. Niet na jouw bezwaar.

Dat wist ik niet, maar opzich mooi dan heb ik langer de tijd toch :colaatje:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Zij hebben langer de tijd.

snifrAM
Nieuwkomer
 Bericht 

Is de ingebrekestelling wel goed? of moet ik zelf alsnog dat WOB verzoek bij de politie neerleggen?

snifrAM
Nieuwkomer
 Bericht 

Vandaag gebeld door CVOM. Verzoek valt onder Wahv dus ze sturen niets door.
Ik moet zelf de gevraagde info opvragen bij het korps en de OvJ stuurt uiterlijk binnen die 16 weken het zaakoverzicht.

snifrAM
Nieuwkomer
 Bericht 

Kan niemand er iets zinnigs over zeggen?

TMFKAV
Master
 Bericht 
klopt !!

snifrAM
Nieuwkomer
 Bericht 

ok

Pagina 1 van 1 [ 9 berichten ]